Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ultraviolet
Kort karma: 83
Likede indlæg: 335

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Ultraviolet » 6. okt 2015, 21:58

Lull skrev:Jeg syntes det er upassende at "log ud" knappen sidder så tæt på "nye notifikationer" knappen!
Har åbenbart for fede fingre, for jeg logger temmelig tit ud, når jeg er på fra telefonen :blush2:

HappyPaww skrev:^ Ja! Har skrevet det flere steder herinde, men min bøn er ikke blevet hørt :(

Ultraviolet skrev:Patrick har rigtig travlt lige nu, de har en deadline på studiet lige rundt om hjørnet. Men det er set og vil blive fikset. Problemet er bare at det allerede er blevet fikset en gang (hvor "?" blev rykket hen ved siden af log-ud), men når man er på fra mobilen forsvinder "?" åbenbart og vi ved ikke hvorfor.

Til det bliver fikset - vend telefonen horisontalt, så er der den ekstra knap inden log-ud

Der er blevet rykket rundt på knapperne nu - er det bedre?
4
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."
Rakel
Kort karma: 419
Likede indlæg: 3100

Indlægaf Rakel » 6. okt 2015, 23:57

At mine kræ gør så ondt sammen med en forkølelse at jeg ikke kan holde ud at ligge i min seng. Øv!
0
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 394
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 7. okt 2015, 05:58

image.jpeg

En mand på facebook har lagt en gif ind med en gris, der humper en muslim i bøn. Han kommentar er "vis de vil være her så må de tag den". Super intelligent. Jeg anmeldte det.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
x
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 298
Likede indlæg: 3010

Indlægaf vibbsen » 7. okt 2015, 06:08

Sophaya skrev:
image.jpeg

En mand på facebook har lagt en gif ind med en gris, der humper en muslim i bøn. Han kommentar er "vis de vil være her så må de tag den". Super intelligent. Jeg anmeldte det.

Jeg bliver bare så træt når jeg møder den slags mennesker.....Vi har en flok venner fra Jylland hvor en af dem udtalte at "halalslagtning er at sidestille med dyreplageri. Det har jeg selv set på youtube. Den slags går vi ikke ind for i DK. Her går vi faktisk ret meget op i dyrevelfærd" :skeptisk "Nu er det tilfældigvis dansk kultur at spise svinekød" :nerve: : ...Jæs-jæs.....Måske han kan finde en video på youtube om hvordan det er at være et slagtesvin...
6
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 770
Likede indlæg: 10227

Indlægaf DetSorteCirkus » 7. okt 2015, 06:08

Sophaya skrev:[attachment=0]

Okay, det er altså ham, der er grisen?
Eller er det mon hans gris, som han tvinger til dyresex?

Altid fedt at få sig selv ufrivilligt udstillet, når intentionen var at nedgøre andre :dance:
4
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 356
Likede indlæg: 1437

Indlægaf Dime » 7. okt 2015, 06:14

Jeg synes det er påfaldende, hvor stort sammenfaldet er mellem hjernedød racist og manglende evne til at sammensætte 4-5 korte ord til 1 sætning uden graverende stavefejl.
Den dersens indfødsrets-test burde vippes i hovedet på de her klaphatte sammen med en retskrivningsordbog + test

(Disclaimer : Nej, jeg er ikke ude efter ordblinde... )
11
Damn, I'm fucked...
- Dime, 1.52
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 394
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 7. okt 2015, 06:17

Jeg synes korrelationen mellem racisme og en udtalt lav IQ er upassende høj.

Jeg får det simpelthen så skidt, når jeg ser sådan nogle opslag. Tænk at være så uintelligent og så afstumpet.
6
x
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 298
Likede indlæg: 3010

Indlægaf vibbsen » 7. okt 2015, 06:19

Syg Abe skrev:Jeg synes det er påfaldende, hvor stort sammenfaldet er mellem hjernedød racist og manglende evne til at sammensætte 4-5 korte ord til 1 sætning uden graverende stavefejl.
Den dersens indfødsrets-test burde vippes i hovedet på de her klaphatte sammen med en retskrivningsordbog + test

Ahh....Nu synes jeg ikke at der er nogen grund til at være fræk....Hvis du går f.eks. på EB's Nationen så vil du kunne se at mange af dem der sidder derinde er mennesker som ifølge egne udsagn ikke blot er veludannede....De fleste af dem har også haft sucesfulde selstændige virksomheder i mange år....

:-D
3
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
Dime

Indlægaf Dime » 7. okt 2015, 06:21

vibbsen skrev:
Syg Abe skrev:Jeg synes det er påfaldende, hvor stort sammenfaldet er mellem hjernedød racist og manglende evne til at sammensætte 4-5 korte ord til 1 sætning uden graverende stavefejl.

Ahh....Nu synes jeg ikke at der er nogen grund til at være fræk....Hvis du går f.eks. på EB's Nationen så vil du kunne se at mange af dem der sidder derinde er mennesker som ifølge egne udsagn ikke blot er veludannede....De fleste af dem har også haft sucesfulde selstændige virksomheder i mange år....

:-D

Jeg har en mistanke om, at mange af dem på Nationen der puster lidt kraftigt til ilden til tider, er de samme som står bag Rokokoposten ;) :D
2
Damn, I'm fucked...
- Dime, 1.52
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 196
Likede indlæg: 1977

Indlægaf lillebjoern » 7. okt 2015, 06:23

Er det kun hos mig der en gang imellem ryger "sne" ned på siden her? Altså det sner på skærmen? :gruble:

(hold kæft, det lyder mærkeligt. Men der er sådan en hvid kugle der løber ned af siden en gang imellem :lol: )

Edit: OK, det er også på de andre sider på debatten. Meget upassende med sne!!!
Senest rettet af lillebjoern 7. okt 2015, 06:24, rettet i alt 1 gang.
4
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 7. okt 2015, 06:23

Sophaya skrev:Jeg synes korrelationen mellem racisme og en udtalt lav IQ er upassende høj.

Jeg får det simpelthen så skidt, når jeg ser sådan nogle opslag. Tænk at være så uintelligent og så afstumpet.

Jeg bange for, at sammenhængen går videre end det.
At det også er et symptom på, at DK i endnu højere grad end før er blevet et samfund, hvor det er svært at klare sig som lavtbegavet, og hvor frustrationen over dette får nogen til at sparke nedad på dem, som man oplever have endnu lavere status end en selv.
Lav begavelse går ikke i sig selv hånd i hånd med en usympatisk personlighed og dårlig opførsel.
7
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 7. okt 2015, 06:24

lillebjoern skrev:Er det kun hos mig der en gang imellem ryger "sne" ned på siden her? Altså det sner på skærmen? :gruble: Det er kun i denne debat.

(hold kæft, det lyder mærkeligt. Men der er sådan en hvid kugle der løber ned af siden en gang imellem :lol: )

Nej, det er ikke kun hos dig :jule:
2
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Dime

Indlægaf Dime » 7. okt 2015, 06:26

Det er ret børnehaveagtigt.
Den der idé om at man selv fremstår bedre, hvis man råber højt nok om at nogle andre er dummere...
Men ja, det virker som om det er lige nøjagtig det der foregår... fokusforskydning...
1
Damn, I'm fucked...
- Dime, 1.52
Brugeravatar
lillebjoern

Indlægaf lillebjoern » 7. okt 2015, 06:28

DetSorteCirkus skrev:
lillebjoern skrev:Er det kun hos mig der en gang imellem ryger "sne" ned på siden her? Altså det sner på skærmen? :gruble: Det er kun i denne debat.

Nej, det er ikke kun hos dig :jule:

Men det er jo kun ét snefnug :forvirret: Hvis det skal være ægte julet må de komme ind i kampen :deer:
Senest rettet af lillebjoern 7. okt 2015, 06:28, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
lillebjoern

Indlægaf lillebjoern » 7. okt 2015, 06:28

--
0

Tilbage til "Generelt"