Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Marichen12
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2051

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Marichen12 » 14. maj 2016, 07:36

Guldlok skrev:
Marichen12 skrev:
Studsgaard skrev:
Marichen12 skrev:Jeg synes det er vældigt upassende, at min nye telefon har ligget på pakkecenteret siden sidste tirsdag! Og når man så ringer til postdk får at vide, at den ligger på et "bånd der er gået i stå"...WTF??? Jeg vil ha' min telefon NU, blev der sagt!

Så må de sku da manuelt flytte de pakker :cuss:

Ja, tænker at jeg så ikke er den eneste der ikke har fået min pakke i hvertfald...og hvorfor har de ikke opdaget det??? H A D E R postdk :genert:

Min pakke var på det lokale distributionscenter tidlig morgen den 7. maj. Den 11. maj ringede de, at en anden havde fået koderne på SMS og afhentet i pakkeboksen. Han havde så leveret den retur til post.dk og så fik jeg den dagen efter med beskeden "Det kan ellers ikke lade sig gøre, at en anden får sms med koderne" - øhm nej, men det gjorde det så? :stoned:

Ej men :stoned:
0
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Daflo
Kort karma: 38
Likede indlæg: 518

Indlægaf Daflo » 14. maj 2016, 19:42

Jeg ved ikke om det er mest upassende eller WTF!

Ekstra Bladets association til en mand, hvis hoved vender omvendt er "Læs også artiklen om Hunden Gris der mangler omkring 20 centimeter af sin rygsøjle".

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... lt/6081379
2
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 267
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 4576

Indlægaf HappyPaww » 15. maj 2016, 06:55

Maria86 skrev:Jeg vil så være upassende hvis jeg ikke får mit medicin med mig så vil jeg altså bruge vagtlægen til at få noget. Men ok det er medicin som jeg skal ha hver dag. Selv i den periode hvor vi var ret mange gange nede ved min mormor og morfar havde jeg det med mig for en sikkerhed

Det er da også noget ande, når det er nødvendigt for dig. Men at ringe til vagtlægen for at få udskrevet p-piller eller midler mod skedesvamp er altså utjekket og dumt :boo:
0
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 486
Likede indlæg: 5600

Indlægaf Novella » 16. maj 2016, 17:12

At snuppe gær fra min kærestes indkøbskurv, fordi han havde taget det sidste i køleren. Nå, men vi skulle da ikke bage alligevel så :forvirret: og der var heller ikke mere brød i Fakta. Vi finder bare nogle frysepizzaer til ungernes madpakker i morgen.
12
HappyHippo
Kort karma: 62
Likede indlæg: 884

Indlægaf HappyHippo » 16. maj 2016, 17:22

Novella skrev:At snuppe gær fra min kærestes indkøbskurv, fordi han havde taget det sidste i køleren. Nå, men vi skulle da ikke bage alligevel så :forvirret: og der var heller ikke mere brød i Fakta. Vi finder bare nogle frysepizzaer til ungernes madpakker i morgen.

Gær-hamstring :love:

Ej, men hvad sker der for folk? :forvirret2:
3
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 289
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 3451

Indlægaf Studsgaard » 16. maj 2016, 17:25

Novella skrev:At snuppe gær fra min kærestes indkøbskurv, fordi han havde taget det sidste i køleren. Nå, men vi skulle da ikke bage alligevel så :forvirret: og der var heller ikke mere brød i Fakta. Vi finder bare nogle frysepizzaer til ungernes madpakker i morgen.

Det er da også noget underligt noget at gøre :forvirret:
2
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 664
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 9615

Indlægaf LadyFox » 16. maj 2016, 17:37

Hvis Fie Laursen tjener så mange penge, som hun gerne vil have det til at fremstå som så synes jeg det er upassende at hun vil betale sig fra tjenester fra fremmede med "et shoutout" fremfor at lønne dem for det stykke arbejde hun bestiller.

http://fielaursen.dk/2016/05/jeg-soeger/
5
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1114
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10488

Indlægaf Fru Sunshine » 16. maj 2016, 17:40

Det er virkelig upassende, at jeg ikke må være dybt ulykkelig over tabet af min elskede missepige, bare fordi jeg er voksen.
Sådan et "Det var jo bare en kat" gør det da ikke bedre. Ja, hun var "bare" en kat, men hun var VORES kat og en del af familien - og det er altså kun 3 dage siden.
21
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Avino
Kort karma: 140
Likede indlæg: 725

Indlægaf Avino » 17. maj 2016, 12:31

Det er meget, meget upassende, at Magasin´s hjemmeside/onlineshop- overhovedet ikke fungerer :sur:
Jeg er fandendytme så vred.
Ville bestille nogle duftpinde, som er skide dyre, men som man åbenbart kun kan købe der.
Hver gang jeg når til betaling, står der sgu, at mine oplysninger ikke er valide ..... WHAT ? Samtidigt skal man melde sig ind i klub, som jeg overhovedet ikke er interesseret i. Hjælper det at melde sig ind :forvirret2: . Nej.

Nu har jeg skrevet en meget sur mail til dem.
Er spændt på om jeg hører fra dem.
F**** hvor er jeg dog gal.
Er lige så jeg ryster af galskab.
0
Brugeravatar
Avino
Kort karma: 140
Likede indlæg: 725

Indlægaf Avino » 17. maj 2016, 13:55

Nå, så fik jeg svar fra Magasin
-------------------------------------------------------

Kære Avino

Vi beklager fejlen her – vi har desværre nogle problemer med add-block i øjeblikket.

Hvis du deaktiverer denne, skulle købet kunne gennemføres?

Rigtig god dag.
----------------------------------------------------------------------------------------

Jeg ved godt, at add-block ikke er populært. Men altså- alligevel ?
Jeg vil ikke deaktivere den. Så er jeg jo også selv ude om det .. :slem:
2
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 10688

Indlægaf 2SHY » 17. maj 2016, 21:14

Jeg synes det er ret upassende at se en tidligere studiekammerat mere eller mindre udspørge bekendte omkring deres sindslidelser... på facebook vel at mærke. Det er fint at han selv er åben omkring sin sygdom og også at andre er det, men måden han skriver på til dem er på sådan en... behandler agtig måde som jeg ikke mener han er kompetent til at varetage. Måske søger han bare ligesindede, men altså... der er bare noget over det, der gør at jeg stejler og bare slet ikke skal have skrevet noget dertil så han begynder at udfritte mig på fb
4
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Maria86
Kort karma: 3
Likede indlæg: 34

Indlægaf Maria86 » 18. maj 2016, 13:49

World animal protection Danmark er upassende :badr: hvorfor skal jeg vide at tripAdvisor tjener penge på mishandler dyr at ville dyr hjælp os med at stoppe ! Det tager kun at øjeblik at skrive under og stoppe mishandlingen af bl.a. Tiger ,bjørne og elefanter - og hver underskrift tæller. Ja jeg ved godt at alle dyr ikke har det lige godt men jeg har ikke behov for at se :forvirret2: især ikke på fb :naughty: og de vender som synes godt om :badr: hvis i ikke vil ha det som må i altså ud at gøre noget :wave:
0
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 24
Likede indlæg: 685

Indlægaf catnip » 19. maj 2016, 10:49

Telefonsælgere. De er røvupassende. Især når de vækker mig mens jeg desperat forsøger at få noget søvn efter en nattevagt, inden jeg skal arbejde igen. Nu kan jeg ikke falde i søvn igen. Så skrid dog! :sur:
2
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 267
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 4576

Indlægaf HappyPaww » 19. maj 2016, 11:02

catnip skrev:Telefonsælgere. De er røvupassende. Især når de vækker mig mens jeg desperat forsøger at få noget søvn efter en nattevagt, inden jeg skal arbejde igen. Nu kan jeg ikke falde i søvn igen. Så skrid dog! :sur:

Ja! Jeg er nu to dage blevet ringet op midt i arbejdstiden af de idioter (det er vist i øvrigt World Animal Protection, som der nævnes i indlægget ovenfor).
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 10688

Indlægaf 2SHY » 19. maj 2016, 19:27

2SHY skrev:Jeg synes det er ret upassende at se en tidligere studiekammerat mere eller mindre udspørge bekendte omkring deres sindslidelser... på facebook vel at mærke. Det er fint at han selv er åben omkring sin sygdom og også at andre er det, men måden han skriver på til dem er på sådan en... behandler agtig måde som jeg ikke mener han er kompetent til at varetage. Måske søger han bare ligesindede, men altså... der er bare noget over det, der gør at jeg stejler og bare slet ikke skal have skrevet noget dertil så han begynder at udfritte mig på fb

Den her igen. Men nu med en ny diagnose som fokus :stoned: Der går ikke længe før jeg holder op med at følge ham, for det sætter mit pis i kog
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:

Tilbage til "Generelt"