Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 710
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 11029

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Mi55y » 28. aug 2017, 11:51

Tricolette skrev:
Mi55y skrev:
Tricolette skrev:
Kan det ikke løses ved at bil 1 kører chaufførerne til bil 2 og 3 om lørdagen, inden bil 1 kører helt hjem. Herefter kører bil 2 og 3 tilbage til jeres lejr?

Men træls når folk melder afbud - helt eller delvist

Det ville betyde, at chaufførerne ikke kan drikke alkohol på stort set hele turen, og det er ellers planen, at der skal være drinks og øl i løbet af dagen.

Okay - nej, så kan det ikke løses på den måde :gruble:

Næste forslag - bil 1+2+3 kører til startsted og sætter alle af bortset fra chaufførerne. Bil 1+2+3 kører til destination, chaufførerne fra bil 1+2 hopper over i bil 3, som kører til startsted?

Ja, sådan kan det jo faktisk godt gøres. :gogo:
1
S - 09.10.18 :love2:
Brugeravatar
Santa
Kort karma: 482
Likede indlæg: 13939

Indlægaf Santa » 28. aug 2017, 17:01

Aha.....tænkte nok at det var en del af problemet.

Men jeg ville nok blive så skide muggen, at jeg smed logistikken videre til dem, der havde besluttet at køre tidligt hjem.

Sådan: "Ej, hvor er det trist, at du ikke vil være med til hele turen. Hvordan vil du så løse kørslen?" *uskyldigt blik*
5
Aragorn
Kort karma: 776
Likede indlæg: 8686

Indlægaf Aragorn » 30. aug 2017, 20:13

Dmitra skrev:Vi har en relativ nyansat. Sofie hedder hun.

Jeg måtte have det afklaret om hun hed Sofie som jeg havde forstået eller Sofia som jeg kunne høre souschefen kalder hende.

Hun hedder Sofie, hvilket hun også flere gange har gjort souschefen opmærksom på, men souschefen mener at da hun er mørk i huden passer Sofia bedre, og hun insisterer på at kalde hende det og selv på vagtplanen står der Sofia.

Det kan man sgu ikke, det er da sindssygt upassende og jeg var personligt blevet ret knotten over en sådan, som jeg ser det, disrespekt.

Det er faktisk en ret hård handling, at tage en persons navn fra dem, og give dem et andet - strengt taget.
6
It's a grand experiment
A well planned bizarre event
It's a grand experimental life
Brugeravatar
ExCoastal
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5175

Indlægaf ExCoastal » 30. aug 2017, 20:29

Aragorn skrev:

Jeg måtte have det afklaret om hun hed Sofie som jeg havde forstået eller Sofia som jeg kunne høre souschefen kalder hende.

Hun hedder Sofie, hvilket hun også flere gange har gjort souschefen opmærksom på, men souschefen mener at da hun er mørk i huden passer Sofia bedre, og hun insisterer på at kalde hende det og selv på vagtplanen står der Sofia.

Det kan man sgu ikke, det er da sindssygt upassende og jeg var personligt blevet ret knotten over en sådan, som jeg ser det, disrespekt.

Det er faktisk en ret hård handling, at tage en persons navn fra dem, og give dem et andet - strengt taget.

Jamen, jeg forstår det slet ikke. Hvordan kan Sofia passe bedre på en person, der er mørk i huden?
1
Aragorn
Kort karma: 776
Likede indlæg: 8686

Indlægaf Aragorn » 30. aug 2017, 20:35

ExCoastal skrev:
Aragorn skrev:

Jamen, jeg forstår det slet ikke. Hvordan kan Sofia passe bedre på en person, der er mørk i huden?

Fordi det klinger af et latinamerikansk navn og dermed passer bedre til en mørk hud? Det er mit bedste gæt.
1
It's a grand experiment
A well planned bizarre event
It's a grand experimental life
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 5. sep 2017, 10:48

Min søster er upassende. Hun begyndte at fable om, at når jeg skal giftes (ikke relevant pt), så skal hun arrangere en aktiv og vild polterabend med mandestrip. Jeg meldte ud, at det slet ikke er mig, og at jeg helst bare ville have en hyggelig dag med mine tætteste med god mad og drikke og stille og rolige fællesaktiviteter uden at skulle udstilles på nogen måde eller have sved på panden. Min søsters udmelding var bare, at det var megakedeligt, men at det jo så var godt, at jeg ikke kunne få indflydelse på planlægningen. :rulle: :sur:
7
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1378

Indlægaf Aspargsen » 5. sep 2017, 11:04

Mi55y skrev:Min søster er upassende. Hun begyndte at fable om, at når jeg skal giftes (ikke relevant pt), så skal hun arrangere en aktiv og vild polterabend med mandestrip. Jeg meldte ud, at det slet ikke er mig, og at jeg helst bare ville have en hyggelig dag med mine tætteste med god mad og drikke og stille og rolige fællesaktiviteter uden at skulle udstilles på nogen måde eller have sved på panden. Min søsters udmelding var bare, at det var megakedeligt, men at det jo så var godt, at jeg ikke kunne få indflydelse på planlægningen. :rulle: :sur:

hvis jeg kendte din søster ville jeg foreslå hende af sælge kys på gågaden :fløjt:
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 5. sep 2017, 11:08

Aspargsen skrev:
Mi55y skrev:Min søster er upassende. Hun begyndte at fable om, at når jeg skal giftes (ikke relevant pt), så skal hun arrangere en aktiv og vild polterabend med mandestrip. Jeg meldte ud, at det slet ikke er mig, og at jeg helst bare ville have en hyggelig dag med mine tætteste med god mad og drikke og stille og rolige fællesaktiviteter uden at skulle udstilles på nogen måde eller have sved på panden. Min søsters udmelding var bare, at det var megakedeligt, men at det jo så var godt, at jeg ikke kunne få indflydelse på planlægningen. :rulle: :sur:

hvis jeg kendte din søster ville jeg foreslå hende af sælge kys på gågaden :fløjt:

Har fortalt hende, at jeg ikke holder mig for god til at vende om på hælen og gå min vej, hvis jeg bliver udsat for sådanne ting.
14
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 952
Likede indlæg: 16966

Indlægaf Persnikedy » 5. sep 2017, 11:14

Det lyder da mere til at hun gerne vil have sådan en fest og bare mangler en undskyldning
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 5. sep 2017, 11:16

Persnikedy skrev:

Det lyder da mere til at hun gerne vil have sådan en fest og bare mangler en undskyldning

Det er jeg ret sikker på, at du har helt ret i!
0
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 7. sep 2017, 21:15

Mængten af kommentare på FB med hensyn til den mand der flere gange var blevet voldtaget af sine håndværker kollegaer.
"Dårlig værkstedshumor"
"Det er da bare almindelig mandag for en lærling"
"Trode kun det var kunderne vi tog i røven"
"Så det var ikke SKAT som knalde ham i røven, for det er dem der gør det ved os"

Hvad fanden er der galt med folk? En mand er blevet voldtaget og det skal der laves platte jokes på?
Fandme upassende
44
Altid penis.
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 7. sep 2017, 21:58

Lisma skrev:
Persnikedy skrev:Mængten af kommentare på FB med hensyn til den mand der flere gange var blevet voldtaget af sine håndværker kollegaer.
"Dårlig værkstedshumor"
"Så det var ikke SKAT som knalde ham i røven, for det er dem der gør det ved os"

Hvad fanden er der galt med folk? En mand er blevet voldtaget og det skal der laves platte jokes på?
Fandme upassende

Sådan er det hver gang en mand bliver voldtaget eller misbrugt. " - Mænd kan jo så godt lide det, så hvad har de at klage over." " - Gid jeg var i hans sted." " - Han er da ikke en rigtig mand når han piver sådan."
Jeg forstår godt at det kun er de færreste voldtægter af mænd, der bliver anmeldt. Folk er fandme for stupide og modbydelige ved dem.

Det er bare så klam en opførelse når man kan læse hvad den stakkels mand har været udsat for
https://www.bt.dk/krimi/haandvaerkere-s ... steskaft-0
0
Altid penis.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14790

Indlægaf Juki » 7. sep 2017, 22:44

Persnikedy skrev:
Lisma skrev:
Persnikedy skrev:Mængten af kommentare på FB med hensyn til den mand der flere gange var blevet voldtaget af sine håndværker kollegaer.
"Dårlig værkstedshumor"

Fandme upassende

Sådan er det hver gang en mand bliver voldtaget eller misbrugt. " - Mænd kan jo så godt lide det, så hvad har de at klage over." " - Gid jeg var i hans sted." " - Han er da ikke en rigtig mand når han piver sådan."
Jeg forstår godt at det kun er de færreste voldtægter af mænd, der bliver anmeldt. Folk er fandme for stupide og modbydelige ved dem.

Det er bare så klam en opførelse når man kan læse hvad den stakkels mand har været udsat for
https://www.bt.dk/krimi/haandvaerkere-s ... steskaft-0

WTF!!
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1385
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 14789

Indlægaf 2SHY » 8. sep 2017, 01:31

Ej jeg bliver ligefrem dårlig af at læse det der :8:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
DGrayish
Kort karma: 26
Likede indlæg: 430

Indlægaf DGrayish » 10. sep 2017, 10:33

Jeg synes at det er ret upassende at EB laver et interview med en af Peter Madsens elskerinder forand Nautilus.
Der er en ung kvinde som har mistet sit liv derinde. Uanset om det er en ulykke eller et mord er det dybt tragisk.
Virkeligt upassende at lade en eller anden opmærksomhedshungrende kvinde stå og whine over hvor forfærdeligt det er at se Nautilus sådan der.
16

Tilbage til "Generelt"