Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7793

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf ShuruQ » 27. maj 2016, 16:14

Rimelig upassende at få dette billede pr. mms med dertilhørende tekst fra ens far :tie:.

(Selvom det mere virker som min mor at sende mms'er).

"Er det din nye sommer uniform "?

ss.jpg

Måske er jeg nærtagende, men med deres holdninger ellers har jeg sgu svært ved at se det sjove i det :stoned:.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1903

Indlægaf Purple Haze » 27. maj 2016, 16:20

ShuruQ skrev:Rimelig upassende at få dette billede pr. mms med dertilhørende tekst fra ens far :tie:.

ss.jpg

Måske er jeg nærtagende, men med deres holdninger ellers har jeg sgu svært ved at se det sjove i det :stoned:.

Selv hvis det var sjovt, så er det da ikke en besked man vil have fra sin far
8
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 27. maj 2016, 16:21

^^.

Jeg tror som sagt nærmere det er min mor. Men uanset hvem af dem det er så synes jeg det er upassende. Havde det nu været min mand fx havde det været noget lidt andet.
2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Guldfisk
Kort karma: 49
Likede indlæg: 1047

Indlægaf Guldfisk » 27. maj 2016, 17:47

ShuruQ skrev:^^.

Jeg tror som sagt nærmere det er min mor. Men uanset hvem af dem det er så synes jeg det er upassende. Havde det nu været min mand fx havde det været noget lidt andet.

Det er vildt upassende, uanset hvem det er fra, medmindre det lige netop er en person, man har en indforstået humor med om den type billeder og spørgsmål.
7
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 27. maj 2016, 17:51

Guldfisk skrev:
ShuruQ skrev:^^.

Det er vildt upassende, uanset hvem det er fra, medmindre det lige netop er en person, man har en indforstået humor med om den type billeder og spørgsmål.

Og specielt når de har den holdning til det at jeg går med tørklæde som de har. Det virker vildt provokerende.

Jeg ville have svært ved at se humoren uanset hvem det var fra, men var det fra min mand ville det være sådan a la en fræk hentydning og da vi er gift ville jeg kunne set for hvad det var.

Men på den her måde, var det sgu ikke særligt fedt.
0
Muspel
Kort karma: 90
Likede indlæg: 1170

Indlægaf Muspel » 27. maj 2016, 20:53

Gomore. Eller folk, der søger lift på gomore.

Jeg skal fra Aarhus til Aalborg i morgen. Har oprettet lift til 60 kr. Billigt synes jeg selv. Jeg skriver altid, at jeg kun samler op langs Randersvej.

Så er der den her kvinde, som gerne vil have to pladser, og samles op på en specifik adresse i den anden ende af byen. Som en omvej på 40 minutter. Jeg skriver pænt tilbage, at jeg kun samler op langs Randersvej. Så foreslår hun banegården. Som også er en kæmpe omvej. Så skriver jeg nej - kun Randersvej - og foreslår universitetet, som mange busser kører forbi. Det ved hun ikke hvor ligger.

Så opgav jeg. Det er ikke 120 kr værd :nerve:

Nogen der vil med fra Randersvej? :afro:
17
Brugeravatar
Gerbilwoman
Kort karma: 50
Likede indlæg: 484

Indlægaf Gerbilwoman » 27. maj 2016, 23:00

Totalt upassende at skambyde på den kjole jeg har til salg. Synes faktisk ikke det er urimeligt at sælge for det jeg selv har givet når nu kjolen er helt ny med mærke (fejlkøb). Men jeg sælger den sgu da ikke til halv pris, så lader jeg den hellere ligge i skuffen et par år og tjener kassen på den når printet er blevet svært at få fat på :-p
0
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 28. maj 2016, 08:39

ShuruQ skrev:Rimelig upassende at få dette billede pr. mms med dertilhørende tekst fra ens far :tie:.

ss.jpg

Så fik jeg svaret. Selvfølgelig var det min mor :rulle:.

Min far ringede lige "Så du det billede mor sendte. Eller jeg sendte"? Jeg vidste det var hendes påfund.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10149

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. maj 2016, 08:40

ShuruQ skrev:Så fik jeg svaret. Selvfølgelig var det min mor :rulle:.

Min far ringede lige "Så du det billede mor sendte. Eller jeg sendte"? Jeg vidste det var hendes påfund.

Du er ikke en skid nærtagende. Til gengæld fremstår dine forældre her virkelig usympatiske.
11
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
paint
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2331

Indlægaf paint » 28. maj 2016, 08:55

En anelse upassende, måske?

Kvinder, der ikke tjekker om deres leggings (hedder de vist) er gennemsigtige, når de strammes.

Billede

:fløjt:
3
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5862

Indlægaf Smiling_Goat » 28. maj 2016, 09:06

paint skrev:En anelse upassende, måske?

Kvinder, der ikke tjekker om deres leggings (hedder de vist) er gennemsigtige, når de strammes.

Billede

:fløjt:

Nej, det upassende er, at nogle kvinder tror, leggins er bukser.

Det er de ikke.
10
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10253

Indlægaf icelady » 28. maj 2016, 13:23

Jeg passer eksens hund i dag og i forbindelse med en gåtur med hunden og Viktor (kat) stopper 2 blondine-affarvede yngre kvinder op og snakker med dyrene.

Dét er så fint nok...men de 2 blondine-typer bliver deciderede upassende, da de så begynder at snakke med/til mig og bla får fyret følgende 3 udsagn af:

1) "en kat skal ikke gå i snor",

2) "det er synd hunden skal stå og vente på katten får snust færdig" og

3) "en hund og kat kan ikke gå tur sammen."

Og de 3 ting gjorde åbenbart at jeg var dyremishandler :rulle:

1: Nej, det er absolut ikke synd.
2. Nej, det er absolut ikke synd.
3. Jo, de kan.

Jeg blev så knotten på dem at jeg tilbød dem at låne min telefon så de kunne ringe til politiet og anmelde mig for dyremishandling og ellers kunne de skride og lad mig og mine dyr være!. :genert:
31
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3448

Indlægaf Ballademager » 28. maj 2016, 14:05

Overhørte en, som fik et opkald fra en person med anden etnisk baggrund. Han omtalte bagefter ham, der havde ringet, som "en eller anden mujafa". Dernæst gik han over til at tale om, at der heldigvis ikke var "sådan nogen" i hans bygning længere, og de aldrig skulle aldrig bo "sådan nogen" i deres opgang igen. Der havde boet "sådan nogen" tidligere, og de var overhovedet ikke interessede i at deltage i fællesskabet.

Kan slet ikke rumme ord som "mujafa" og den slags nedladende ord, og kan i særdeleshed overhovedet ikke udstå de der generaliseringer.

Upassende...
13
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Bimmerdyret
Kort karma: 63
Likede indlæg: 766

Indlægaf Bimmerdyret » 28. maj 2016, 21:44

At komme med brugte cowboybukser i str 44 (pæne og rene dog) fra en 83 årig senildement kvinde, som man ikke selv kunne passe, til en 13 årig teenager...
2
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5862

Indlægaf Smiling_Goat » 28. maj 2016, 21:59

Jeg har tilbudt min mor, at jeg kan rette hendes jobansøgninger igennem. Så nu har hun her kl. 23.30 om aftenen oprettet en gruppe på facebook, der hedder "Vi retter ansøgninger," hvor kun hun og jeg er medlemmer (hun har været så serviceminded at indmelde mig.) I gruppen har hun så skrevet: "Ret lige den her" efterfulgt af en lang ansøgning. I kommentarfeltet skriver hun, om jeg gider skynde mig at lige gøre det, for den skal snart af sted.

Hvad med nej?
1. Spørg pænt
2. Lad være med at bede folk om at skynde sig at gøre noget kl. 23.30 om aftenen - jeg vil i seng snart. Få dog hjælp i ordentlig tid i forvejen.

Jeg ved bare, hun slet ikke vil kunne se, hvor upassende hun opfører sig med det her. Jeg har jo selv tilbudt min hjælp..
12

Tilbage til "Generelt"