Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 730
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 6658

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Dikus » 2. jul 2016, 14:43

:shock:

englishchannel skrev:At voksne mænd på internettet giver hinanden tips om hvordan man kan udvælge og groome mindreårige piger fra udsatte miljøer, så man kan knalde dem lige efter at de kommer over den seksuelle lavalder.

Hvor f@nden har du set det? Ej. Jeg har stærkt behov for at sende dig et rødt kort med ukvemsord :sur: men mindes at have lært, man ikke må dræbe budbringeren, selvom det er den eneste man kan nå :gruble:
0
Brugeravatar
englishchannel
Kort karma: 121
Likede indlæg: 1249

Indlægaf englishchannel » 2. jul 2016, 14:48

Dikus skrev::shock:

englishchannel skrev:At voksne mænd på internettet giver hinanden tips om hvordan man kan udvælge og groome mindreårige piger fra udsatte miljøer, så man kan knalde dem lige efter at de kommer over den seksuelle lavalder.

Hvor f@nden har du set det? Ej. Jeg har stærkt behov for at sende dig et rødt kort med ukvemsord :sur: men mindes at have lært, man ikke må dræbe budbringeren, selvom det er den eneste man kan nå :gruble:

Reddit, så det værste er sgu næsten, at det er så anonymt og internationalt. Så man kan slet ikke gøre noget ved det.

(Og europæerne derinde godter sig i øvrigt over vores lave seksuelle lavalder, for så kan de lovligt knalde 14- og 15-årige, i modsætning til amerikanerne.)
2
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 285
Likede indlæg: 4790

Indlægaf Persnikedy » 3. jul 2016, 01:08

Eddderkopper er fucking upassende

Jeg er lige kommet hjem fra min bedste vens fødselsdag. ikke helt appelsinfri som min mor ville sige og smider mig opå sengen.
jeg ligger utrollig kært og nærmer mig med hastige skridt drømmeland og de ventende enhjørniniger. Da det sker..
Jeg mærker noget på mit ben og tror først at det er en løssluppen fjer fra den ene eller den anden dyne eller miligvis puderne. men nej

Det var en fucking narrøv af en jhagt edderkop. Lige på mit ben!!

Så kan i tro at jeg kan vågne hurtigt og jagte den lille wankstain af et møg dyr.'
Efter 10min og at have trukket sengen ud fra vægggen lykkes det. Bæstet er besejret og jeg er nu lysvågen.
møgdyr
3
Fab-Yule-Ous
IrmaPigen
Kort karma: 131
Likede indlæg: 1337

Indlægaf IrmaPigen » 3. jul 2016, 05:40

Den lorteskade, der larmer lige uden for mine vinduer, skulle have nogle nakkeskud med en luftpistol.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 676
Likede indlæg: 2075

Indlægaf Spjaerten » 3. jul 2016, 05:42

IrmaPigen skrev:Den lorteskade, der larmer lige uden for mine vinduer, skulle have nogle nakkeskud med en luftpistol.

Jeg bor også i skade land.
Hvornår er duer skiftet ud med skader? Duer kagler ja men støj niveauet er lavere end de skide skader.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 301
Likede indlæg: 4143

Indlægaf Lemonella » 3. jul 2016, 06:32

Spjaerten skrev:
IrmaPigen skrev:Den lorteskade, der larmer lige uden for mine vinduer, skulle have nogle nakkeskud med en luftpistol.

Hvornår er duer skiftet ud med skader? Duer kagler ja men støj niveauet er lavere end de skide skader.

Jeg kan godt høre, du ikke bor et sted, hvor op til flere liderlige duer har bygget deres reder og lystigt har kaglet, kurret og larmet det meste af foråret imens de har hygget sig fra tidlig morgen til sen aften. :evil:
Nu tonser de så rundt og larmer og finder mad til ungerne. Tro mig, støjniveauet er højt. :sur:
1
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 545
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 7614

Indlægaf LadyFox » 3. jul 2016, 07:38

Lemonella skrev:
Spjaerten skrev:

Jeg kan godt høre, du ikke bor et sted, hvor op til flere liderlige duer har bygget deres reder og lystigt har kaglet, kurret og larmet det meste af foråret imens de har hygget sig fra tidlig morgen til sen aften. :evil:
Nu tonser de så rundt og larmer og finder mad til ungerne. Tro mig, støjniveauet er højt. :sur:

Der bor jeg til gengæld :cuss:
0
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
cola
Kort karma: 22
Likede indlæg: 321

Indlægaf cola » 3. jul 2016, 08:21

Er i sikker på det er krager og ikke råger ? de ligner hinanden meget, men deres lyd er forskellig. og det "gode" ved råger... de må skydes ned, så bare tilkald en jæger så skyder han deres reder ned... i visse tidspunkter, som jeg altså ikke kender til.
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 868
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 8247

Indlægaf Daine » 3. jul 2016, 08:25

cola skrev:Er i sikker på det er krager og ikke råger ? de ligner hinanden meget, men deres lyd er forskellig. og det "gode" ved råger... de må skydes ned, så bare tilkald en jæger så skyder han deres reder ned... i visse tidspunkter, som jeg altså ikke kender til.

Det er skader, de skriver om og ikke krager.

Jeg er med på skadehadeholdet. Efter jeg er flyttet, har jeg heldigvis ikke soveværelse ud mod træer mere, men tidligere vækkede de mig HVER ENESTE FUCKING morgen kl. lort. De har virkelig en høj stemme og når der så er en flok der snakker sammen :tie:
0
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 111
Likede indlæg: 1277

Indlægaf Kattefjæs » 3. jul 2016, 08:31

cola skrev:Er i sikker på det er krager og ikke råger ? de ligner hinanden meget, men deres lyd er forskellig. og det "gode" ved råger... de må skydes ned, så bare tilkald en jæger så skyder han deres reder ned... i visse tidspunkter, som jeg altså ikke kender til.

Nej, det må man ikke bare, og hvis en jæger siger ja til det, så foretager han/hun sig noget dybt ulovligt og bør fratages sine våben ASAP.
1
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 301
Likede indlæg: 4143

Indlægaf Lemonella » 3. jul 2016, 09:48

Vi har en jæger der må skyde duerne hos os. Der må bare ikke skydes når der er æg og unger i rederne og "vores" jæger nåede simpelthen ikke, at skyde dem alle, så nu må vi vente til efteråret og der larmer de jo ikke.
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 111
Likede indlæg: 1277

Indlægaf Kattefjæs » 3. jul 2016, 10:08

Lemonella skrev:Vi har en jæger der må skyde duerne hos os. Der må bare ikke skydes når der er æg og unger i rederne og "vores" jæger nåede simpelthen ikke, at skyde dem alle, så nu må vi vente til efteråret og der larmer de jo ikke.

Det er alligevel ikke en særlig effektiv metode til at holde dem væk, så det kan være godt det samme. Hvis der er et godt redested, så vil de blive ved med at komme tilbage år efter år efter år, uanset hvor mange I skyder.
0
cola
Kort karma: 22
Likede indlæg: 321

Indlægaf cola » 3. jul 2016, 12:01

Kattefjæs skrev:

Nej, det må man ikke bare, og hvis en jæger siger ja til det, så foretager han/hun sig noget dybt ulovligt og bør fratages sine våben ASAP.

Nu kan jeg ikke helt finde ud af det med at citere to indlæg, men kombiner dette med dit andet svar om at det ikke virker...
Jo en jæger må godt, hvis de larmer for meget, og ja det virker, fra at have 50 ynglepar har vi nu kun 10, kan godt være de stadig larmer, men det er ikke lige så vildt som med 50.

http://naturstyrelsen.dk/nyheder/2008/m ... egulering/

btw undskyld jeg læste det som råger og ikke som skader. her hjælper kun samme råd som med ræve, rotter og mus... hold dit affald eller madrester på et minimum.
1
No1
Kort karma: 59
Likede indlæg: 505

Indlægaf No1 » 3. jul 2016, 12:05

Gamle mennesker der generelt springer køen over. Seriøst, fucking retardoer. Jeg prøver viiiirkelig at være overbærende.
9
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 385
Likede indlæg: 4446

Indlægaf Novella » 3. jul 2016, 12:26

No1 skrev:Gamle mennesker der generelt springer køen over. Seriøst, fucking retardoer. Jeg prøver viiiirkelig at være overbærende.

Og butikker, som lader dem gøre det, selv om man kæfter højlydt op. Jeg har besluttet at boykotte min Brugs af samme grund. Der må midaldrende mænd åbenbart gerne mase sig ind foran mig i køen. Så kan jeg heldigvis handle for 7000-8000 om måneden et andet sted.
4

Tilbage til "Generelt"