.png)

Mamaseraptor skrev:I bussen i dag, hvor der bag mig sidder en person der taler i mobiltlf og fortæller om sin mors kræftdiagnose og moderens reaktion på diagnosen. Tror vi var en del der krummede tæer.
Mamaseraptor skrev:I bussen i dag, hvor der bag mig sidder en person der taler i mobiltlf...
Maria86 skrev:Jeg ved ikke om jeg var upassende jeg talte i telefon i bussen i dag...
LadyFox skrev:Jeg er taget hele vejen til Amager for at underholde min venindes Chihuahua i weekenden mens hun er på ferie - men gider køteren at være sammen med mig - næ nej.
-Jeg har endda efterladt mand og egen HUND derhjemme, og de gider godt sidde i stue med mig.
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Annione skrev:Det har gudskelov et navn - jeg troede bare det var mig, der var ultra sart. Det hedder misofoni.
Delfin skrev:Annione skrev:Det har gudskelov et navn - jeg troede bare det var mig, der var ultra sart. Det hedder misofoni.
Og her gik jeg rundt og troede, at det er meget normalt, at der er nogle lyde, som kan drive en til vanvid - og så viser det sig, at jeg kan skrive endnu en diagnose på mit cv
lillebjoern skrev:Delfin skrev:Annione skrev:Det har gudskelov et navn - jeg troede bare det var mig, der var ultra sart. Det hedder misofoni.
Og her gik jeg rundt og troede, at det er meget normalt, at der er nogle lyde, som kan drive en til vanvid - og så viser det sig, at jeg kan skrive endnu en diagnose på mit cv
Nu ved jeg ikke om du mener det i sjov – men anser du det virkelig for en diagnose?
lillebjoern skrev:Delfin skrev:Annione skrev:Det har gudskelov et navn - jeg troede bare det var mig, der var ultra sart. Det hedder misofoni.
Nu ved jeg ikke om du mener det i sjov – men anser du det virkelig for en diagnose?
Annione skrev:lillebjoern skrev:Delfin skrev:Annione skrev:Det har gudskelov et navn - jeg troede bare det var mig, der var ultra sart. Det hedder misofoni.
Det er en diagnose, på linie med OCD. Der er bare ikke forsket lige så meget i det, som i OCD.
gro71 skrev:Det stankelben, der landede i min kaffekop uden at jeg opdagede det og derefter endte i min mund, da jeg tog en tår af kaffen, var FANME upassende!
Annione skrev:lillebjoern skrev:Delfin skrev:Annione skrev:Det har gudskelov et navn - jeg troede bare det var mig, der var ultra sart. Det hedder misofoni.
Det er en diagnose, på linie med OCD. Der er bare ikke forsket lige så meget i det, som i OCD.