Det gode eksempel, dét er netop sådan det skal være.
Om de så kommer med i boksen er jeg ligeglad med, men det gør mig glad at de er med

HappyPaww skrev:Men altså - hvad skal man gøre med børnene imens? Man bliver jo sluset ud på den anden side af boksen, og må de ikke komme med ind, kan de jo ikke komme med ud?Det er jo heller ikke alle mindre børn der kan finde ud af at stå alene et sted og vente på at forælderen kommer ud af boksen...
Synes det er totalt åndssvagt og kan ikke rigtig se problemet...
HappyPaww skrev:Men altså - hvad skal man gøre med børnene imens? Man bliver jo sluset ud på den anden side af boksen, og må de ikke komme med ind, kan de jo ikke komme med ud?Det er jo heller ikke alle mindre børn der kan finde ud af at stå alene et sted og vente på at forælderen kommer ud af boksen...
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Persnikedy skrev:HappyPaww skrev:Men altså - hvad skal man gøre med børnene imens? Man bliver jo sluset ud på den anden side af boksen, og må de ikke komme med ind, kan de jo ikke komme med ud?Det er jo heller ikke alle mindre børn der kan finde ud af at stå alene et sted og vente på at forælderen kommer ud af boksen...
Ikke komme med ud?
På mit valgsted er det bare en hal med "skabe" i den ene side og borde i den anden. Over til bordet og få sedlerne, så ind bag gardin "skabet" også ud igen samme vej, smide sedlen i kasserne der er i midten af rummet, smutte hjem. Alt derinde står op af væggen og i en hestesko form
Hvordan dælen har de stillet det op hos dig?
Æble skrev:Jeg har altid haft mine børn med i stemmeboksen. Synes det er en fantastisk mulighed for at snakke om demokrati og værdier og jeg vil gerne opdrage dem til at se det som en borgerpligt at stemme. Og de synes det er spændende. De får lov at sætte krydset for mig. (Altså rent fysisk der hvor jeg peger)Jeg var også selv med da jeg var barn.
Til seneste folketingsvalg måtte min søn dog ikke komme med ind. Da var han 11 år.
Ghattner skrev:De fjolser der er så respektløse over for fx buskontrollører som det er tilfældet i TV2-programmet bør smides af bussen. Mens den er i fart
Nicolait skrev:Ghattner skrev:De fjolser der er så respektløse over for fx buskontrollører som det er tilfældet i TV2-programmet bør smides af bussen. Mens den er i fart
De kunne jo ramme nogle uskyldige fodgængere eller cyklister?
Ghattner skrev:Nicolait skrev:Ghattner skrev:De fjolser der er så respektløse over for fx buskontrollører som det er tilfældet i TV2-programmet bør smides af bussen. Mens den er i fart
De kunne jo ramme nogle uskyldige fodgængere eller cyklister?
Mit indlæg skulle ikke opfattes så bogstaveligt. Mere som et udtryk for at deres opførsel slet ikke er i orden