Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 240
Likede indlæg: 2520
Kontakt:

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Annione » 1. sep 2016, 13:29

dykkersild skrev:
Oh yes - og hvis de dog bare vidste, hvor skide dum man ser ud, med den der åbne mund. Jeg troede bare det var mig - dvs. der er ok at sige; undskyld kan du ikke lukke munden?

Hvis man er rigtig heldig - så er der også nogle der ligesom kan små minibobler som knuses med sidetænder - det kan drive mig helt ud over klippen.

Jeg tilbød en gang en veninde et stykke tyggegummi. Hun begyndte på det der med at knuse boblerne. Så bad jeg om at få mit tyggegummi tilbage :-D
Jeg har også forbudt en veninde at købe bolcher, når vi skal i biografen sammen. Jeg kan slet ikke magte at se film, når der bliver knast bolcher ved siden af mig.
Det har gudskelov et navn - jeg troede bare det var mig, der var ultra sart. Det hedder misofoni.
3
At rejse er at leve :love2:
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1638

Indlægaf dykkersild » 1. sep 2016, 14:22

Annione skrev:
dykkersild skrev:
Oh yes - og hvis de dog bare vidste, hvor skide dum man ser ud, med den der åbne mund. Jeg troede bare det var mig - dvs. der er ok at sige; undskyld kan du ikke lukke munden?

Hvis man er rigtig heldig - så er der også nogle der ligesom kan små minibobler som knuses med sidetænder - det kan drive mig helt ud over klippen.

Jeg tilbød en gang en veninde et stykke tyggegummi. Hun begyndte på det der med at knuse boblerne. Så bad jeg om at få mit tyggegummi tilbage :-D
Jeg har også forbudt en veninde at købe bolcher, når vi skal i biografen sammen. Jeg kan slet ikke magte at se film, når der bliver knast bolcher ved siden af mig.
Det har gudskelov et navn - jeg troede bare det var mig, der var ultra sart. Det hedder misofoni.

Hold nu op - det gav da fuldstændig mening, det der misofoni.

Min mand har en rigtig god ven, som er sjov, smart, klog, flot - det hele - men han laver sådan en lille slæsbe-lyd når han tale. Jeg bliver sindssyg i hoved når jeg taler med ham. Jeg kan ikke høre andet. En af mine kolleger har jeg været nødt til at være ærlig overfor; han laver et lille "mellem-smask" når han spiser. Vi sidder ikke ved siden af hinanden mere.
Og så er det min skyld, at vi ikke høre musik på vores fælleskontor til stor ærgrelse for alle de andre. Jeg kan ikke både alm. tale og så musik/sang oveni. Heldigvis bliver det respektere - ellers ville jeg ikke kunne sidde på kontoret.
2
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3442

Indlægaf HappyPaww » 1. sep 2016, 14:45

Annione skrev:
dykkersild skrev:

Min kollega, der sidder lige over for mig, ynder at have en pose fyldt med rå gulerodsbidder på sit bord, som hun så kan knase på hele dagen :tie: Hun slår også bolcher mod tænderne og knaser dem til sidst :shock:

Jeg er ofte nødt til at forlade mit bord, eller tage musik i ørerne, når hun begynder på sit snacking...
1
cola
Kort karma: 14
Likede indlæg: 219

Indlægaf cola » 1. sep 2016, 15:00

HappyPaww skrev:
Annione skrev:
dykkersild skrev:

Min kollega, der sidder lige over for mig, ynder at have en pose fyldt med rå gulerodsbidder på sit bord, som hun så kan knase på hele dagen :tie: Hun slår også bolcher mod tænderne og knaser dem til sidst :shock:

Jeg er ofte nødt til at forlade mit bord, eller tage musik i ørerne, når hun begynder på sit snacking...

Det værste er dem der trækker vejret, det er noget så træls og være tæt på at falde i søvn og så kommer der en piven fra naboen, fordi vedkommendes næsebor bare ikke passer til udtrækningen.
1
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2244

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 1. sep 2016, 15:03

cola skrev:Det værste er dem der trækker vejret...

Enig. Små svin!
25
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Mamaseraptor
Kort karma: 20
Likede indlæg: 228

Indlægaf Mamaseraptor » 1. sep 2016, 15:08

I bussen i dag, hvor der bag mig sidder en person der taler i mobiltlf og fortæller om sin mors kræftdiagnose og moderens reaktion på diagnosen. Tror vi var en del der krummede tæer.
0
Maria86
Kort karma: 2
Likede indlæg: 16

Indlægaf Maria86 » 1. sep 2016, 18:57

Jeg ved ikke om jeg var upassende jeg talte i telefon i bussen i dag. Det eneste som måske ikke hører til bussen er nok at. Den som jeg absolut gerne vi ha med til min fødselsdag er netop min mormor og det er netop hende jeg talte med :dance: :dance: :love2: :sol: :pompom:
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 426
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6046

Indlægaf LadyFox » 1. sep 2016, 19:03

Jeg er taget hele vejen til Amager for at underholde min venindes Chihuahua i weekenden mens hun er på ferie - men gider køteren at være sammen med mig - næ nej.

-Jeg har endda efterladt mand og egen HUND derhjemme, og de gider godt sidde i stue med mig.
2
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8423
Kontakt:

Indlægaf Ado » 1. sep 2016, 19:10

Mamaseraptor skrev:I bussen i dag, hvor der bag mig sidder en person der taler i mobiltlf og fortæller om sin mors kræftdiagnose og moderens reaktion på diagnosen. Tror vi var en del der krummede tæer.

Men det kunne muligvis være, at vedkommende havde brug for at tale om det. Er det så forkert? At et menneske evt. reagerer på de følelser, som vælter op og ned på det hele, når personens mor har fået konstateret en modbydelig sygdom?
10
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2244

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 1. sep 2016, 19:26

Mamaseraptor skrev:I bussen i dag, hvor der bag mig sidder en person der taler i mobiltlf...

Maria86 skrev:Jeg ved ikke om jeg var upassende jeg talte i telefon i bussen i dag...

Jeg tror lige jeg har lagt to og to sammen..
8
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Mumifar
Kort karma: 12
Likede indlæg: 145

Indlægaf Mumifar » 1. sep 2016, 19:34

LadyFox skrev:Jeg er taget hele vejen til Amager for at underholde min venindes Chihuahua i weekenden mens hun er på ferie - men gider køteren at være sammen med mig - næ nej.

-Jeg har endda efterladt mand og egen HUND derhjemme, og de gider godt sidde i stue med mig.

Chihuahuaer er ligeså arrogante som deres ejere.
3
Senest rettet af mumifar 24. dec 2046, 23:59, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5905

Indlægaf Dikus » 1. sep 2016, 19:41

Advocatus-Diaboli skrev:
cola skrev:Det værste er dem der trækker vejret...

Enig. Små svin!

Som citeret fra min datter :lol:
0
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4210

Indlægaf Persnikedy » 3. sep 2016, 18:04

Jeg kørte med en upassende chauffør hjem fra Food festivallen i århus.

Der sad et par overfor mig som lige pludselig fik utrolig travlt med at komme ud af bussen da de opdagede at vi holdte ved deres stop. Så travlt at de glemmer deres pose.
Posen var en papirs pose og ikke særlig fyldt. De stod også på ved foodfestivallen så det har jo nok været vare derfra.

Jeg skal af 2 stop før bussens endestation så jeg holder lidt øje med den, håber at andre tager sig af det, og da jeg skal af tager jeg posen og går op til chaufføren og fortæller at et par har glemt den da de stod af bussen, og om han bare vi havde at jeg stiller den bag hans sæde.
"Du kan bare tage den med" siger han
Jeg er helt wtf... og svare vist bare "Nej?"
Han virker nu dybt irriteret og vifter med armen og siger "bare stil den der" og peger ved siden af ham inde i den der lille "kabine" som de sidder i.
Da jeg stiller den virker han stadig irriteret og flytter rundt på den imens jeg kommer af bussen.

Det er sgu da ligemeget hvor lidt chaufføren gider at tage sig af det folk glemmer, de skal sgu da ikke tilbyde at andre passagere bare kan tage deres ting...
7
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
vUlpeS
Kort karma: 143
Geografisk sted: Bagest i køen
Likede indlæg: 1454

Indlægaf vUlpeS » 4. sep 2016, 16:40

Den der Skoda reklame, der opfordrer til at tage hovedet under armen og bruge transporttiden på at lege pantomimelege med sit barn synes jeg er rimeligt smadret.
0
Profesionales sin iguales, modestia aparte.
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 356
Likede indlæg: 2714

Indlægaf Urtekussen » 4. sep 2016, 17:45

Vores møgtoilet, som er gået i stykker her til aften. Jeg kan ikke rigtigt vurdere, om det kræver huhej-reparation, men jeg har skrevet til min leder, at jeg muligvis kommer senere i morgen (afhænger jo af, hvornår vvser kan komme).

Er også lidt upassende at melde sig fraværende på baggrund af et toilet.
0
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:

Tilbage til "Generelt"