Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 417
Likede indlæg: 4218

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Ballademager » 20. sep 2016, 19:06

Ballademager skrev:
cola skrev:
Ballademager skrev:Dagbladet Information er så irriterende, at det grænser til at være upassende. De bliver ved med at ringe til min arbejdstelefon, fordi min forgænger brugte nummeret privat, og derfor også til sit abonnement til avisen. Her TRE år efter, at hun skiftede arbejde og dermed nummer, har avisen fortsat ikke fattet, af de ikke kan få fat i min tidligere kollega gennem mig. Hver gang, de ringer, beder jeg dem slette mit arbejdsnummer fra listen. Det lover de, men nogle måneder efter ringer de igen. I dag tog jeg igen tyren ved hornene og bad dem slette nummeret. Forklarede, at jeg ikke vil have den slags på min arbejdstelefon. Men damen i telefonen kunne ikke slette mit nummer fra deres arkiver, men hvis jeg ringede efter 12.30, så kunne nummeret måske blive slettet.

For crying out loud...

En god måde at blive slettet på, Skriv til dem på fb. Det er utroligt at man skal den vej igennem for at få noget ordnet i dag, men sådan er det, bare prøv det, de skal nok få dig slettet meget hurtigt, og sikkert med en, "husk at skriv det på fb" :-)

Det gør jeg, hvis det sker igen :)

Så skete det f... igen... :rulle: Selvom jeg så sent som i fredags (ja, lige her for fire dage siden) fik dem til at love at slette nummeret har de netop haft ringet igen for at tale om "mit" abonnement. Blev så sur, at jeg også grænsede til upassende. Stakkels phoner, det er jo ikke hans skyld. Men helt ærligt...?
2
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 301
Likede indlæg: 4110

Indlægaf Lemonella » 21. sep 2016, 05:23

Ballademager skrev:
Ballademager skrev:
cola skrev:
Ballademager skrev:Dagbladet Information er så irriterende, at det grænser til at være upassende. De bliver ved med at ringe til min arbejdstelefon, fordi min forgænger brugte nummeret privat, og derfor også til sit abonnement til avisen. Her TRE år efter, at hun skiftede arbejde og dermed nummer, har avisen fortsat ikke fattet, af de ikke kan få fat i min tidligere kollega gennem mig. Hver gang, de ringer, beder jeg dem slette mit arbejdsnummer fra listen. Det lover de, men nogle måneder efter ringer de igen. I dag tog jeg igen tyren ved hornene og bad dem slette nummeret. Forklarede, at jeg ikke vil have den slags på min arbejdstelefon. Men damen i telefonen kunne ikke slette mit nummer fra deres arkiver, men hvis jeg ringede efter 12.30, så kunne nummeret måske blive slettet.

For crying out loud...

En god måde at blive slettet på, Skriv til dem på fb. Det er utroligt at man skal den vej igennem for at få noget ordnet i dag, men sådan er det, bare prøv det, de skal nok få dig slettet meget hurtigt, og sikkert med en, "husk at skriv det på fb" :-)

Det gør jeg, hvis det sker igen :)

Så skete det f... igen... :rulle: Selvom jeg så sent som i fredags (ja, lige her for fire dage siden) fik dem til at love at slette nummeret har de netop haft ringet igen for at tale om "mit" abonnement. Blev så sur, at jeg også grænsede til upassende. Stakkels phoner, det er jo ikke hans skyld. Men helt ærligt...?

Tilmeld dig Robinsonlisten. Så må de ikke ringe til dig.

https://taenk.dk/raadgivning-og-rettigh ... ge-til-dig
2
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 417
Likede indlæg: 4218

Indlægaf Ballademager » 21. sep 2016, 12:50

Det er upassende at lade sin telefon ligge med lyd på, når man går fra sin plads. Sæt den på lydløs, eller tag den med.
7
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 209
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 3139

Indlægaf Mi55y » 21. sep 2016, 12:54

Ballademager skrev:Det er upassende at lade sin telefon ligge med lyd på, når man går fra sin plads. Sæt den på lydløs, eller tag den med.

Det gør min kollega ret tit - og hans ringetone er Ole Wedels grin :tie:
6
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7815

Indlægaf ShuruQ » 21. sep 2016, 12:59

Mi55y skrev:
Ballademager skrev:Det er upassende at lade sin telefon ligge med lyd på, når man går fra sin plads. Sæt den på lydløs, eller tag den med.

Det gør min kollega ret tit - og hans ringetone er Ole Wedels grin :tie:

Det er lige før det er mere upassende end det ville være at skifte ringetone på den :fløjt:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
gro71
Kort karma: 18
Likede indlæg: 296

Indlægaf gro71 » 21. sep 2016, 13:33

Så er det tilladt at lave den her:

4
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 604
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 11513

Indlægaf icelady » 25. sep 2016, 08:45

12
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 285
Likede indlæg: 4781

Indlægaf Persnikedy » 25. sep 2016, 09:41

0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 410
Likede indlæg: 7191

Indlægaf Animi » 25. sep 2016, 09:51

Kan man ikke i stedet få en spay mod Danskernes Parti?
12
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 952
Likede indlæg: 13256

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. sep 2016, 11:25

rssp.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 904
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 9497
Kontakt:

Indlægaf Ado » 25. sep 2016, 17:11

...
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 442
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 4612

Indlægaf Delfin » 25. sep 2016, 17:18

0
14 11 14 :banan:
Allmost_Famous
Kort karma: 106
Likede indlæg: 1681

Indlægaf Allmost_Famous » 25. sep 2016, 17:57

Ado skrev:...

Det der er altså bare ikke okay. Du burde være bedre end det.

Jeg mener... Det er da totalt dobbeltkonfekt at opremse kryb og medlemmer af Danskernes Parti, som om det var forskellige ting. Tsk tsk..
5
:lol:

Stofbind sælges: viewtopic.php?f=58&t=4479
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7815

Indlægaf ShuruQ » 25. sep 2016, 18:01

Allmost_Famous skrev:
Ado skrev:...

Det der er altså bare ikke okay. Du burde være bedre end det.

Jeg mener... Det er da totalt dobbeltkonfekt at opremse kryb og medlemmer af Danskernes Parti, som om det var forskellige ting. Tsk tsk..

:love: :love: :love: .
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 142
Likede indlæg: 2425

Indlægaf sigge » 26. sep 2016, 09:37

Markisemontør er tilbage, og han kan åbenbart stadig ikke arbejde uden en tændt smøg i munden - selvom han står i en lift lige uden for vores åbne vindue. Og det er vel at mærke ikke for vores skyld, vinduet er åbent, men for at han kan kommunikere med makker indenfor, så vi kan ikke engang bare lukke for at slippe for hans røg.
0
Kender du en VVS-ingeniør, der leder efter nye udfordringer, så vil jeg gerne have en ny kollega på en fantastisk arbejdsplads. Send PB for mere information.

Tilbage til "Generelt"