Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 549
Likede indlæg: 2645

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Bøtte » 20. maj 2016, 14:48

Voksne menneskers adfærd, når der er bland selv på tilbud.
Min datter var nær blevet vælter af en dame, der skulle til, en mod kørte sin stående søn rundt i indkøbsvognen, så han selv kunne tage det slik han ville, så ingen andre kunne komme forbi og sendte mig et vredt blik da vi forsøgte at kante os forbi vognen.
En anden dame udstødte et højlydt suk, fordi smvi stod ved vægten, da hun kom. Ej men slap nu af altså. Alle skal nok nå det.
10
S :lun:
V :lun:
cola
Kort karma: 19
Likede indlæg: 293

Indlægaf cola » 21. maj 2016, 13:51

Bøtte skrev:Voksne menneskers adfærd, når der er bland selv på tilbud.
Min datter var nær blevet vælter af en dame, der skulle til, en mod kørte sin stående søn rundt i indkøbsvognen, så han selv kunne tage det slik han ville, så ingen andre kunne komme forbi og sendte mig et vredt blik da vi forsøgte at kante os forbi vognen.
En anden dame udstødte et højlydt suk, fordi smvi stod ved vægten, da hun kom. Ej men slap nu af altså. Alle skal nok nå det.

Det mest upassende er at der helt sikkert ikke er tilbud eller at det er billigt...kunne forstå det hvis det var 3,95 pr 100 g, men det er det jo ikke, sikkert stadig den høje pris af 9,95...
0
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 680
Likede indlæg: 3851

Indlægaf FruDulle » 21. maj 2016, 14:00

cola skrev:

Det mest upassende er at der helt sikkert ikke er tilbud eller at det er billigt...kunne forstå det hvis det var 3,95 pr 100 g, men det er det jo ikke, sikkert stadig den høje pris af 9,95...

Bilka har fast hver fredag 6,95 mener jeg
1
Whatever
Brugeravatar
lulu-p
Kort karma: 58
Likede indlæg: 896

Indlægaf lulu-p » 21. maj 2016, 14:31

cola skrev:

Jeg er tæt på at blive utilpas når jeg ser hvor store mængder bland-selv slik folk slæber hjem en fredag eftermiddag :/ . 500g er jo tæt på at være en lille pose.
4
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 378
Likede indlæg: 2863

Indlægaf Urtekussen » 21. maj 2016, 14:31

Rema har 5,95 fredag og lørdag
0
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1236
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 10537

Indlægaf kidkomb » 21. maj 2016, 23:08

Min HR-afdeling fatter så lidt, at det halve kunne være nok.
Jeg har to gange fået slettet mit fastnet nummer i systemet, fordi jeg IKKE har fastnetnummer og det nummer der står der er min ekskærestes fastnetnummer!!
Nu er det poppet op 3.gang og jeg bliver sindsyg. Så slet dog det forpulede nummer altså.
Så indsæt noget andet på "fastnet nummer" pladsen. Mit mobilnummer igen feks. Jeg er ligeglad. Bare få det fixet.
Det er virkelig upassende at min arbejdsgiver har min ekskærestes fastnetnummer stående i mine kontaktoplysninger og ikke evner at få det væk.
8
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 298
Likede indlæg: 2732
Kontakt:

Indlægaf Annione » 21. maj 2016, 23:13

Jeg synes det er upassende at en syerske i Vejle tager 400 i timen for oplægning af brudekjole, mens hende i Kbh tager mere end det dobbelte! Så jeg skal have mindst 1 prøvning i Vejle. Urtekusse, giver du kaffe?
3
cola
Kort karma: 19
Likede indlæg: 293

Indlægaf cola » 22. maj 2016, 16:21

Annione skrev:Jeg synes det er upassende at en syerske i Vejle tager 400 i timen for oplægning af brudekjole, mens hende i Kbh tager mere end det dobbelte! Så jeg skal have mindst 1 prøvning i Vejle. Urtekusse, giver du kaffe?

Har du overvejet at spørge hende "den dobbelte" om du kan få det billigere fordi du har fundet et sted hvor selvsamme handling er billigere?
0
Brugeravatar
Chachacha
Kort karma: 54
Likede indlæg: 475

Indlægaf Chachacha » 22. maj 2016, 16:29

Annione skrev:Jeg synes det er upassende at en syerske i Vejle tager 400 i timen for oplægning af brudekjole, mens hende i Kbh tager mere end det dobbelte! Så jeg skal have mindst 1 prøvning i Vejle. Urtekusse, giver du kaffe?

Men nu er huslejen nok også dobbelt så dyr i København som i Vejle ;) Har du vist billeder af kjolen? Jeg vil gerne lure med :slem:
1
Namaste, bitches :kaffe:
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 206
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3731

Indlægaf HappyPaww » 22. maj 2016, 16:56

Der er en nabo, der bor ovenpå vores festlokale, som brokker sig på Facebook over, at der er larm når folk holder fester. Det er selvfølgelig lidt surt når man bor lige oppe over (det gør jeg i øvrigt også selv) - men når man er en pige der bor i en lejlighed med to veninder, og som bestemt ikke holder sig tilbage ift fest og larm, skulle man måske lige stikke piben ind. De spiller tit høj musik for åben altandør, står og snakker (råber) på altanen osv. Men man hører jo sjældent sig selv på samme måde, som man hører andre ;)
1
Brugeravatar
Venus222
Kort karma: 26
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 398

Indlægaf Venus222 » 22. maj 2016, 18:55

Jeg synes det er upassende illoyalt at lave tråd efter tråd efter tråd, der handler om alle de dumme ting ens mand gør. Efterhånden har jeg indtrykket af at den pågældende mand er retarderet.... :tie: . Desuden er profilen ikke just anonym, og manden har et firma. Dejlig reklame må man sige... :nej:

Jeg tror faktisk ovenstående ville være fyringsgrundlag, det var min kæreste der lavede de tråde. :sur:
1
Brugeravatar
Venus222
Kort karma: 26
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 398

Indlægaf Venus222 » 22. maj 2016, 22:24

Allmost_Famous skrev:
Venus222 skrev:Jeg synes det er upassende illoyalt at lave tråd efter tråd efter tråd, der handler om alle de dumme ting ens mand gør. Efterhånden har jeg indtrykket af at den pågældende mand er retarderet.... :tie: . Desuden er profilen ikke just anonym, og manden har et firma. Dejlig reklame må man sige... :nej:

Jeg tror faktisk ovenstående ville være fyringsgrundlag, det var min kæreste der lavede de tråde. :sur:

Det er upassende at lave sådan et indlæg uden at fortælle nok til, at vi andre kan lure med, og derfor må bede folk sladre.. :genert:

Jeg burde nok have skrevet at damens tråde er på et site for hundeejere, og ikke her. ;)
2
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 713
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 6359

Indlægaf Dikus » 22. maj 2016, 22:43

Venus222 skrev:
Allmost_Famous skrev:
Venus222 skrev:Jeg synes det er upassende illoyalt at lave tråd efter tråd efter tråd, der handler om alle de dumme ting ens mand gør. Efterhånden har jeg indtrykket af at den pågældende mand er retarderet.... :tie: . Desuden er profilen ikke just anonym, og manden har et firma. Dejlig reklame må man sige... :nej:

Det er upassende at lave sådan et indlæg uden at fortælle nok til, at vi andre kan lure med, og derfor må bede folk sladre.. :genert:

Jeg burde nok have skrevet at damens tråde er på et site for hundeejere, og ikke her. ;)

Ja. Alt andet er upassende. :blomst:
1
limitededition
Kort karma: 21
Likede indlæg: 95

Indlægaf limitededition » 23. maj 2016, 08:17

Venus222 skrev:
Allmost_Famous skrev:

Haha jeg forstod det heller ikke :lol: Tænkte at det havde jeg slet ikke lagt mærke til :)
3
NotCrazyJustLimitedEdition på den gamle debat :blush2:
Brugeravatar
Bimmerdyret
Kort karma: 69
Likede indlæg: 819

Indlægaf Bimmerdyret » 23. maj 2016, 09:13

Venus222 skrev:
Allmost_Famous skrev:

Bent ???
:fløjt:
0

Tilbage til "Generelt"