Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
bluetof1
Kort karma: 1112
Likede indlæg: 6642

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf bluetof1 » 27. dec 2017, 12:47

cola skrev:Stop nu jer selv, at gå i selvsving over et misforstået indlæg, jeg mener det er fler sider siden og jeg ville have sagt præcis det samme til hende irl hvis hun stod foran mig og sagde det, så ville hun sikkert have forklaret sig, og jeg ville have trukket tilbage på det tidspunkt og sagt... NÅÅÅ ok... Så hold nu op med at køre denne tråd ud på et sidespor for noget der egentlig i første omgang bare var en misforståelse.

Problemet opstår der hvor du taler temmelig grimt pga. den misforståelse du helt selv er skyld i. Det er derfor du skylder en undskyldning. Ikke fordi du misforstod noget.
14
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
cola
Permanent bortvist
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2064

Indlægaf cola » 27. dec 2017, 13:14

Hvor er jeg led ved hende... og denne gang vil jeg KUN have Hende selv til at svare, for hun må vide det, da det jo er hende det gik ud over og ikke alle jer andre.
Hvis hun viser hvor jeg har været grov overfor hende, så skal jeg gerne undskylde, men jeg kan altså ikke se jeg har været grov på noget tidspunkt.

Så til alle andre, stop, til indlægs personen, venligst fortæl mig hvor jeg var grov overfor dig.
0
cola
Permanent bortvist

Indlægaf cola » 27. dec 2017, 13:30

Jeg syntes alle dem der har givet et rødt kort til nogen uden at skrive hvorfor eller bare deltage i debatten er upassende. Fint du har en mening, men kan du så i det mindste ikke sige din mening i stedet for sådan en omgang "nananana nææ " mens du rækker tunge som et lille barn... jeps det er sådan jeg ser de røde kort uden indhold, som et barn der giver et andet barn en lang næse med tilhørende dans.
Jeg hopper blot videre, bortset fra dem der lige skriver et eller andet, dem tænker jeg lidt over, for der er tanke bag kortet og ikke blot et "hævnkort" som andre åbenbart bruger mod hinanden.
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1706
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 30461

Indlægaf LadyFox » 27. dec 2017, 13:38

cola skrev:Jeg syntes alle dem der har givet et rødt kort til nogen uden at skrive hvorfor eller bare deltage i debatten er upassende. Fint du har en mening, men kan du så i det mindste ikke sige din mening i stedet for sådan en omgang "nananana nææ " mens du rækker tunge som et lille barn... jeps det er sådan jeg ser de røde kort uden indhold, som et barn der giver et andet barn en lang næse med tilhørende dans.
Jeg hopper blot videre, bortset fra dem der lige skriver et eller andet, dem tænker jeg lidt over, for der er tanke bag kortet og ikke blot et "hævnkort" som andre åbenbart bruger mod hinanden.

Det virker da overhovedet ikke som om du tænker over hvad folk skriver til dig, uanset hvad. DU har misforstået noget, fordi DU ikke har læst ordentligt hvad der bliver skrevet, flere fortæller dig at det du har skrevet har været både ledt, og sårende og alligevel nægter du at tage det til dig og beklage din temmelig hårde tone overfor en der allerede ligger ned. Jeg forstår så sandelig godt hvis Daphne ikke har lyst til at fortælle dig hvor hun føler du har været sårende, for det virker som om du er skide ligeglad om du på grund af en misforståelse har opført dig ledt.
13
- Helgen og ordensstifter, prædikant og digter, dyreven og miljøforkæmper.
Buffy
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2348

Indlægaf Buffy » 27. dec 2017, 14:15

cola skrev:Jeg syntes alle dem der har givet et rødt kort til nogen uden at skrive hvorfor eller bare deltage i debatten er upassende. Fint du har en mening, men kan du så i det mindste ikke sige din mening i stedet for sådan en omgang "nananana nææ " mens du rækker tunge som et lille barn... jeps det er sådan jeg ser de røde kort uden indhold, som et barn der giver et andet barn en lang næse med tilhørende dans.

Du er ret ofte meget konfrontatorisk, påståelig og ja led i din kommunikation og så risikere man altså at få nogle slag over snuden. Lær og lev med det eller lær en anden stil.
9
Shannon
Kort karma: 2
Likede indlæg: 29

Indlægaf Shannon » 27. dec 2017, 14:31

Jeg forstår hverken grønne eller røde kort uden kommentar - enig i at tomme røde kort er kujonagtige og de tomme grønne er sikkert yderst relevante... hvis man går meget op i omdømmekarakteren.
0
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 504
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 7621

Indlægaf Studsgaard » 27. dec 2017, 14:46

Det par der kører rundt på vores genbrugsstation og "skralder"

Der er en stor container men kan sætte brugbare ting i. Det skal i princippet foregå ved at man sætter en ting ind og så må man tage en anden ting. Vi har en del gange sat ting der ind, men jeg syntes ikke rigtigt det der er der er noget værd - en gang har jeg taget noget med der fra (og det var en kurv jeg kunne lave en dekoration i/på)
De sidste tre/fire gange vi har være der oppe med affald så har der været en faldefærdig blå varevogn men enten en mand eller kvinde der så roder vildt rundt i genbrugscontaineren, vi har aldrig set dem sætte noget der ind, det er så hvad det er, men de kører også rundt på pladsen og tager ting fra de andre affaldscontainere - trods skilte hvor der står det er forbudt. Det syntes jeg ikke er rart. Jeg vil faktisk gerne have lov til at smide mit lort ud uden andre skal stå og rode i det (og glo i andres trailere :nerve: ) hvis jeg oplever de glor i min bil eller trailer så holder jeg altså ikke min mund.
3
cola
Permanent bortvist

Indlægaf cola » 27. dec 2017, 15:48

vulpesVelox skrev:
Studsgaard skrev:Det par der kører rundt på vores genbrugsstation og "skralder"

Der er en stor container men kan sætte brugbare ting i. Det skal i princippet foregå ved at man sætter en ting ind og så må man tage en anden ting. Vi har en del gange sat ting der ind, men jeg syntes ikke rigtigt det der er der er noget værd - en gang har jeg taget noget med der fra (og det var en kurv jeg kunne lave en dekoration i/på)
De sidste tre/fire gange vi har være der oppe med affald så har der været en faldefærdig blå varevogn men enten en mand eller kvinde der så roder vildt rundt i genbrugscontaineren, vi har aldrig set dem sætte noget der ind, det er så hvad det er, men de kører også rundt på pladsen og tager ting fra de andre affaldscontainere - trods skilte hvor der står det er forbudt. Det syntes jeg ikke er rart. Jeg vil faktisk gerne have lov til at smide mit lort ud uden andre skal stå og rode i det (og glo i andres trailere :nerve: ) hvis jeg oplever de glor i min bil eller trailer så holder jeg altså ikke min mund.

Hvis man ligefrem begynder at rode i dit bagagerum, det er naturligvis at gå for vidt, men jeg forstår egentlig ikke din øvrige ærgrelse. Jeg glædes ved at forbrugs-vanviddet sænkes via klunseri, mest af alt fordi det klimamæssigt er af det gode.

Nej nej, for tænk nu hvis du fik noget du kunne sælge... eller gud forbyde det noget du kunne bruge så du slap for at bruge penge, som de har brugt på selvsamme... næ nej det går virkelig ikke. Det er hvad jeg tror folk tænker når jeg hører dem brokke sig over skraldere.
0
cola
Permanent bortvist

Indlægaf cola » 27. dec 2017, 16:01

vulpesVelox skrev:Vi skal IKKE have den her drejet over i en meningsløs stikpille til Studsgaard, tak, mange tak.

Jeg giver ikke stikpiller... syntes det er noget værre svineri. Jeg siger blot hvad jeg tænker, og det er vel stadig ok eller må jeg nu heller ikke det ?
0
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 443
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 4694

Indlægaf Lurende Peber » 27. dec 2017, 16:08

Skralderi kan desværre udvikle sig til grådig konkurrence og trusler mod personalet. Derfor stoppede den lokale genbrugsplads med “bytte brugbare ting” containeren. Det var bestemt upassende.
6
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 2518
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 29635

Indlægaf Daine » 27. dec 2017, 16:20

Lurende Peber skrev:Skralderi kan desværre udvikle sig til grådig konkurrence og trusler mod personalet. Derfor stoppede den lokale genbrugsplads med “bytte brugbare ting” containeren. Det var bestemt upassende.

Jeg er holdt op med at sætte mine “genbrugsting” i containeren, vi har en på genbrugspladsen hvor tingene i den bliver afleveret hos Y’mens Club, men folk rapser glad og gerne fra den. Jeg kan slet ikke have det :/
Så nu bliver de afleveret direkte til Y’mens, det kan man gøre jævnligt. Eller i den lokale genbrugsbutik. Så kan de sælge tingene billigt og pengene gå til gode formål. Det er win-win for mig :)
4
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 325
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8176

MODERATION

Indlægaf decibell » 27. dec 2017, 16:36

Lad os finde tilbage til emnet, ok? :)
0
Brugeravatar
Santa
Kort karma: 530
Likede indlæg: 14736

Indlægaf Santa » 27. dec 2017, 17:10

Jeg kan garantere dig for at mit røde kort til dig ikke er et hævekort, nej, du har skam gjort dig fortjent til det.
Og så er der vel ikke nogen grund til at jeg skriver en kommentar i kortet, når du har fået min mening direkte i tråden.

Og nu gider jeg ikke spilde mere tid på dig.
3
Lad være med at læse mellem linjerne, det står ikke noget. ;)
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 504
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 7621

Indlægaf Studsgaard » 27. dec 2017, 17:19

cola skrev:
vulpesVelox skrev:
Studsgaard skrev:Det par der kører rundt på vores genbrugsstation og "skralder"

Hvis man ligefrem begynder at rode i dit bagagerum, det er naturligvis at gå for vidt, men jeg forstår egentlig ikke din øvrige ærgrelse. Jeg glædes ved at forbrugs-vanviddet sænkes via klunseri, mest af alt fordi det klimamæssigt er af det gode.

Nej nej, for tænk nu hvis du fik noget du kunne sælge... eller gud forbyde det noget du kunne bruge så du slap for at bruge penge, som de har brugt på selvsamme... næ nej det går virkelig ikke. Det er hvad jeg tror folk tænker når jeg hører dem brokke sig over skraldere.

:ad!: du er da godt nok ude med riven hva.

Jeg har intet imod skraldere. Jeg levere virkelig mange ting til genbrug. Og køber/bruger ofte genbrug - du overfortolker og flipper da helt ud og ser ting jeg slet ikke skriver!

Der står store skilte på pladsen at det er forbudt at skralde - man kan benytte genbrugscontaineren.
. Når jeg så vælger at smide min gamle madras til storskrald og ikke containeren til genbrug, så bryder jeg mig ikke om andre kommer og tager den - nej.

Og ja jeg ærger mig over når to personer flere gamge dagligt gennemroder genbrugscontaineren, efterlader den i et stort rod, det er sku upassende.
Eller finder det upassende at de roder i en andens trailer. Ja det gør jeg, men sagde ikke noget for det var ikke min trailer.
8
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 419
Likede indlæg: 7811

Indlægaf Mangoness » 28. dec 2017, 15:12

Jeg fik en venneanmodning, og profilen havde denne opdatering:

adwtf.png

De nåede at slette opslaget, før jeg fik anmeldt det - så nu har jeg anmeldt profilen i stedet og bedt om, at den bliver lukket :(
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
18
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Cheese Billede

Tilbage til "Generelt"