Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 595
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 10728

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Purple Haze » 8. apr 2017, 06:31

Da min bror døde ville alle hans nærmeste og bedste venner fx ikke have fået besked hvis ikke "jungle trommerne" gik i gang, simpelthen fordi vi i familien ikke kendte dem.

Så når familien holder det til "de nærmeste" så er det familiens nærmeste og ikke nødvendigvis afdødes.
4
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 712
Likede indlæg: 13754

Indlægaf HappyPaww » 8. apr 2017, 08:24

På TV2.dk har de overvågningsklippet fra Stockholm, hvor man ser lastbilen køre gennem gågaden - der er så en reklame inden (irriterende i sig selv) for en ny Suzuki-model :tie: Kan slet ikke se hvad reklamer skal til for på nyhedshistorier..
4
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8960

Indlægaf ManicNinja » 8. apr 2017, 10:07

bluetof1 skrev:
Joe skrev:Da jeg havde styret et kommunikationsmøde med forskellige parter (hovedsageligt mænd), efterfølgende gik ud i køkkenet og smed mit eget skrald i skraldespanden, og ældre mandlig deltager gik hen og sagde "Vi kunne ellers godt bruge sådan en som dig herude... Sådan en huspige." Og så kyssede han mig på kinden.

Jeg er ikke enig med mig selv om, hvad der mest er årsag til den knude der lidt stadig er i maven. Om det er det faktum at det var grænseoverskridende, klamt og sexistisk. Eller at det var at jeg blev så paf at jeg ikke sagde fra, og i det hele taget, at hvis det sker igen at jeg vil skulle veje den afvisning lidt på en guldvægt pga en meget skæv arbejdsmæssig relation.

Nogle gange ville det være lettere ikke at være ung og ok køn kvinde i forhold til mit job. Må man godt sige det?

Ej, men for fanden da. Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde. Hvor ER det dog upassende på så mange forskellige planer.

I samme boldgade har jeg oplevet en del gange at jeg har talt i telefon med personer, givet dem rådgivning om det de har ringet om, aftalt et møde for at kigge nogle papirer igennem og når de så er kommet til møde og har mødt mig så er jeg blevet præsenteret for "Guuuud! Jeg troede du ville være meget højere!", "hej...? Vi har et møde med juristen. Skal du vise os op i mødelokalet?", "hahahaha! Hvor er den rigtige jurist? Erhvervspraktikanten er vist ikke kompetent til at klare det her!" eller min yndlings: "vi har nok mest lyst til at tale med en mand. De har ligesom mere styr på den slags".
Suk.

Edit.: jeg er forresten hverken særlig ung eller særlig køn.

Pudsigt og deprimerende: Min veninde, som er erhvervsjurist, og rigtigt, rigtigt pæn, om end ikke helt ung, har oplevet nøjagtigt det samme. Åh. Jeg bliver så træt på jeres vegne.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 643
Likede indlæg: 5843

Indlægaf Kommodedyret » 10. apr 2017, 18:26

Person 1: gider du at hjælpe mig med at lave det her? Du skal bare lige gøre halvdelen.
Person 2: okay. Men så skal du altså også love at du gør din del.
Person 1: selvfølgelig.

Person 1: hey person 3, gider du ikke lige at hjælpe mig med det her fordi jeg har super travlt, please?
Person 3: okay, jeg havde egentlig tænkt mig at lave noget andet, men hvis det her super vigtigt så...
Person 1: DET er det. Jeg lovede jo person 2 at få det færdigt.

Person 1 til person 2: jeg lod person 3 lave det færdigt fordi det var synd for hende at hun ikke havde nok at lave.

Person 3: (mig) WTF???
11
This was better than anything. Even better than eating soap!
bluetof1
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 6602

Indlægaf bluetof1 » 11. apr 2017, 10:05

Jeg har en kjole til salg på dba. dk.
En spørger efter et billede hvor jeg har den på og det sender jeg til hende. Hendes svar: "min krop er lige så grim som din så den vil også sidde megagrimt på mig".
Ja... Jeg sælger kjolen fordi den ikke kommer til at sidde som jeg gerne vil have det, men den sidder altså ikke grimt og min krop er sgu heller ikke grim.

Dorske krampe :sur:
24
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1588
Likede indlæg: 28792

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. apr 2017, 10:06

bluetof1 skrev:Jeg har en kjole til salg på dba. dk.
En spørger efter et billede hvor jeg har den på og det sender jeg til hende. Hendes svar: "min krop er lige så grim som din så den vil også sidde megagrimt på mig".
Ja... Jeg sælger kjolen fordi den ikke kommer til at sidde som jeg gerne vil have det, men den sidder altså ikke grimt og min krop er sgu heller ikke grim.

Whoaaa det var da helt vildt uhøfligt! :8:
3
I walked a mile with Pleasure, she chattered all the way
But left me none the wiser, for all she had to say.
I walked a mile with Sorrow, and never a word said she;
But oh, the things I learned from her, when Sorrow walked with me.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1692
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 30157

Indlægaf LadyFox » 11. apr 2017, 10:26

WOW! Kælling!
5
- Helgen og ordensstifter, prædikant og digter, dyreven og miljøforkæmper.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 632
Likede indlæg: 8383

Indlægaf Guilded_Lily » 11. apr 2017, 12:37

Hvordan tror hun lige, du ville forholde dig til hende, hvis hun købte kjolen og skulle hente den in person? Wow, en opførsel! :8:
2
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 3658
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 37425

Indlægaf kidkomb » 24. apr 2017, 10:22

Ungt par og deres ven (går jeg ud fra) er lige kørt fra dyrlægen med deres spædbarn på skødet på bagsædet :forvirret:
Skal man melde sådan noget til politiet?
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
#notallfeminists
For det segment er det vigtigste nok ikke korrekthed, men cpezjelllhedd (Citat Lathyrus)
Lykke
Kort karma: 203
Likede indlæg: 5287

Indlægaf Lykke » 24. apr 2017, 10:32

kidkomb skrev:Ungt par og deres ven (går jeg ud fra) er lige kørt fra dyrlægen med deres spædbarn på skødet på bagsædet :forvirret:

Den anden dag kørte nabomanden med deres søn på skødet i bilen. Altså manden på førersædet.
Jeg kan ikke lade være med at se lidt anderledes på ham nu. Synes simpelthen det er så dumt og uansvarligt.
0
No1
Kort karma: 251
Likede indlæg: 4471

Indlægaf No1 » 24. apr 2017, 12:52

Wow.

On a different note, hvordan har du præsteret at få et rødt kort for det indlæg der? :forvirret:
5
Don't get so tolerant that you tolerate intolerance.
bluetof1
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 6602

Indlægaf bluetof1 » 24. apr 2017, 15:00

No1 skrev:

Wow.

On a different note, hvordan har du præsteret at få et rødt kort for det indlæg der? :forvirret:

Teksten i kortet fortalte mig at det skulle have været grønt, så jeg er ret sikker på der bare er sket en fejl :)
1
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
No1
Kort karma: 251
Likede indlæg: 4471

Indlægaf No1 » 24. apr 2017, 15:33

bluetof1 skrev:
No1 skrev:

Wow.

Teksten i kortet fortalte mig at det skulle have været grønt, så jeg er ret sikker på der bare er sket en fejl :)

Så giver det bedre mening. :D
0
Don't get so tolerant that you tolerate intolerance.
Aesel82
Kort karma: 94
Likede indlæg: 1619

Indlægaf Aesel82 » 24. apr 2017, 16:48

kidkomb skrev:Ungt par og deres ven (går jeg ud fra) er lige kørt fra dyrlægen med deres spædbarn på skødet på bagsædet :forvirret:

Det kunne jeg godt have fundet på i hvert fald. Hvad tænker sådan nogle på?
0
Lykke
Kort karma: 203
Likede indlæg: 5287

Indlægaf Lykke » 24. apr 2017, 17:38

Angelina skrev:ALLE mennesker der var i Fleggaard i går, var upassende - hver og en, upassende uopdragne røvhuller, fuck jer!

Hvad gjorde folk?
0

Tilbage til "Generelt"