cola skrev:Daphne skrev:At jeg har fået en fyreseddel sidste dag inden juleferien. De beklagede meget og sagde at de havde søgt noget forkert. Hvilket jeg er enig i for jobbet passede hverken til opslaget eller samtalerne. Men jeg er vred. Jeg sagde et job op for at komme ud til dem og så bliver jeg fyret efter så kort tid. Nu er jeg igen i ledighedsland

Jeg syntes du er upassende sådan at skyde skylden for din ledighed over på dem, du vidste godt at det job du sad i ikke var det som de havde reklameret med, alligevel så blev du der. i stedet for at hoppe fra selv og måske have chancen for at gå tilbage til dit sidste job, men det har nok noget at gøre med at så skal du til at gå tilbage med hatten i hånden...
Jeg forstår virkelig ikke at folk bliver i et job de ikke syntes om... bare fordi. Hvad er det de er så bange for?
Virkelig??? Jeg synes DU er upassende, når du prøver at skyde skylden for min ledighed over på mig. Ikke at jeg behøver at forklare mig for dig, men jeg HAR faktisk haft fat i min gamle arbejdsplads, men idet at jeg er et ordenligt menneske og var der min opsigelse ud, så fandt de naturligvis en ny medarbejder i den periode, som har overtaget stillingen direkte efter mig.
Så jeg synes faktisk, at det er DIG der skal passe på med at skyde folk noget i skoen, når du ikke aner er kæft om, hvad der er sket!
I øvrigt så er det ikke alle, der har den luksus, at de bare kan sige deres job op og skride, uden at have noget nyt på hånden. Ikke alle kan bare komme ud og lave hvad som helst, når der er fysiske og/eller psykiske skavanker at tage hensyn til - men det er vel også folks egen skyld??
Ikke alle kan bare falde tilbage på dagpenge mv. - hvilket der kan være rigtig mange forskellige grunde til.
Det du laver her er meget upassende og på ingen måde gennemtænkt!