Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8431
Kontakt:

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Ado » 24. aug 2016, 11:06

Min pisseirriterende trælse fætters kommentar på det link jeg har smidt på min FB om burkini på stranden. For satan, hvor er han bare en gren, der burde saves af stamtræet.
4
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1640

Indlægaf dykkersild » 24. aug 2016, 12:05

Ado skrev:Min pisseirriterende trælse fætters kommentar på det link jeg har smidt på min FB om burkini på stranden. For satan, hvor er han bare en gren, der burde saves af stamtræet.

Jeg har i dag slettet min mands moster på Facebook af samme grund. Hun poster ca. 15 gange om dagen - enten fra Den Korte Avis - eller fra en gruppe der hedder Nej til julehjælp til muslimer der ikke holder jul. Dråben blev et deling fra Geert Wilders supporters - mage til usympatiske mennesker skal man altså lede længe efter. Ud med hende - jeg magter det ikke mere.
3
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1640

Indlægaf dykkersild » 24. aug 2016, 12:09

Flora skrev:
Oddinary skrev:
Mi55y skrev:En ting er at forbyde burkinien, hvilket er upassende i sig selv - men at udstede bøder for at bære leggings, tunika og hovedtørklæde på stranden? Det er da helt over gevind...

https://www.theguardian.com/world/2016/ ... are_btn_tw

Wow! Hvem tror de selv, de rammer ved det her? Det er modbydeligt.

(Hvorfor må de i øvrigt selv gå rundt i lange bukser på stranden så?)

Ja, det fatter jeg altså heller ikke. Altså enten må man være tildækket, ellers må man ikke. Det andet er underligt dobbeltmoralsk.

Og så var det nødvendigt at være fire kampklædte mænd til at ordne den bødeudskrivning - signalværdi siger jeg bare!
6
cola
Kort karma: 14
Likede indlæg: 219

Indlægaf cola » 24. aug 2016, 13:12

simpelthen upassende ikke at kunne finde det billede der har været på fb, af et spil volleyball hvor det ene hold er iført masser af tøj og det andet står i bikini, men teksten hvem er mest undertrykt her?
Det ville passe fint ind her... og jeg mener dem i bikini er de mest undertrykte ... for det er sku ikke for sportens skyld de har så lidt tøj på.
2
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 618
Likede indlæg: 3481

Indlægaf FruDulle » 24. aug 2016, 13:28

cola skrev:simpelthen upassende ikke at kunne finde det billede der har været på fb, af et spil volleyball hvor det ene hold er iført masser af tøj og det andet står i bikini, men teksten hvem er mest undertrykt her?
Det ville passe fint ind her... og jeg mener dem i bikini er de mest undertrykte ... for det er sku ikke for sportens skyld de har så lidt tøj på.

Beach volley var det nu og det er trods alt en strandsport. Hvor man er i badetøj, det være sig bikini eller Burkini. Der et faktisk frit valg. Hvilket spillerne også plæderede for da bølgerne var på sit højeste.
2
Whatever
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 24. aug 2016, 13:55

Det er upassende at jeg ikke blander mig mere i hele Frankrig-farcen end jeg gør. Men jeg orker fandeme ikke. Det gør så ondt, jeg er uden overdrivelse ved både at tude og kaste op. Min sjæl gør ondt :trist:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Aspargsen
Kort karma: 25
Likede indlæg: 453

Indlægaf Aspargsen » 24. aug 2016, 14:03

Novella skrev:
Aspargsen skrev:Nej, det er bare af tage pengene fra venstre lomme og putte dem ovre i højre

Ja, ligesom med SU-modtagere, folkepensionister, kommunalt ansatte, folketingsmedlemmer, sundhedsplejersker, genbrugsstationsmedarbejdere, skolelærere, offentlige ingeniører, buschauffører i Region Syddanmark, sygehusansatte læger, barseldagpengemodtagere og så videre, ikke? Der er vel ikke nogen af dem, der bidrager med noget til samfundet?

Hvorfor er det lige specifikt buschauffører i region Syddanmark ?
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Aspargsen

Indlægaf Aspargsen » 24. aug 2016, 14:13

Mi55y skrev:En ting er at forbyde burkinien, hvilket er upassende i sig selv - men at udstede bøder for at bære leggings, tunika og hovedtørklæde på stranden? Det er da helt over gevind...

https://www.theguardian.com/world/2016/ ... are_btn_tw

Politiet sørger jo bare for af love og regler bliver overholdt, kan ikke se hvorfor Mathildes kusine syntes det er sørgeligt
0
Brugeravatar
HappyQ
Kort karma: 113
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 763

Indlægaf HappyQ » 24. aug 2016, 15:27

Der står da intet i fransk lov om tunikaer, det er 4 idioter, der højest sandsynligt er blevet tilkaldt af en eller anden hystade.
1
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Aspargsen

Indlægaf Aspargsen » 24. aug 2016, 15:54

HappyQ skrev:Der står da intet i fransk lov om tunikaer, det er 4 idioter, der højest sandsynligt er blevet tilkaldt af en eller anden hystade.

Har ikke læst den franske lov, har du ?
0
Brugeravatar
HappyQ
Kort karma: 113
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 763

Indlægaf HappyQ » 24. aug 2016, 16:02

De skriver burkinier er forbudt, en af mine veninder har boet der i 12 år, hun har aldrig hørt noget om tunikaer.
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 24. aug 2016, 17:25

LUFT! Min mor igen.

Endnu en af de der, vi kommer og besøger dig, men VI sætter reglerne for din opførsel i DIT hjem. "Kan vi ikke sidde ude, du kan bare have din blå trøje på". "Nej, det har jeg ikke lyst til". "Nu er der vel ikke alt for røget derinde. Det er svært at sidde derinde med kage med flødeskum og blaaaa blaaa".

Jeg vil fandemefløjtende også hellere sidde udenfor i det her vejr, men ikke hvis i mener i skal sætte reglerne. Det her er jo mit hjem, ergo mine regler. Så kunne i jo overveje at lade være med at diktere dit og dat. Det værste er egentligt at jeg vitterligt ikke tror de kan se det er dem der forhindrer jeg kan færdes frit i mit EGET hjem.

Og hver gang er det et slag, for det er ofte lige som jeg tror jeg er nået bare lidt ind at jeg eftertrykkeligt mærker at det er jeg ikke. Tror snart det er slut med at orke skuffelsen mere.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Avino
Kort karma: 105
Likede indlæg: 451

Indlægaf Avino » 24. aug 2016, 18:40

ShuruQ skrev:LUFT! Min mor igen.

Endnu en af de der, vi kommer og besøger dig, men VI sætter reglerne for din opførsel i DIT hjem. "Kan vi ikke sidde ude, du kan bare have din blå trøje på". "Nej, det har jeg ikke lyst til". "Nu er der vel ikke alt for røget derinde. Det er svært at sidde derinde med kage med flødeskum og blaaaa blaaa".

Jeg vil fandemefløjtende også hellere sidde udenfor i det her vejr, men ikke hvis i mener i skal sætte reglerne. Det her er jo mit hjem, ergo mine regler. Så kunne i jo overveje at lade være med at diktere dit og dat. Det værste er egentligt at jeg vitterligt ikke tror de kan se det er dem der forhindrer jeg kan færdes frit i mit EGET hjem.

Og hver gang er det et slag, for det er ofte lige som jeg tror jeg er nået bare lidt ind at jeg eftertrykkeligt mærker at det er jeg ikke. Tror snart det er slut med at orke skuffelsen mere.

Nu kender jeg baggrunden for, at du er konverteret,
Men helt ærligt. De respekterer dig jo ikke.
Jeg ville nok blive SÅ vred over, at mine forældre ( hvis de var i live) ikke respekterede mit valg.
Hvad er det gør, at du bliver ved med at se dem ?
Er det pga dine børn ?
For ellers ville jeg- lynhurtigt- smide dem af H***** til.
Det er bare ikke i orden.
Læser jo- flere steder- her på siden, at du har det rigtigt dårligt- omkring deres opførsel
:kram:
6
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3566

Indlægaf Lemonella » 24. aug 2016, 19:17

ShuruQ skrev:LUFT! Min mor igen.

Jeg har det som Avino. Dine forældre (din mor), har jo ingen respekt for dig og dit valg. Okay, de er søde... når det passer dem, men mest af alt synes jeg godt nok deres opførsel grænser til noget, jeg personligt ikke ville finde mig i, som i slet ikke.

Smider lige et virtuelt kram til dig. tror du trænger til det. :kram:
5
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Aspargsen

Indlægaf Aspargsen » 24. aug 2016, 19:30

HappyQ skrev:De skriver burkinier er forbudt, en af mine veninder har boet der i 12 år, hun har aldrig hørt noget om tunikaer.

Dejligt du har læst den, kan du ikke lige komme med linket til loven så jeg også kan læse den
0

Tilbage til "Generelt"