Code71 skrev:Hunkat skrev:EB's overskriftSyrisk flygtningepar laver 800.000 kroner om året i Danmark
Det er KUN for at få Nationen op i det røde felt. Parret har arbejde og TJENER 800.000 om året (før skat går jeg stærkt ud fra) ved at arbejde hårdt og lære dansk ved siden af.
Det er simpelthen så ringe på EB efterhånden at jeg næsten hellere vil læse den korte avis. De står i det mindste ved det åbent.
Jeg sad også og tænkte på hvorfor det overhovedet var nyheder. Det er i gennemsnit lige over 33k pr person pr måned. Det er da ikke så vildt? Det er en fin løn, men så er det da heller ikke værre
Enig. Og ydermere om de så tjente 50.000 kr hver om måned, og det sker ved lovligt og hårdt arbejde er det da ikke en nyhed. Altså hvorfor dunke folk der klare sig selv på den måde. Jeg ved godt det er sensationspressen, men alligevel. Omvendt de ved jo lige præcis hvordan de bedst når den gennemsnitlige Nationen-bruger, det dog selvfølgelig ikke alle hellere er ens. Men det der er unødvendigt, synes jeg.