MaybeBaby skrev:Delfin skrev:MaybeBaby skrev:fisken80 skrev:MaybeBaby skrev:Vi har i forbindelse med min farfars begravelse i morgen bestilt alle blomster samme sted fra, for ca. 3000 kr i alt.
Så i dag er der en der gerne vil have en lille bårebuket med til 100 kr, den ringer min mor så for at ville bestille, samme sted. Det kan ikke lade sig gøre, fordi hun ikke kører bårebuketter ud til under 150 kr. Eller jo, hvis vi gav 70 kr ekstra for udbringningen af den
Jeg synes edderbankeme det er dårlig service udover det sædvanlige. Jeg kunne fint forstå hun sagde at hun kun kunne kører bårebuketten ud hvis den kostede mindst 150 kr, hvis det var det eneste vi havde bestilt hos hende. Men hun skal i forvejen ud med alle de andre blomster der som sagt ligger på de ca. 3000 kr, om hun så oveni skal have en med til "kun" 100 kr, kan jeg virkelig ikke se, hun skal nægte at tage den med.
Fuck en ringe service. Jeg tror simpelthen ikke jeg havde kunnet nære mig for at sige noget til hende. Eller afbestilt hele møget og fundet et andet sted, men det er jo bare ikke lige dét man har overskud til i den situation. Men efterfølgende havde jeg sgu nok opsøgt butikken og fortalt, hvad god service vil sige, og ikke mindst hvad dårlig mundt-til-mund-omtale kan betyde for en forretning.
Min mor fik også, uden at gå amok, gjort hende klart at hun syntes det var langt ude. Min lillebror kunne ikke holde sig mund i baggrunden, han blev virkelig gal. Men som min mor sagde, nyttede det jo ikke noget. Hun havde vist lyst til at bede hende stoppe hendes blomster skråt op, men endte med at sige hun ikke skulle bruge den sidste buket. Og til os andre sagde hun efterfølgende, at når begravelsen var overstået skulle hun nok skrive en besked på facebooksiden med hendes uforbeholdne mening om situationen. Og kender jeg hende ret kører hun sikkert også ned til butikken.
Det er virkelig ringe, at man ikke kan udvide en samlet ordre med en ekstra buket. De bliver jo alligevel ikke bundet før, de skal bruges
Vi kunne også godt udvide den, men selv i den samlede ordrer kunne hun, af princip, ikke medbringe en buket der kostede under 150 kr med mindre vi ville betale 70 kr for leveringen af den.
(resten var gratis levering fordi hun leverer gratis i Aalborg og en vis omegn).
Jo men så er det jo ikke en udvidelse af den ordre, der leveres gratis. Så er det jo bare en ny ordre.
Var det mig, havde jeg købt den et andet sted, om det så skulle være på tanken, og selv medbragt den til kirken. Ikke at sådan en butik skulle tjene mere på mig, end de allerede har gjort