Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Avino
Kort karma: 104
Likede indlæg: 449

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Avino » 24. aug 2016, 19:37

Avino skrev:
ShuruQ skrev:LUFT! Min mor igen.

.

Nu kender jeg ikke baggrunden for, at du er konverteret,
Men helt ærligt. De respekterer dig jo ikke.
Jeg ville nok blive SÅ vred over, at mine forældre ( hvis de var i live) ikke respekterede mit valg.
Hvad er det gør, at du bliver ved med at se dem ?
Er det pga dine børn ?
For ellers ville jeg- lynhurtigt- smide dem af H***** til.
Det er bare ikke i orden.
Læser jo- flere steder- her på siden, at du har det rigtigt dårligt- omkring deres opførsel
:kram:

Jeg manglede lige et "ikke" som nu er sat ind
0
Brugeravatar
HappyQ
Kort karma: 111
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 753

Indlægaf HappyQ » 24. aug 2016, 21:13

Aspargsen skrev:
HappyQ skrev:De skriver burkinier er forbudt, en af mine veninder har boet der i 12 år, hun har aldrig hørt noget om tunikaer.

Dejligt du har læst den, kan du ikke lige komme med linket til loven så jeg også kan læse den

Hvad har jeg læst , som jeg skal linke til, hvis du vil vide noget om franske love, så læs dog selv om det.
1
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Aspargsen
Kort karma: 25
Likede indlæg: 432

Indlægaf Aspargsen » 24. aug 2016, 23:48

HappyQ skrev:
Aspargsen skrev:
HappyQ skrev:De skriver burkinier er forbudt, en af mine veninder har boet der i 12 år, hun har aldrig hørt noget om tunikaer.

Dejligt du har læst den, kan du ikke lige komme med linket til loven så jeg også kan læse den

Hvad har jeg læst , som jeg skal linke til, hvis du vil vide noget om franske love, så læs dog selv om det.

Tænkte bare af siden du udtalte dig om indholdet i loven af du havde læst den

Men hvis du ikke har læst loven hvordan kan så vide om hende på stranden overtrådte loven eller ej ?
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
HappyQ

Indlægaf HappyQ » 25. aug 2016, 02:17

Aspargsen skrev:
HappyQ skrev:
Aspargsen skrev:

Men hvis du ikke har læst loven hvordan kan så vide om hende på stranden overtrådte loven eller ej ?
jeg skrev at min veninde har boet der i tolv år og hun har aldrig hørt at det skulle være ulovligt at gå i tunika. Prøv at læse hvad jeg skriver.
1
Brugeravatar
Aspargsen

Indlægaf Aspargsen » 25. aug 2016, 09:36

HappyQ skrev:
Aspargsen skrev:
HappyQ skrev:
Aspargsen skrev:

jeg skrev at min veninde har boet der i tolv år og hun har aldrig hørt at det skulle være ulovligt at gå i tunika. Prøv at læse hvad jeg skriver.

HappyQ skrev:Der står da intet i fransk lov om tunikaer,

ok, gik bare ud fra af når du skriver af det ikke er nævnt i loven af det er forbi du faktisk har læst loven
0
Brugeravatar
HappyQ

Indlægaf HappyQ » 25. aug 2016, 10:30

Jeg synes det er upassende, at fortsætte det flueknepperi.
23
Brugeravatar
Aspargsen

Indlægaf Aspargsen » 25. aug 2016, 11:45

Billede
Senest rettet af Aspargsen 25. aug 2016, 14:24, rettet i alt 1 gang.
0
Sjo
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1008

Indlægaf Sjo » 25. aug 2016, 11:49

Aspargsen skrev:
HappyQ skrev:
Aspargsen skrev:

Det er ikke en landsdækkende lov, det er forbud i enkelte byer. akkuar ligesom når Kbh indfører visitationszoner - det gælder heller ikke over hele landet.

https://www.information.dk/telegram/201 ... -burkinien

jeg ved ikke hvor tunika-snakken kom ind i billedet, jeg kan se, at der skelnes.
0
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 25. aug 2016, 18:32

Den blogger der skrev det her: "Jeg tror på, at grunden til, at vi synes at det er så nemt, er fordi vi begge er rigtig gode til at læse Lillis signaler. Vi opfylder alle hendes behov, så hun når slet ikke derud, hvor hun bare græder i flere timer, og er helt utrøstelig." er upassende.
Så alle dem med børn, der græder meget, eller som synes, det er svært, de er bare skidedårlige til at læse deres børn. Charming.

Jeg kender hende i øvrigt lidt, og hun bekræftede alle mine fordomme om hvilken type mor hun ville blive.
14
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 328
Likede indlæg: 3686

Indlægaf Novella » 25. aug 2016, 20:19

Karkluden skrev:Den blogger der skrev det her: "Jeg tror på, at grunden til, at vi synes at det er så nemt, er fordi vi begge er rigtig gode til at læse Lillis signaler. Vi opfylder alle hendes behov, så hun når slet ikke derud, hvor hun bare græder i flere timer, og er helt utrøstelig." er upassende.
Så alle dem med børn, der græder meget, eller som synes, det er svært, de er bare skidedårlige til at læse deres børn. Charming.

Jeg kender hende i øvrigt lidt, og hun bekræftede alle mine fordomme om hvilken type mor hun ville blive.

Når sådan en åbenbart aldrig har prøvet at stå med en unge, der HAVDE fået mad, HAVDE fået stimulans, ikke for lidt, ikke for meget, HAVDE fået en tør røv, lå godt i ens arme, havde det tilpas varmt og tilpas køligt og teoretisk set bare burde sove, men blev ved med at skrige.... kan jeg ikke lade være med at ønske en lille smule, at hun oplever sådan en nr to...
15
Akehurst2
Kort karma: 270
Likede indlæg: 4508

Indlægaf Akehurst2 » 25. aug 2016, 20:34

Karkluden skrev:Den blogger der skrev det her: "Jeg tror på, at grunden til, at vi synes at det er så nemt, er fordi vi begge er rigtig gode til at læse Lillis signaler. Vi opfylder alle hendes behov, så hun når slet ikke derud, hvor hun bare græder i flere timer, og er helt utrøstelig." er upassende.

Hold nu kæft, det er upassende flabet!

Link? Jeg vil gerne forarges :-D
2
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 181
Likede indlæg: 2174

Indlægaf Moxy-lady » 25. aug 2016, 21:04

Mig og lilli my :D

Du godeste hvor er hun frygtelig. Amningen kører perfekt. Baby kan vende sig efter 6 uger (3 gange på en dag), baby har hele tiden taget på og ikke tabt sig. Faren er perfekt. Baby græder ikke mere end to minutter af gangen. Hun tabte sig 6 kilo i den første uge efter fødslen og hun vejede max 74 kg mens hun var gravid. Hendes blog vil jeg ikke følge når jeg er gravid i hvert fald. Shit et pussenusse perfekt billede hun tegner.

Alt i alt er jeg super lettet over, hvor stærkt det er gået med at få en nogenlunde normal krop igen, uden OVERHOVEDET at arbejde for det. Jeg tror, jeg begynder at små-træne, når Lilli er omkring 3 måneder, og så går jeg jo også tur med hende hver eneste dag, og det er jeg sikker på, også gør en forskel! Der er heldigvis et helt år til det er sommer igen, så jeg er helt rolig med at bikini-formen nok skal komme igen, hvis jeg altså ønsker det!
3
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 68
Likede indlæg: 778

Indlægaf Mangoness » 25. aug 2016, 21:14

Moxy-lady skrev:Mig og lilli my :D

Du godeste hvor er hun frygtelig. Amningen kører perfekt. Baby kan vende sig efter 6 uger (3 gange på en dag), baby har hele tiden taget på og ikke tabt sig. Faren er perfekt. Baby græder ikke mere end to minutter af gangen. Hun tabte sig 6 kilo i den første uge efter fødslen og hun vejede max 74 kg mens hun var gravid. Hendes blog vil jeg ikke følge når jeg er gravid i hvert fald. Shit et pussenusse perfekt billede hun tegner.

Jeg troede først, at det markerede handlede om babyen. :lol: :gisp:
5
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 936
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8443

Indlægaf 2SHY » 25. aug 2016, 21:16

Mangoness skrev:
Moxy-lady skrev:Mig og lilli my :D

Jeg troede først, at det markerede handlede om babyen. :lol: :gisp:

Det ville satme være noget af en unge at skide ud! :8: :gisp:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3380

Indlægaf FruDulle » 26. aug 2016, 03:58

Sorry, men det kunne være mig der skrev alt det. Jeg havde også den nemmeste baby i verden :D

Ligesom at han nu som 3 årig også er ret så nem ift hvad jeg læser og hører fra andre. Han får ikke hys anfald, er på tværs og bliver sur over ingenting.
0
Whatever

Tilbage til "Generelt"