ShuruQ skrev:cola skrev:ShuruQ skrev:Den anden dag fik jeg ved en fejl overført en 50'er forkert, en veninde skulle låne og fik skrevet 40 i stedet for 50 som sidste tal i telefonnummeret.
Skrev med det samme en pæn sms og forklarede min upser. Jeg blev ignoreret fuldstændigt. Det er min fejl jo og heldigvis kun en 50'er men det er mere princippet.
Nu har jeg så snoopet lidt på Facebook, i håb om det var en teen eller et eller andet, men ak en voksen gift kvinde med to små børn der ser ret velfungerende ud. Folk er forskellige, men jeg ville godt nok ikke selv bare beholde penge jeg havde fået ved en fejl og slet ikke hvis jeg blev kontaktet pænt omkring det i det samme det skete.
Hvis det var mobilpay så kan banken tilbage føre uden om kunden der har modtaget pengene.
Nej, det kan de ikke. Da MP er som at give penge hånd til hånd. Det var det første jeg gjorde da hun ikke reagerede, at kontakte banken
I har da helt ret, jeg har bare forstået det sådan at den bedste måde at undgå snyd på er at bruge mobilpay... nu er jeg så forvirret.