Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Aviva
Kort karma: 34
Likede indlæg: 348

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Aviva » 20. okt 2017, 17:59

De der 2 smart ass knejter/ yngre fyre der lige smutter over lige foran bussen igår..

Bussekonen rev så den enes kort i stykker da det var åbenbart var ugyldigt.
Pay back is a bitch :D (nok upassende at være så skadefro)

- og bussekonen var vist også lidt mopset over deres "nummer".
0
GO ISRAEL
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14790

Indlægaf Juki » 20. okt 2017, 19:03

Lisma skrev:Jeg har fundet ejerne bag, men der er ingen kontaktoplysninger. Det ældre par er venner med ejeren på Facebook, jeg går ud fra at de må være venner eller familie, i hvert fald ikke ansatte, det er de for gamle til. Men de sad bag disken deroppe. Måske tidligere ejere, det er en familievirksomhed.
Nå, den eneste mulighed jeg har er at skrive direkte til ejeren via hendes Facebook eller en besked via selve butikkens Facebook side. Jeg er lidt i tvivl om hvad der vil være bedst.

Jeg ville skrive privat i første omgang :)
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Aesel82
Kort karma: 94
Likede indlæg: 1608

Indlægaf Aesel82 » 20. okt 2017, 19:11

Lisma skrev:
Juki skrev:
Lisma skrev:Jeg har fundet ejerne bag, men der er ingen kontaktoplysninger. Det ældre par er venner med ejeren på Facebook, jeg går ud fra at de må være venner eller familie, i hvert fald ikke ansatte, det er de for gamle til. Men de sad bag disken deroppe. Måske tidligere ejere, det er en familievirksomhed.
Nå, den eneste mulighed jeg har er at skrive direkte til ejeren via hendes Facebook eller en besked via selve butikkens Facebook side. Jeg er lidt i tvivl om hvad der vil være bedst.

Jeg har slet ikke overvejet at skrive offentligt, det gider jeg ikke udstille mig selv for. Jeg har skrevet en privat besked til selve butikkens side nu. Synes alligevel det var lidt for drastisk at skrive til ejerens private Facebook.

Det tror jeg også, at jeg havde gjort.
Jeg håber, at du får en uforbeholden undskyldning :kys:
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14790

Indlægaf Juki » 20. okt 2017, 19:24

Lisma skrev:
Juki skrev:

Jeg har slet ikke overvejet at skrive offentligt, det gider jeg ikke udstille mig selv for. Jeg har skrevet en privat besked til selve butikkens side nu. Synes alligevel det var lidt for drastisk at skrive til ejerens private Facebook.

Sorry, det var mig der misforstod.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 704
Likede indlæg: 14584

Indlægaf Animi » 20. okt 2017, 21:33

Ej hvor er jeg ked af at du og din datter skulle opleve sådan noget, Lisma. Fuck nogen kællinger altså! :kram:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 438
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 13699

Indlægaf Hunkat » 21. okt 2017, 04:04

Aviva skrev:De der 2 smart ass knejter/ yngre fyre der lige smutter over lige foran bussen igår..

Jeg har engang siddet på Roskilde station hvor to knægte besluttede at de godt kunne nå toget hvis de lige tog den over skinnerne. Togføren var upassende rasende og NÆGTEDE at køre videre så længe de stadig var på toget. Det tog omkring 3-4 min og skæld-ud fra de andre passagere før de luskede ud.

Jamen hvad tænker man på? :nerve: Hvis du ikke er glad for at lave kunne du så ikke finde en anden måde?
4
L'enfer, c'est les autres

I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 984
Likede indlæg: 17239

Indlægaf Persnikedy » 21. okt 2017, 07:38

Hunkat skrev:
Aviva skrev:De der 2 smart ass knejter/ yngre fyre der lige smutter over lige foran bussen igår..

Jeg har engang siddet på Roskilde station hvor to knægte besluttede at de godt kunne nå toget hvis de lige tog den over skinnerne. Togføren var upassende rasende og NÆGTEDE at køre videre så længe de stadig var på toget. Det tog omkring 3-4 min og skæld-ud fra de andre passagere før de luskede ud.

Jamen hvad tænker man på? :nerve: Hvis du ikke er glad for at lave kunne du så ikke finde en anden måde?

Jeg oplevede det med 2 damer (50års alderen) for flere år siden. For dem der er stedkendt i århus så løb de over skinnerne og under bommen nede ved Skolebakken og ville med toget til Grenå. Da jeg sad i en af vogene kunne jeg ikke se det, men de 2 damer kom ind i vognen og satte sig forpustet ned og gratulerede hinanden i at de nåede det. Ind kommer togføren med en sur mine og peger på damerne og bare siger "UD!". Damerne kigger forvirret og det samme gør alle andre.
"I skal fandme ikke løbe over sporet når bommene er nede, I skal ikke med her!". Damerne prøvede at tale deres sag men fik bare et "UD!" som svar. Og damerne endte da også med at gå ud. Jeg tror det var der togføren opdagede at hele kupeen kiggede småskræmt på ham. Han forklare hurtigt at de løb ud foran toget og de derfor var smidt ud, og jeg tror de fleste bare sagde noget alla "Fint nok" som svar eller nikkede...

Og det var også helt fair IMO
19
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Allmost_Famous
Kort karma: 567
Likede indlæg: 12481

Indlægaf Allmost_Famous » 22. okt 2017, 16:31

Et familiemedlem har lige ringet og informeret mig om, at h*n har købt en julekalender til min søn. Kalenderen er sådan en, der passer til en af dem, der kommer på tv. Jeg sagde pænt tak, men at hverken sønnike eller jeg har skænket julekalendere en tanke endnu, så jeg ved slet ikke om han vil se hvad det nu er, der passer til den kalender.

Det faldt ikke i god jord! :tie:

Jeg blev spurgt om det handlede om, at sønnike ikke må få den kalender, hvorfor han så ikke bare kunne se lige den julekalender, og hvorfor jeg ikke ved hvad han skal se endnu... :nerve:

Samtalen sluttede med, at jeg fik at vide, at jeg godt nok svarer mærkeligt.

For helvede, altså...
1
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 22. okt 2017, 16:59

Lisma skrev:

Tag

Har du hørt noget fra dem om de mærkelige mennesker i butikken?
0
Altid penis.
Brugeravatar
Persnikedy

Indlægaf Persnikedy » 22. okt 2017, 17:07

Lisma skrev:
Persnikedy skrev:
Lisma skrev:

Tag

Nej, beskeden står stadig som ulæst.

Jeg håber virkelig at du får en kæmpe undskyldning fra dem
5
Altid penis.
Buffy
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2347

Indlægaf Buffy » 22. okt 2017, 20:27

Persnikedy skrev:
Lisma skrev:
Persnikedy skrev:
Lisma skrev:

Tag

Nej, beskeden står stadig som ulæst.

Jeg håber virkelig at du får en kæmpe undskyldning fra dem

Enig ellers vil jeg gerne vide hvilken butik det er, for der vil jeg altså ikke ligge mine penge.
4
Brugeravatar
Q-beben
Kort karma: 162
Likede indlæg: 2824

Indlægaf Q-beben » 25. okt 2017, 08:10

Jeg har en bekendt, der altid taler ind over andre... Og altid snakker om sig selv... Det er så irriterende...

Ingen når at færdiggøre deres historier/sætninger, før hun starter på at fortælle, hvad hun har oplevet. Det er, som om hun sidder og tripper og danser for at komme til..., mens man fortæller... *hmpf*
2
Brugeravatar
Ghattner
Kort karma: 104
Likede indlæg: 4681

Indlægaf Ghattner » 25. okt 2017, 09:15

Q-beben skrev:Jeg har en bekendt, der altid taler ind over andre... Og altid snakker om sig selv... Det er så irriterende...

Ingen når at færdiggøre deres historier/sætninger, før hun starter på at fortælle, hvad hun har oplevet. Det er, som om hun sidder og tripper og danser for at komme til..., mens man fortæller... *hmpf*

Oh yes, sådan en bekendt har jeg også. Jeg bliver altid så træt på forhånd og orker ikke at svare på hendes sjældne spørgsmål, for jeg ved at hun alligevel ikke lytter førend hun har kørt sit svar hen på noget hun selv har oplevet og så ellers kværner derudaf og ikke rigtig har en fornemmelse for om folk gider høre hendes historier. Ikke meget dialog. Og så kan hun selv blive rigtig fornærmet når andre afbryder hende. Men det bliver man jo næsten nødt til for at få taletid :-)

Det er ærgerligt, for hun er ellers en sjov person, men jeg kan aldrig blive god ven med en der ikke rigtig har bedre fornemmelse for at lade en dialog være ligeværdig.
0
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 692
Likede indlæg: 14277

Indlægaf sigge » 27. okt 2017, 06:07

De møgunger, som lavede et kæmpe rabalder udenfor ved midnatstid, var virkelig upassende. Jeg var ellers kommet tidligt i seng og faldt i søvn allerede ved 21.30-tiden, men så blev jeg vækket af deres larm omkring midnat og havde virkelig svært ved at falde i søvn igen, jeg sov uroligt, vendte og drejede mig og vågnede mange gange, indtil jeg skulle op kl. 5. Så nu er jeg helt baldret. :træt2:
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1588
Likede indlæg: 28792

Indlægaf Dirtylittledevil » 27. okt 2017, 06:30

Ghattner skrev:
Q-beben skrev:Jeg har en bekendt, der altid taler ind over andre... Og altid snakker om sig selv... Det er så irriterende...

Oh yes, sådan en bekendt har jeg også. Jeg bliver altid så træt på forhånd og orker ikke at svare på hendes sjældne spørgsmål, for jeg ved at hun alligevel ikke lytter førend hun har kørt sit svar hen på noget hun selv har oplevet og så ellers kværner derudaf og ikke rigtig har en fornemmelse for om folk gider høre hendes historier. Ikke meget dialog. Og så kan hun selv blive rigtig fornærmet når andre afbryder hende. Men det bliver man jo næsten nødt til for at få taletid :-)

Det er ærgerligt, for hun er ellers en sjov person, men jeg kan aldrig blive god ven med en der ikke rigtig har bedre fornemmelse for at lade en dialog være ligeværdig.

Jeg kender en der er magen til jeres! Nå jeg hører at andre har lignende mennesker i deres omgangskreds, tænker jeg tit på hvor sjovt det kunne være at samle dem sammen, og lade dem snakke-battle op mod hinanden indtil man fandt den værste af alle de irriterende afbrydende snakkemaskiner.
15
I walked a mile with Pleasure, she chattered all the way
But left me none the wiser, for all she had to say.
I walked a mile with Sorrow, and never a word said she;
But oh, the things I learned from her, when Sorrow walked with me.

Tilbage til "Generelt"