Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 446
Likede indlæg: 3308

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Kommodedyret » 5. maj 2016, 14:12

Jeg synes at det er upassende at Expedia markedsfører sig som et rejsebureau når de ikke engang er dækket af Rejsegarantifonden.
2
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
musel
Kort karma: 27
Likede indlæg: 233

Indlægaf musel » 6. maj 2016, 08:29

Jeg synes min nabo er upassende. Hun stod i et kvarter og råbte og skældte et postbud ud i opgangen, så højt, at jeg kunne høre det fra min stue selv med radion tændt. Noget med en pakke hun ikke havde fået, som stod som modtaget. Jeg ved ikke om det var pågældende postbud der havde lavet en fejl, men han kunne jo ikke gøre ret meget ved det lige nu og her, og han prøvede at trænge igennem til hende, men hun skreg og spruttede og anklagede ham for tyveri. Jeg har selv mistet pakker med indhold til flere tusind kroner i PostDK varetægt, så jeg forstår godt frustrationen, men hendes reaktion var helt overdrevet. Jeg var så selv upassende og gik ud og blandede mig og bad hende om at tage den lidt med ro. Så fik jeg til gengæld et møgfald...
2
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 554
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10269

Indlægaf icelady » 6. maj 2016, 09:10

Folk på mindesiden for Thomas.

Nu har familien åbenbart intet hørt fra Nynne (hende der startede indsamlingen) i et stykke tid og beskylder hende for at have stukket pengene til side.

Folk er gået fuldstlndig i "jagt"-mode derinde. Og det er IKKE kønne ord, folk får fyret afsted,
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4103

Indlægaf Viskelæder » 6. maj 2016, 09:11

icelady skrev:Folk på mindesiden for Thomas.

Nu har familien åbenbart intet hørt fra Nynne (hende der startede indsamlingen) i et stykke tid og beskylder hende for at have stukket pengene til side.

Folk er gået fuldstlndig i "jagt"-mode derinde. Og det er IKKE kønne ord, folk får fyret afsted,

Thomas?
1
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 6. maj 2016, 09:22

Viskelæder skrev:

Thomas?

Den unge mand, der druknede i Randers havn for nogle måneder siden. :)
1
....

Brugeravatar
tjald62
Kort karma: 46
Geografisk sted: Randers NV
Likede indlæg: 492

Indlægaf tjald62 » 6. maj 2016, 14:53

Så den også inde på Facebook Randers i går.
0
Babsoman :ivrig: :slem:

Dagens ord: "anmeller"
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 6. maj 2016, 15:01

tjald62 skrev:

Dét og 2 andre opslag er slettet, fordi der gik mudderkast og tilsvining i dem.

Fatter ikke, folks reaktion. Eller, kan sådan set godt forstå at folk der har doneret bliver utrygge, men omvendt. Så virker familien altså også en smule griske.

(Det må man nok ikke sige.)
2
....

Brugeravatar
tjald62
Kort karma: 46
Geografisk sted: Randers NV
Likede indlæg: 492

Indlægaf tjald62 » 6. maj 2016, 16:18

icelady skrev:
tjald62 skrev:

Dét og 2 andre opslag er slettet, fordi der gik mudderkast og tilsvining i dem.

Fatter ikke, folks reaktion. Eller, kan sådan set godt forstå at folk der har doneret bliver utrygge, men omvendt. Så virker familien altså også en smule griske.

(Det må man nok ikke sige.)

Jo det må du godt ;)
0
Babsoman :ivrig: :slem:

Dagens ord: "anmeller"
Lismaens
Kort karma: 83
Likede indlæg: 468

Indlægaf Lismaens » 6. maj 2016, 17:56

Og de fortsætter.... Tænk sig at ville lukreere på sit barns død. :tie: Der er ingen af dem der viser taknemmelighed over at hele byen stod på den anden side for at hjælpe til i eftersøgningen. Og så drejer det sig bare om små 15.000kr.
1
YouggiE
Kort karma: 1
Likede indlæg: 3

Indlægaf YouggiE » 6. maj 2016, 18:09

Min genbo. Vi deler gård, og han holder fester hver weekend - og på enkelte hverdage - altid med åbne vinduer - altid med rygning ude i gården, smækken med døre og bare alt for megen larm - de tager ingen hensyn overhovedet og smider om sig med skodder, flasker, dåser osv. - lige nu sidder han og hans venner lige under mine lukkede vinduer - og de kunne lige så godt stå inde i min stue - hvilket minder mig om, at jeg også synes, min fætter er upassende, fordi han ikke har skiftet mine vinduer endnu.
(to be fair, så er jeg syg i dag og derfor meget lydsensitiv, så jeg bliver nok mere irriteret end hvad rimeligt er, det er bare mængden af de evige fester, der samler sig til bunke)
0
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 289
Likede indlæg: 2189

Indlægaf Mulan » 6. maj 2016, 18:15

YouggiE skrev:Min genbo. Vi deler gård, og han holder fester hver weekend - og på enkelte hverdage - altid med åbne vinduer - altid med rygning ude i gården, smækken med døre og bare alt for megen larm - de tager ingen hensyn overhovedet og smider om sig med skodder, flasker, dåser osv. - lige nu sidder han og hans venner lige under mine lukkede vinduer - og de kunne lige så godt stå inde i min stue - hvilket minder mig om, at jeg også synes, min fætter er upassende, fordi han ikke har skiftet mine vinduer endnu.
(to be fair, så er jeg syg i dag og derfor meget lydsensitiv, så jeg bliver nok mere irriteret end hvad rimeligt er, det er bare mængden af de evige fester, der samler sig til bunke)

Det er ærgerligt at man ikke har de gammeldags toiletspande længere. De skal jo tømmes.
6
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
YouggiE

Indlægaf YouggiE » 6. maj 2016, 18:22

Mulan skrev:
YouggiE skrev:Min genbo. Vi deler gård, og han holder fester hver weekend - og på enkelte hverdage - altid med åbne vinduer - altid med rygning ude i gården, smækken med døre og bare alt for megen larm - de tager ingen hensyn overhovedet og smider om sig med skodder, flasker, dåser osv. - lige nu sidder han og hans venner lige under mine lukkede vinduer - og de kunne lige så godt stå inde i min stue - hvilket minder mig om, at jeg også synes, min fætter er upassende, fordi han ikke har skiftet mine vinduer endnu.

Det er ærgerligt at man ikke har de gammeldags toiletspande længere. De skal jo tømmes.

Jeg var en kort overgang ude i en overvejelse omkring at købe vandballoner :devil:
2
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 289
Likede indlæg: 2189

Indlægaf Mulan » 6. maj 2016, 18:30

YouggiE skrev:Jeg var en kort overgang ude i en overvejelse omkring at købe vandballoner :devil:

Jeg er fortaler for, at du lægger dig på lur med en vandpistol. Fyldt med noget meget klistret.
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
YouggiE

Indlægaf YouggiE » 6. maj 2016, 18:34

Mulan skrev:
YouggiE skrev:Jeg var en kort overgang ude i en overvejelse omkring at købe vandballoner :devil:

Jeg er fortaler for, at du lægger dig på lur med en vandpistol. Fyldt med noget meget klistret.

Det er ikke en dum idé, det er vel ved at være sæson for vandpistoler. Gad vide, hvilken væske, der egner sig bedst :gruble:
1
Brugeravatar
Seraphina
Kort karma: 11
Likede indlæg: 90

Indlægaf Seraphina » 6. maj 2016, 18:41

YouggiE skrev:
Mulan skrev:

Det er ikke en dum idé, det er vel ved at være sæson for vandpistoler. Gad vide, hvilken væske, der egner sig bedst :gruble:

Cola :fløjt:
6

Tilbage til "Generelt"