Jeg synes at grønthandlerne i Torvehallerne er upassende. Jeg har ikke været der længe fordi jeg ofte har oplevet rimelig ringe service der, men den anden dag var jeg der så med en kammerat som lige skulle købe nogle ting inden vi vendte næsen hjemad.
Vi gik hen til grøntmarkedet som så ud som det plejer, og jeg hjalp ham så med at finde en rimelig bakke jordbær, nogle gode grøntsager osv. Der stod en medarbejder ca. 4-5 meter fra os og var ved at lægge nogle grøntsager i kasser. Vedkommende kunne selvfølgelig både se og høre os. Da min kammerat er færdig med at vælge ting ud, går han hen til medarbejderen og siger at han gerne vil bede om disse. Medarbejderen giver ham elevatorblikket og siger brysk "Vi har
faktisk lukket", hvorefter han vender ryggen til.....!
Nå men vi smider da gladeligt vores penge i Irma i stedet hvis det skal være med dén på...

Jeg havde ikke lige kigget på klokken, men der var masser af mennesker rundt omkring og der var ikke noget som indikerede at de var ved at lukke. Da vi gik derfra kiggede jeg på klokken og slog lige op for at se hvad åbningstiderne var, bare for nysgerrigheds skyld.
Vi var gået derfra 2 minutter over lukketid, dvs. at vi uden tvivl var ankommet et par minutter
før lukketid, for vi brugte vel 5 minutter på at finde de varer, som vi ville købe... Hvilket havde givet medarbejderen
rigelig tid til at informere os om at de lukkede om et par minutter. I stedet lod han os gå rundt og vælge varer som han så nægtede at sælge os.
Idiot. Og det er så langt fra første gang at jeg oplever den slags i Torvehallernes grøntboder. De mangler nok ikke kunder i hvert fald.