Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 359
Likede indlæg: 4197

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Novella » 16. maj 2016, 17:12

At snuppe gær fra min kærestes indkøbskurv, fordi han havde taget det sidste i køleren. Nå, men vi skulle da ikke bage alligevel så :forvirret: og der var heller ikke mere brød i Fakta. Vi finder bare nogle frysepizzaer til ungernes madpakker i morgen.
13
HappyHippo
Kort karma: 49
Likede indlæg: 738

Indlægaf HappyHippo » 16. maj 2016, 17:22

Novella skrev:At snuppe gær fra min kærestes indkøbskurv, fordi han havde taget det sidste i køleren. Nå, men vi skulle da ikke bage alligevel så :forvirret: og der var heller ikke mere brød i Fakta. Vi finder bare nogle frysepizzaer til ungernes madpakker i morgen.

Gær-hamstring :love:

Ej, men hvad sker der for folk? :forvirret2:
3
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 213
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2534

Indlægaf Studsgaard » 16. maj 2016, 17:25

Novella skrev:At snuppe gær fra min kærestes indkøbskurv, fordi han havde taget det sidste i køleren. Nå, men vi skulle da ikke bage alligevel så :forvirret: og der var heller ikke mere brød i Fakta. Vi finder bare nogle frysepizzaer til ungernes madpakker i morgen.

Det er da også noget underligt noget at gøre :forvirret:
2
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 484
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6915

Indlægaf LadyFox » 16. maj 2016, 17:37

Hvis Fie Laursen tjener så mange penge, som hun gerne vil have det til at fremstå som så synes jeg det er upassende at hun vil betale sig fra tjenester fra fremmede med "et shoutout" fremfor at lønne dem for det stykke arbejde hun bestiller.

http://fielaursen.dk/2016/05/jeg-soeger/
5
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1065
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9747

Indlægaf Fru Sunshine » 16. maj 2016, 17:40

Det er virkelig upassende, at jeg ikke må være dybt ulykkelig over tabet af min elskede missepige, bare fordi jeg er voksen.
Sådan et "Det var jo bare en kat" gør det da ikke bedre. Ja, hun var "bare" en kat, men hun var VORES kat og en del af familien - og det er altså kun 3 dage siden.
21
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Avino
Kort karma: 108
Likede indlæg: 487

Indlægaf Avino » 17. maj 2016, 12:31

Det er meget, meget upassende, at Magasin´s hjemmeside/onlineshop- overhovedet ikke fungerer :sur:
Jeg er fandendytme så vred.
Ville bestille nogle duftpinde, som er skide dyre, men som man åbenbart kun kan købe der.
Hver gang jeg når til betaling, står der sgu, at mine oplysninger ikke er valide ..... WHAT ? Samtidigt skal man melde sig ind i klub, som jeg overhovedet ikke er interesseret i. Hjælper det at melde sig ind :forvirret2: . Nej.

Nu har jeg skrevet en meget sur mail til dem.
Er spændt på om jeg hører fra dem.
F**** hvor er jeg dog gal.
Er lige så jeg ryster af galskab.
0
Brugeravatar
Avino
Kort karma: 108
Likede indlæg: 487

Indlægaf Avino » 17. maj 2016, 13:55

Nå, så fik jeg svar fra Magasin
-------------------------------------------------------

Kære Avino

Vi beklager fejlen her – vi har desværre nogle problemer med add-block i øjeblikket.

Hvis du deaktiverer denne, skulle købet kunne gennemføres?

Rigtig god dag.
----------------------------------------------------------------------------------------

Jeg ved godt, at add-block ikke er populært. Men altså- alligevel ?
Jeg vil ikke deaktivere den. Så er jeg jo også selv ude om det .. :slem:
2
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 980
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8974

Indlægaf 2SHY » 17. maj 2016, 21:14

Jeg synes det er ret upassende at se en tidligere studiekammerat mere eller mindre udspørge bekendte omkring deres sindslidelser... på facebook vel at mærke. Det er fint at han selv er åben omkring sin sygdom og også at andre er det, men måden han skriver på til dem er på sådan en... behandler agtig måde som jeg ikke mener han er kompetent til at varetage. Måske søger han bare ligesindede, men altså... der er bare noget over det, der gør at jeg stejler og bare slet ikke skal have skrevet noget dertil så han begynder at udfritte mig på fb
4
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Maria86
Kort karma: 2
Likede indlæg: 17

Indlægaf Maria86 » 18. maj 2016, 13:49

World animal protection Danmark er upassende :badr: hvorfor skal jeg vide at tripAdvisor tjener penge på mishandler dyr at ville dyr hjælp os med at stoppe ! Det tager kun at øjeblik at skrive under og stoppe mishandlingen af bl.a. Tiger ,bjørne og elefanter - og hver underskrift tæller. Ja jeg ved godt at alle dyr ikke har det lige godt men jeg har ikke behov for at se :forvirret2: især ikke på fb :naughty: og de vender som synes godt om :badr: hvis i ikke vil ha det som må i altså ud at gøre noget :wave:
0
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 19
Likede indlæg: 542

Indlægaf catnip » 19. maj 2016, 10:49

Telefonsælgere. De er røvupassende. Især når de vækker mig mens jeg desperat forsøger at få noget søvn efter en nattevagt, inden jeg skal arbejde igen. Nu kan jeg ikke falde i søvn igen. Så skrid dog! :sur:
2
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 206
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3730

Indlægaf HappyPaww » 19. maj 2016, 11:02

catnip skrev:Telefonsælgere. De er røvupassende. Især når de vækker mig mens jeg desperat forsøger at få noget søvn efter en nattevagt, inden jeg skal arbejde igen. Nu kan jeg ikke falde i søvn igen. Så skrid dog! :sur:

Ja! Jeg er nu to dage blevet ringet op midt i arbejdstiden af de idioter (det er vist i øvrigt World Animal Protection, som der nævnes i indlægget ovenfor).
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 980
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8974

Indlægaf 2SHY » 19. maj 2016, 19:27

2SHY skrev:Jeg synes det er ret upassende at se en tidligere studiekammerat mere eller mindre udspørge bekendte omkring deres sindslidelser... på facebook vel at mærke. Det er fint at han selv er åben omkring sin sygdom og også at andre er det, men måden han skriver på til dem er på sådan en... behandler agtig måde som jeg ikke mener han er kompetent til at varetage. Måske søger han bare ligesindede, men altså... der er bare noget over det, der gør at jeg stejler og bare slet ikke skal have skrevet noget dertil så han begynder at udfritte mig på fb

Den her igen. Men nu med en ny diagnose som fokus :stoned: Der går ikke længe før jeg holder op med at følge ham, for det sætter mit pis i kog
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 161
Likede indlæg: 857

Indlægaf Daphne » 19. maj 2016, 22:54

Synes det er upassende at jeg ligger her i min seng og skal til at sove, da lyset fra telefonen pludselig kaster en skygge på væggen 15 cm fra mit ansigt. En klam edderkop! :shock: Jeg havde endda lavet det sædvanlige tjek med at lyse rundt i rummet, inden jeg lagde mig. Nu ligger jeg så ret så vågen og håber, at der ikke er flere under min seng :badr:
0
cola
Kort karma: 19
Likede indlæg: 290

Indlægaf cola » 20. maj 2016, 05:55

At jeg åbenbart har fået 2 huller i 2 forskellige tænder. Eneste passende er dog de har valgt samme side.
1
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 385
Likede indlæg: 3945

Indlægaf Ballademager » 20. maj 2016, 13:36

Den har sikkert været oppe før, men så det lige igen forleden, da en ryger kylede et rygende skod ud af en bilrude, og blev forarget igen :genert:

Rygere, der smider deres cigaretskodder over det hele, er mega upassende. Kan næsten ikke rumme den der lade holdning med, at man bare smider dem på jorden, fordi man ikke lige gider smide dem i skraldespanden :rulle:
19
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...

Tilbage til "Generelt"