Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 342
Likede indlæg: 5051

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Joe » 5. nov 2016, 17:03

Animi skrev:Det er upassende at EB lige har været inde og stalke den dræbte kvindes Facebook profil, så de lige kunne lave en artikel om hendes sidste billeder og opslag...,

Og det er for mig grund nok til at have lukket Facebook- og instagram-profil!
3
you did not break me
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1456

Indlægaf Kattefjæs » 5. nov 2016, 17:51

10
Lykke
Kort karma: 86
Likede indlæg: 1463

Indlægaf Lykke » 5. nov 2016, 19:23

Kattefjæs skrev:Det er kraftedeme upassende :lol:

http://www.haeklerierogandetgodt.dk/431 ... FFCF241898

Hvilket af det?
0
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 254
Likede indlæg: 2013

Indlægaf Pityt » 5. nov 2016, 19:40

Lykke skrev:

Hvilket af det?

Fissen!
1
What's done in the dark will be brought to the light
Lykke
Kort karma: 86
Likede indlæg: 1463

Indlægaf Lykke » 5. nov 2016, 19:42

Pityt skrev:
Lykke skrev:

Hvilket af det?

Fissen!

Nå okay. Troede det var fordi kun bare havde afskrevet en opskrift uden at opgive kilde.
1
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 305
Likede indlæg: 2752

Indlægaf Guilded_Lily » 5. nov 2016, 20:27

Pityt skrev:
Lykke skrev:

Hvilket af det?

Fissen!

Mon sidens ejermand findes herinde?
6
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 335
Likede indlæg: 4768

Indlægaf Lemonella » 6. nov 2016, 07:23

Nogen gange er jeg så upassende, at jeg smider det her link til folk, der bare hele tiden fortæller mig, hvor farligt det er, at ryge og udsætte andre mennesker for passiv rygning.

http://dengulenegl.dk/blog/
1
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 134
Likede indlæg: 1928

Indlægaf hotlips » 6. nov 2016, 08:02

Lone Frank på Facebook der har smidt et billede af et misdannet barn i sprit og gør sig morsom på den bekostning.

Og hun ignorerer endda at direktøren fra medicinsk museum hvor hun har taget billedet er inde og skrive han er ked af at se det brugt så respektløst.

Hun er i forvejen ikke min kop the jeg synes hun er belastende og dårlig til at formidle men det er virkelig afskyeligt.

Nu har jeg blokeret hende, jeg har ikke lyst til at få døde børn smidt i hovedet tilfældigt.
4
Brugeravatar
Venus222
Kort karma: 42
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 544

Indlægaf Venus222 » 6. nov 2016, 08:11

Min søster har ansøgt om et job hos en chokolade-kæde, som butikschef. Hun når til 2 samtaler + en prøvevagt, og får jobbet.

Men så er det de ringer til hende, og siger de alligevel ikke vil ansætte hende. Hun får ikke anden forklaring end at de alligevel ikke synes hun passer ind i jobprofilen. :8: :nerve:

Jeg har simpelthen ikke ord for hvor upassende, uprofessionelt og luset jeg synes det er. :evil: :badr: Man kan sgu da ikke love folk ansættelse, og så ombestemme sig?! :ticks:
8
Andels eller ejerlejlighed søges i KBH og omegn: 2 værelser med tilladelse til at holde hund. Max.pris 1.500.000kr eller der omkring.
cola
Kort karma: 34
Likede indlæg: 516

Indlægaf cola » 6. nov 2016, 08:26

Venus222 skrev:Min søster har ansøgt om et job hos en chokolade-kæde, som butikschef. Hun når til 2 samtaler + en prøvevagt, og får jobbet.

Men så er det de ringer til hende, og siger de alligevel ikke vil ansætte hende. Hun får ikke anden forklaring end at de alligevel ikke synes hun passer ind i jobprofilen. :8: :nerve:

Jeg har simpelthen ikke ord for hvor upassende, uprofessionelt og luset jeg synes det er. :evil: :badr: Man kan sgu da ikke love folk ansættelse, og så ombestemme sig?! :ticks:

Jeg syntes det er SÅ upassende, at de ansætter en og så siger "nå du troede lige hva... men nej tak" især når folk måske har opsagt et andet job for det job de får.
Jeg har også prøvet det... der fik jeg dog forklaringen "den bogholder vi troede havde sagt op, blev alligevel"
1
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 810
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 7702

Indlægaf Dikus » 6. nov 2016, 08:42

cola skrev:
Venus222 skrev:Min søster har ansøgt om et job hos en chokolade-kæde, som butikschef. Hun når til 2 samtaler + en prøvevagt, og får jobbet.

Jeg syntes det er SÅ upassende, at de ansætter en og så siger "nå du troede lige hva... men nej tak" især når folk måske har opsagt et andet job for det job de får.
Jeg har også prøvet det... der fik jeg dog forklaringen "den bogholder vi troede havde sagt op, blev alligevel"

Men det er jo det, man risikerer, hvis man ikke får fjernet prøvetiden ved jobskifte. Det er virkeligt ærgerligt, men en af de ting, man tager med.
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1510
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 13347

Indlægaf kidkomb » 6. nov 2016, 08:51

cola skrev:

Det ER upassende og simpelthen så nederen for hende, men hvis virksomheden leder efter en bestemt lederprofil, hvis de er blevet enige om, via erfaring måske, at lige den ledertype er den rigtige for deres virksomhed, så er det altså fair and square at ombestemme sig. Synes jeg.
Altså come on, det er en business de kører. Ikke et tilbud.
2
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 356
Likede indlæg: 5744

Indlægaf Rosa Espinosa » 6. nov 2016, 08:56

At sådan nogen som dem her går under betegnelsen "curvy". Ved godt at den betegnelse bruges fordi modebranchen følger nogle bestemme mål, men synes bare det er så underligt. I mine øjne er de, jeg vil ikke sige normale for det er sådan et underligt ord at bruge, men mere noget hen ad gennemsnittet.

Billede

Billede

Måske det også er fordi i mine øjne, så er curvy mere noget i stil med det her. Det er måske derfor at kæden lige springer af for mig, når jeg ser almindelige (forstå mig ret) kvinder hører ind under den katagori.

Billede

Billede
22
Jeg trænger til et slumretæppe
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 810
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 7702

Indlægaf Dikus » 6. nov 2016, 09:01

Rosa Espinosa skrev:At sådan nogen som dem her går under betegnelsen "curvy". Ved godt at den betegnelse bruges fordi modebranchen følger nogle bestemme mål, men synes bare det er så underligt. I mine øjne er de, jeg vil ikke sige normale for det er sådan et underligt ord at bruge, men mere noget hen ad gennemsnittet.

Billede

Billede

Måske det også er fordi i mine øjne, så er curvy mere noget i stil med det her. Det er måske derfor at kæden lige springer af for mig, når jeg ser almindelige (forstå mig ret) kvinder hører ind under den katagori.

Billede

Billede

Jeg undrer mig også, når jeg ser almindelige, normalvægtige, smukke kvinder omtalt som curvy. Men bærer over med det, så længe de ikke kalder dem pus size. Når det sker, bliver jeg gal.
0
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 488
Likede indlæg: 8777

Indlægaf Animi » 6. nov 2016, 09:02

^ Jeg synes så de to første du poster også er curvy. Fordi i mine øjne har curvy ikke noget at gøre med hvor stor man er, men hvordan ens krop er proportioneret :)
4
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Generelt"