englishchannel skrev:At voksne mænd på internettet giver hinanden tips om hvordan man kan udvælge og groome mindreårige piger fra udsatte miljøer, så man kan knalde dem lige efter at de kommer over den seksuelle lavalder.

englishchannel skrev:At voksne mænd på internettet giver hinanden tips om hvordan man kan udvælge og groome mindreårige piger fra udsatte miljøer, så man kan knalde dem lige efter at de kommer over den seksuelle lavalder.
Dikus skrev::shock:englishchannel skrev:At voksne mænd på internettet giver hinanden tips om hvordan man kan udvælge og groome mindreårige piger fra udsatte miljøer, så man kan knalde dem lige efter at de kommer over den seksuelle lavalder.
Hvor f@nden har du set det? Ej. Jeg har stærkt behov for at sende dig et rødt kort med ukvemsordmen mindes at have lært, man ikke må dræbe budbringeren, selvom det er den eneste man kan nå
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
IrmaPigen skrev:Den lorteskade, der larmer lige uden for mine vinduer, skulle have nogle nakkeskud med en luftpistol.
Lemonella skrev:Spjaerten skrev:IrmaPigen skrev:Den lorteskade, der larmer lige uden for mine vinduer, skulle have nogle nakkeskud med en luftpistol.
Jeg bor også i skade land.
Hvornår er duer skiftet ud med skader? Duer kagler ja men støj niveauet er lavere end de skide skader.
Jeg kan godt høre, du ikke bor et sted, hvor op til flere liderlige duer har bygget deres reder og lystigt har kaglet, kurret og larmet det meste af foråret imens de har hygget sig fra tidlig morgen til sen aften.![]()
Nu tonser de så rundt og larmer og finder mad til ungerne. Tro mig, støjniveauet er højt.
cola skrev:Er i sikker på det er krager og ikke råger ? de ligner hinanden meget, men deres lyd er forskellig. og det "gode" ved råger... de må skydes ned, så bare tilkald en jæger så skyder han deres reder ned... i visse tidspunkter, som jeg altså ikke kender til.
cola skrev:Er i sikker på det er krager og ikke råger ? de ligner hinanden meget, men deres lyd er forskellig. og det "gode" ved råger... de må skydes ned, så bare tilkald en jæger så skyder han deres reder ned... i visse tidspunkter, som jeg altså ikke kender til.
Lemonella skrev:Vi har en jæger der må skyde duerne hos os. Der må bare ikke skydes når der er æg og unger i rederne og "vores" jæger nåede simpelthen ikke, at skyde dem alle, så nu må vi vente til efteråret og der larmer de jo ikke.
Kattefjæs skrev:cola skrev:Er i sikker på det er krager og ikke råger ? de ligner hinanden meget, men deres lyd er forskellig. og det "gode" ved råger... de må skydes ned, så bare tilkald en jæger så skyder han deres reder ned... i visse tidspunkter, som jeg altså ikke kender til.
Nej, det må man ikke bare, og hvis en jæger siger ja til det, så foretager han/hun sig noget dybt ulovligt og bør fratages sine våben ASAP.
No1 skrev:Gamle mennesker der generelt springer køen over. Seriøst, fucking retardoer. Jeg prøver viiiirkelig at være overbærende.
cola skrev:Nu kan jeg ikke helt finde ud af det med at citere to indlæg, men kombiner dette med dit andet svar om at det ikke virker...
Jo en jæger må godt, hvis de larmer for meget, og ja det virker, fra at have 50 ynglepar har vi nu kun 10, kan godt være de stadig larmer, men det er ikke lige så vildt som med 50.
http://naturstyrelsen.dk/nyheder/2008/m ... egulering/
btw undskyld jeg læste det som råger og ikke som skader. her hjælper kun samme råd som med ræve, rotter og mus... hold dit affald eller madrester på et minimum.
No1 skrev:Ja, det er virkelig irriterende. Kan godt forstå du ikke gider det der. Den sidste uges tid har budt på en mand, der maste sig foran mig på tankstationen, selvom jeg liiiige havde sat mine varer der. Jeg var målløs. Så var der den gamle dame i føtex kiosken som bare gik ind foran alt og alle. Det samme skete i Deichmann i går.