Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4201

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Persnikedy » 12. aug 2016, 20:40

Joe skrev:
Persnikedy skrev:Telefon scammere er fucking upassende.
Fik lige et opkald fra +4540358187 fra Microsoft. +45 er sgu da danmark :gruble:
Jeg troede de var stoppet med mit nummer efter jeg har gjort mit for at irritere dem (lange opkald hvor jeg abre går fra telefonen, diverse bandeord til de lægger på, "jeg har apple", mm) . Hende her fik nu bare at vide at "No, you are a fucking scammer and you can go choke on a cock"

Min strategi er nu bare at lægge på med det samme, de siger at de er fra Microsoft. Klart hurtigste løsning.

Det der har holdt dem fra døren her længest var da jeg overbeviste dem om at ringe til mit hjemmenummer. Det var nummeret til politigården i århus de fik.

De ringede forresten igen ved omkring 4tiden men smækkede hurtigt på. Denne gang fra et +42 nummer
4
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8423
Kontakt:

Indlægaf Ado » 13. aug 2016, 06:37

Jeg er vild med mine naboer. Skide søde mennesker. Men de har altid gang i et projekt og de sidste to morgener er jeg blevet vækket lidt over 7 af maskiner, der stamper i jorden og i dag tunge ting, der bliver smidt ned i jorden og containeren. Det er altså lidt upassende på en lørdag morgen. Synes jeg.
7
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Myresluger
Kort karma: 12
Likede indlæg: 328

Indlægaf Myresluger » 14. aug 2016, 19:12

Der var grotesk mange mennesker i Kastrup i dag - der stod 11 minutters kø på skiltene.. Bare ærgerligt at man skulle stå i kø 30 minutter før man kom hen hvor tiden startede :panik: heldigvis var der hjælpsomt personale - så jeg kom i fasttrack og udenom dele af køen. Jeg løb fra Security til terminal F. Og nåede mit fly med nød og næppe. Godt jeg ikke havde mine pæne arbejdssko på :ad!:
1
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 214
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1988

Indlægaf Lurende Peber » 14. aug 2016, 19:29

Myresluger skrev:Der var grotesk mange mennesker i Kastrup i dag - der stod 11 minutters kø på skiltene.. Bare ærgerligt at man skulle stå i kø 30 minutter før man kom hen hvor tiden startede :panik: heldigvis var der hjælpsomt personale - så jeg kom i fasttrack og udenom dele af køen. Jeg løb fra Security til terminal F. Og nåede mit fly med nød og næppe. Godt jeg ikke havde mine pæne arbejdssko på :ad!:

Stadig? Det vat lige så tosset onsdag eftermiddag. Troede at ferietiden var ved at klinge ud. Og de spildte ikke tiden, når først man var ved scannerne. Bare vildt mange mennesker.
0
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
Myresluger
Likede indlæg: 328

Indlægaf Myresluger » 14. aug 2016, 19:58

Ja, det var fuldstændig vanvittigt.. Personalet var åbenbart heller ikke forberedt på at det ville blive så slemt -men de var super hjælpsomme og rubbede neglene.
1
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1914

Indlægaf Purple Haze » 14. aug 2016, 20:07

Sært tirsdag aften gik jeg nærmest lige igennem.

Det er åbenbart ikke myllertidstidspunkt der.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
cola
Kort karma: 14
Likede indlæg: 219

Indlægaf cola » 15. aug 2016, 08:36

jeg syntes det er dybt upassende at sætte en annonce i DBA, hvor der står en pris... ja indtil du læser annoncen altså du bliver nødt til at klikke for at se den rigtige pris. Det er sku lidt træls. og der er altid stor forskel på prisen, det kan være 1 kr... men reelt 5000 kr, så det er end ikke en fejl.
5
Smiling_Goat
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5910

Indlægaf Smiling_Goat » 15. aug 2016, 11:43

cola skrev:jeg syntes det er dybt upassende at sætte en annonce i DBA, hvor der står en pris... ja indtil du læser annoncen altså du bliver nødt til at klikke for at se den rigtige pris. Det er sku lidt træls. og der er altid stor forskel på prisen, det kan være 1 kr... men reelt 5000 kr, så det er end ikke en fejl.

Og det er også bare spild af alles tid, for dem, der trykker på en vare, der angiveligt koster 1 krone, gør det typisk, fordi de vil gøre en god handel, og de bliver skræmt væk af den mærkant højere pris i annoncen. Fjol.
2
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1914

Indlægaf Purple Haze » 16. aug 2016, 02:57

Rimelig upassende at jeg skal stå op nu :(

Klokken er ikke engang 5 for f**** sake.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 162
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2547

Indlægaf Mi55y » 16. aug 2016, 06:16

Den idiot, der ikke kunne se sig for og kørte lige ud foran mig fra en sidevej i morges, var upassende. Tal om en chokstart på dagen! Han bremsede ellers ned og det hele, og jeg kørte mod solen, så ved ikke lige, hvad der gik galt der... 15-20 cm. mere og vi var braget sammen. Men fandt da ud af, at mine bremser virker udmærket!
0
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
cola
Kort karma: 14
Likede indlæg: 219

Indlægaf cola » 16. aug 2016, 07:34

Mi55y skrev:Den idiot, der ikke kunne se sig for og kørte lige ud foran mig fra en sidevej i morges, var upassende. Tal om en chokstart på dagen! Han bremsede ellers ned og det hele, og jeg kørte mod solen, så ved ikke lige, hvad der gik galt der... 15-20 cm. mere og vi var braget sammen. Men fandt da ud af, at mine bremser virker udmærket!

Ingen undskyldning, men at kører mod solen gør at personen måske har haft solen i ryggen, og derved har alle spejle haft en fin sol lige i ansigtet på personen, så kan man stadig ikke se noget. Som sagt ingen undskyldning på at personen ikke bremsede blot en forklaring på, at solen godt kan have blændet.
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3564

Indlægaf Lemonella » 16. aug 2016, 07:38

cola skrev:
Mi55y skrev:Den idiot, der ikke kunne se sig for og kørte lige ud foran mig fra en sidevej i morges, var upassende. Tal om en chokstart på dagen! Han bremsede ellers ned og det hele, og jeg kørte mod solen, så ved ikke lige, hvad der gik galt der... 15-20 cm. mere og vi var braget sammen. Men fandt da ud af, at mine bremser virker udmærket!

Ingen undskyldning, men at kører mod solen gør at personen måske har haft solen i ryggen, og derved har alle spejle haft en fin sol lige i ansigtet på personen, så kan man stadig ikke se noget. Som sagt ingen undskyldning på at personen ikke bremsede blot en forklaring på, at solen godt kan have blændet.

Når man kommer på en sidevej ud mod en hovedvej, ved man sgu godt man skal holde tilbage. Uanset, hvor meget sol man har i øjne eller spejle.
2
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 162
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2547

Indlægaf Mi55y » 16. aug 2016, 07:39

cola skrev:

Men hvis jeg har solen lige foran mig, og han kommer fra siden, hvordan kan solen så ramme hans spejle?
2
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
gro71
Kort karma: 16
Likede indlæg: 230

Indlægaf gro71 » 16. aug 2016, 08:40

Upassende ældre medborger på cykel i går eftermiddags, som drejede ud fra en sidevej ud på en cykelsti uden overhovedet at orientere sig. Som i SLET ikke. Vedkommende så absolut intet. Jeg kom selv i rimeligt hurtigt tempo (det er nedad en bakke) på cykel på den cykelsti, vedkommende drejede ud på og nåede kun lige netop at undvige. Måtte så lige selv være upassende og råbe: "SE DIG FOR!", da jeg kørte forbi vedkommende.
1
Brugeravatar
Vinaia
Likede indlæg: 260

Indlægaf Vinaia » 16. aug 2016, 09:42

Jeg kom engang kørende i bil - lidt længere fremme var der en cyklist, som (fandt jeg ud af) skulle over vejen. Han hverken så sig tilbage, stoppede op eller rakte hånden ud. Nej. Han pegede bare til venstre og drejede så. :nerve:

Sguda godt jeg var opmærksom, ellers havde det ikke endt særlig heldigt. Ass. :ticks:
0
Blessed with three dogs, a daughter, and the ability to find four-leaf clovers. :P

Tilbage til "Generelt"