Fru Sunshine skrev:2SHY skrev:Der er bare desværre nogle værter der fuldstændig misforstår hvad der vil være mest hensigtsmæssigt sådan at dem der der "kan snakke med alle" bliver sat sammen med de introverte ud fra en eller anden sær forestilling om at så skal den introverte (som i øvrigt ikke har spor at gøre med at være genert) da sikkert nok komme i snak og få en hyggelig aften. Det er ærgerligt for den introverte og den (ofte) ekstroverte der pludselig "hænger" på at skulle forsøge at hive en introvert ud af sin skal
Sådan skal det jo ikke være.
Det skal være sådan, at det bliver hyggeligt for alle.
Præcis. Jeg har været hende der der blev sat ved siden af en monster ekstrovert der knævrede nærmest uafbrudt og piskede spørgsmål afsted for at få mig på banen. Men der skal lidt tid til før jeg deltager i en samtale hvor jeg deler ud af mig selv og bruger også gerne tid til at reflektere over spørgsmålene og samtalens indhold, så jeg kunne knap nok nå at få svaret før hun knævrede videre. Det føltes nærmest som en blanding af af blive kørt over af en damptromle og at blive krydsforhørt. Jeg var drænet efter en halv time. Det var en meget, meget, meget lang aften for at sige det pænt