Tamara skrev: troede naivt, at det var TPs intention at dele kundeoplevelser. Wrong again.
Ja, det er meget naivt, personligt syntes jeg af Rokokko posten er mere seriøs end Trustpilot
Tamara skrev: troede naivt, at det var TPs intention at dele kundeoplevelser. Wrong again.
Allmost_Famous skrev:Min søster, som til jul informerede mig om, at hun ikke ville give mig en gave fordi vi reelt ikke er på talefod (men hellere end gerne tog mod min gave), har i dag sendt en matyrbesked om, at jeg jo har valgt ikke at ville være en del af hendes fødselsdag, men at så må jeg da have en god fødselsdag (vi er tvillinger). Ledsaget af en ønskeliste....
bluetof1 skrev:Allmost_Famous skrev:Min søster, som til jul informerede mig om, at hun ikke ville give mig en gave fordi vi reelt ikke er på talefod (men hellere end gerne tog mod min gave), har i dag sendt en matyrbesked om, at jeg jo har valgt ikke at ville være en del af hendes fødselsdag, men at så må jeg da have en god fødselsdag (vi er tvillinger). Ledsaget af en ønskeliste....
Hvordan regner hun med at du reagerer på det? Køber en gave til hende? F.eks. den dyreste på ønskesedlen?
Guilded_Lily skrev:I forbindelse med, min klasse i dag vandt en konkurrence, var en del af præmien en session med en stand-upper. Det viste sig at være en laaaang halv time med Nikolaj Stokholm. Jeg har det ret stramt med ham i forvejen, men i dag blev jeg faktisk lidt forarget.
Han optræder for hhv. en flok 15-16-årige og en gruppe 12-13-årige, der havde fået lov at overvære overrækkelsen. Han vælger så at krydre sine historier med "sin morfars dødsfald", som han fortæller ret makabert med opførsel på sygehuset og sådan. Han kan selvfølgelig ikke vide det, men jeg var i dén grad glad for, at to af mine elever, der har mistet nærmeste familiemedlemmer de sidste par måneder, ikke var i skole i dag! Det var sgu et underligt emne at tage op med det publikum taget i betragtning!
kidkomb skrev:Guilded_Lily skrev:I forbindelse med, min klasse i dag vandt en konkurrence, var en del af præmien en session med en stand-upper. Det viste sig at være en laaaang halv time med Nikolaj Stokholm. Jeg har det ret stramt med ham i forvejen, men i dag blev jeg faktisk lidt forarget.
Han optræder for hhv. en flok 15-16-årige og en gruppe 12-13-årige, der havde fået lov at overvære overrækkelsen. Han vælger så at krydre sine historier med "sin morfars dødsfald", som han fortæller ret makabert med opførsel på sygehuset og sådan. Han kan selvfølgelig ikke vide det, men jeg var i dén grad glad for, at to af mine elever, der har mistet nærmeste familiemedlemmer de sidste par måneder, ikke var i skole i dag! Det var sgu et underligt emne at tage op med det publikum taget i betragtning!
Vi havde ham til en personalefest engang.
Han jokede med pædofili. Og ikke på en åbenlys sjov måde.
Jeg kan ikke se joken...
Filipai skrev:Vi skulle ned og se et hus igår. Eller, vi skulle bare se grunden. Da vi kommer derned vil lejerene der låner huset af en ven, ikke lukke os ind igennem carport, så vi skal sammen med mægler over et hegn (smart når man har nederdel på) Så kommer lejer ud og siger "You can not come in, and i cant control the dogs" Hvorefter han så lukker sine to tæppetissere ud. Jeg kan ellers virkeligt godt lide dyr, men de her hoppede op ad os, hvilket lige kostede et par strømpebukser, og en rens af mandens bukser.
Han gjorde ikke mine til at gøre noget ved de dumme hunde, og ejendomsmægleren prøvede frustreret at styre dem. Jeg er lidt forarget over det. Tror virkeligt ikke de vil have huset solgt. Det har taget os 1 måned at få lov til bare at komme ned og se haven.
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Purple Haze skrev:Hvad er stink eye?
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
icelady skrev:https://www.tv2ostjylland.dk/artikel/lokale-om-sigtet-33-aarig-vi-frygter-familien-bliver-lynchet
Hamrende upassende, at folk lader det gå ud over hans familie.