Kæft det er dumtDaphne skrev:Den indkaldelse jeg har fået til anti-stress-forløb. Jeg har til et møde frivilligt sagt, at det tilbud ville jeg gerne høre mere om. I indkaldelsen står der et tidspunkt for første møde, og resten af brevet truer sådan set med bål og brand, miste sygedagpenge mv, hvis jeg ikke gør præcist som beskrevet, er forhindret i at møde op osv. Det er virkelig også det en stressramt har brug for....Jeg har skrevet til min konsulent, at jeg takker pænt nej, for det her er jeg ikke klar til. Jeg forstår godt, at de gerne vil have, at man møder op så vidt muligt, hvilket også hele tiden har været min intention. Men det kunne være, at de lige skulle tænke over procedurer og formuleringer mv. når de har med stressramte mennesker at gøre - jeg har i hvert fald kun fået det værre, efter jeg modtog indkaldelsen

Jeg fik også et brev fra kommunen i samme stil efter min første omgang diskusprolapser.....og første kontakt med det offentlige i ca 20 år. Det var rimelig god afledning for smerter, for jeg slæbte mig op på rådhuset og forlangte at tale med vedkommende, som fremstammede, at det var en standardformulering. At svine folk til og true med bøde og fængsel?? Jeg var stjernetosset, men besøget blev da godkendt som første kontakt

Derefter må det indrømmes, at kommunen var ganske samarbejdsvilling