HappyPaww skrev:Men altså - hvad skal man gøre med børnene imens? Man bliver jo sluset ud på den anden side af boksen, og må de ikke komme med ind, kan de jo ikke komme med ud?

Det er jo heller ikke alle mindre børn der kan finde ud af at stå alene et sted og vente på at forælderen kommer ud af boksen...
Synes det er totalt åndssvagt og kan ikke rigtig se problemet...
Det har været forskelligt om jeg har måttet have min dreng med, de år han ikke har fået lov er han bare kommet igennem boksen og har fået besked på at vente på den anden side i de 30 sekunder det tager, det har jeg set mange andre også gør og ,hvis man ved de har svært ved det så bliver man rådet til at checke sedlen så man ved hvor man skal sætte kryds før man går ind og jeg ved nogen af forældrene til min drengs venner tog noget afledning med.
I år måtte han gerne, det kom bag på mig for han er snart 7 og han kiggede efter de bogstaver han har set på valgplakaterne.
Jeg synes det er helt fint hvis de ikke må, der er kæmpe forskel på hvor hurtigt de kan bogstaver og de kan ikke stå og checke børns alder og kunnen og det har før været et problem at der er mænd der forsøger at påvirke hvad deres kvindelige familiemedlemmer stemmer, det er også set før at man har forsøgt at bruge børn der går med ind til at checke.
Det er ikke et sted hvor vi kan tillade at der opstår tvivl af nogen art.