Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1710

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Guilded_Lily » 5. okt 2015, 19:27

Min tandlæge er en smule upassende. Jeg har massiv tandlægeskræk, og det ved hun - men hun er også god til at tage hånd om det.

For halvandet år siden fik jeg fjernet en visdomstand, og det var en hård omgang med langt smerteforløb efterfølgende. De tre gange, jeg har været der siden, kommenterer hun lige på de andre tre. To af dem er kommet frem, den tredje er begyndt at kigge frem, men ingen af dem generer mig. Alligevel skal hun liiiige pointere, at "de ligger lige, så de er lette at vippe ud". Nå? Men de skal ikke ud, med mindre jeg får betændelse omkring dem, som jeg gjorde med den fjerde, nå!

Jeg får samtidig at vide, at jeg skal huske tandtråden, da jeg har tendens til huller mellem (for-)tænderne. Det er bare en vane, det aldrig er lykkedes mig at indarbejde, men jeg får det da brugt et par gange om ugen. I dag kunne hun så konstatere, jeg havde nul huller (yipee!), så hun ville bare gå i gang med tandrensningen. Fint nok. Jeg har en del tandsten hver gang, så jeg vidste, nu blev det hårdt. Men for hulen da, hvor skulle hun lige "straffe" mig for manglende huller i dag - det tog en time, før tandkødet ikke længere var ømt og kinder og læber føltes normale igen!

Skide sadist!
0
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 814
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8378
Kontakt:

Indlægaf Ado » 6. okt 2015, 09:03

Jeg ved ikke helt, om jeg lige har været upassende? Det har jeg måske. Men min nabo kører i en kæmpe kassevogn. Ret høj. Og han mener åbenbart, at hans faste parkeringsplads skal være ude på gaden foran mine vinduer. Ikke foran sit eget hus.
Og det irriterer mig voldsomt at have den store kasse til at holde der, da det stjæler lyset i min ene stue.

Jeg ved godt, at det er en offentlig vej og at alle må parkere der. Og at jeg ikke kan bestemme, hvem der parkerer foran mit hus. Men nu har jeg altså lagt en seddel under hans vinduesvisker, hvor jeg har skrevet, at jeg ville sætte pris på, hvis han ville parkere foran sig selv, da det er irriterende at miste dagslys i stuen. Og at det selvfølgelig er i orden han holder der, hvis alle andre pladser er optaget.

Jeg har husket at krydre beskeden med et par smileys. Sådan for at bløde lidt op.
2
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 251
Likede indlæg: 4142

Indlægaf Persnikedy » 6. okt 2015, 15:29

Jeg synes det er upassende så svært det er at få fat på mine varmemestre.

Jeg vaskede tøj og den 3 maskine har så valgt at tage mit tøj til fange. Jeg har prøvede at tænde g slukke, samtlige andre knapper, og at flå i håndtaget. Men den vil bare ikke åbne. Så nu er alt min hvide vask fanget i kælderen til varmemesterne får set mailen imorgen siden de ikke tager telefonen.
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1382

Indlægaf Æske » 6. okt 2015, 15:44

Persnikedy skrev:Jeg synes det er upassende så svært det er at få fat på mine varmemestre.

Jeg vaskede tøj og den 3 maskine har så valgt at tage mit tøj til fange. Jeg har prøvede at tænde g slukke, samtlige andre knapper, og at flå i håndtaget. Men den vil bare ikke åbne. Så nu er alt min hvide vask fanget i kælderen til varmemesterne får set mailen imorgen siden de ikke tager telefonen.

Har du prøvet nødåbnerknappen?
1
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 814
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8378
Kontakt:

Indlægaf Ado » 6. okt 2015, 15:53

Det er så svinsk upassende, at Gimi Levakovic ikke skal udvises, men at man ingen problemer havde med at udvise brødrene Aboli og Vahid. To teenagedrenge, som på ingen måde var upassende, men som bare drømte om tryghed.

Føj for satan.
14
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1629

Indlægaf dykkersild » 6. okt 2015, 16:27

At jeg åbenbart havde fået tilmeldt mig overvågning af tråde i Livets gang. Jeg gloede noget, da der på jobbet kom en mail forleden med overskriften: tisser du i badet? Den forbandt jeg ikke lige med debatten i første omgang -jeg tænkte bare forbandet spamfilter :lol:
3
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 6. okt 2015, 16:40

Æske skrev:
Persnikedy skrev:Jeg synes det er upassende så svært det er at få fat på mine varmemestre.

Der er ikke nogen O.O
Det er meningen at den skal åbne når man slukker manuelt bagpå men den vil ikke
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Lull
Kort karma: 68
Likede indlæg: 883

Indlægaf Lull » 6. okt 2015, 17:26

Jeg syntes det er upassende at "log ud" knappen sidder så tæt på "nye notifikationer" knappen!
Har åbenbart for fede fingre, for jeg logger temmelig tit ud, når jeg er på fra telefonen :blush2:
8
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3433

Indlægaf HappyPaww » 6. okt 2015, 17:38

^ Ja! Har skrevet det flere steder herinde, men min bøn er ikke blevet hørt :(
1
Brugeravatar
Ultraviolet
Kort karma: 83
Likede indlæg: 335

Indlægaf Ultraviolet » 6. okt 2015, 17:52

HappyPaww skrev:^ Ja! Har skrevet det flere steder herinde, men min bøn er ikke blevet hørt :(

Patrick har rigtig travlt lige nu, de har en deadline på studiet lige rundt om hjørnet. Men det er set og vil blive fikset. Problemet er bare at det allerede er blevet fikset en gang (hvor "?" blev rykket hen ved siden af log-ud), men når man er på fra mobilen forsvinder "?" åbenbart og vi ved ikke hvorfor.

Til det bliver fikset - vend telefonen horisontalt, så er der den ekstra knap inden log-ud
9
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1382

Indlægaf Æske » 6. okt 2015, 17:52

Persnikedy skrev:
Æske skrev:

Der er ikke nogen O.O

Der plejer ellers at være sådan en lille lem man kan åbne og så hive i en ring, som får den til at åbne :gruble:
0
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 6. okt 2015, 17:55

Æske skrev:
Persnikedy skrev:
Æske skrev:

Der er ikke nogen O.O

Der plejer ellers at være sådan en lille lem man kan åbne og så hive i en ring, som får den til at åbne :gruble:

De her er oldgalme og kendt for at lave problemer. Boligforeningen ser bare ingen grund til at skifte dem ud fordi de virker jo for det meste.
Jeg har tænkt mig at tjekke efter kl 20 når vaskehuset lukker ned af sig selv om døren har bestemt sig for at den vil åbnes. Jeg tror det er selve lukkemekanismen den er gal med. Sat sig i klemme eller noget.
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 356
Likede indlæg: 1437

Indlægaf Dime » 6. okt 2015, 18:04

Jeg er virus-ramt i upassende høj grad...
0
Damn, I'm fucked...
- Dime, 1.52
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2068

Indlægaf Tibbler » 6. okt 2015, 19:33

Ado skrev:Jeg ved ikke helt, om jeg lige har været upassende? Det har jeg måske. Men min nabo kører i en kæmpe kassevogn. Ret høj. Og han mener åbenbart, at hans faste parkeringsplads skal være ude på gaden foran mine vinduer. Ikke foran sit eget hus.
Og det irriterer mig voldsomt at have den store kasse til at holde der, da det stjæler lyset i min ene stue.

Jeg ved godt, at det er en offentlig vej og at alle må parkere der. Og at jeg ikke kan bestemme, hvem der parkerer foran mit hus. Men nu har jeg altså lagt en seddel under hans vinduesvisker, hvor jeg har skrevet, at jeg ville sætte pris på, hvis han ville parkere foran sig selv, da det er irriterende at miste dagslys i stuen. Og at det selvfølgelig er i orden han holder der, hvis alle andre pladser er optaget.

Jeg har husket at krydre beskeden med et par smileys. Sådan for at bløde lidt op.

Faldt lige over denne seddel i et opslag på facebook, som nogen har fået sat i deres forruden efter en, åbenbart i nogens øjne, dårlig parkering, og kom straks til at tænke på dig :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 298
Likede indlæg: 3010

Indlægaf vibbsen » 6. okt 2015, 19:38

Tibbler skrev:
Faldt lige over denne seddel i et opslag på facebook, som nogen har fået sat i deres forruden efter en, åbenbart i nogens øjne, dårlig parkering, og kom straks til at tænke på dig :D

Ej OK... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Jeg vil så sige at jeg dagligt overvejer at sætte sådan en seddel i flere af de biler som er parkeret på vores vej.....Men har ombestemt mig, da de faktisk er med til at holde hastigheden nede fordi folk skal sno sig rundt om dem....Af en eller anden grund så bor vi i et kvarter hvor mange har valgt at have både 2-3 biler OG en kæmpe trailer :nerve:
2
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO

Tilbage til "Generelt"