Tilly skrev:Ado skrev:Allmost_Famous skrev:LaScrooge skrev:Allmost_Famous skrev:Ja, der er nogle sære folk i familien, kan man godt føle af og til...
Ej, men HVORFOR er du ikke inviteret og hvad med din stakkels søn? Er de bygget af skod, eller hvad sker der? Det er ikke den første ting, du fortæller om din familie, hvor jeg tager mig til hovedet i et ægte wtf-moment.
Jeg ved ikke hvorfor, sønnike og jeg ikke er inviteret. Altså, vi er ikke sådan tæt-tætte, men det er parret heller ikke med så mange af de andre gæster. Begge mine søskende er da inviteret med.
Der er egentlig mest i forhold til sønnike, at jeg er sådan lidt øv over det. Han tror jo oprigtigt, at parret kan lide ham og alt det der. Jeg har ikke sagt det til ham endnu.
Men du har ret i, at min familie er leveringsdygtig i en del moments....
Æv, hvor er det virkelig bare møg uforskammet!
Jeg føler med dig. I min familie har jeg også altid været hende i søskendeflokken, som bare ikke er god nok/passer ind. Og jeg sidder med en trang til at fjerne et par familiemedlemmer fra vennelisten efter jeg kunne se billeder på Facebook, hvor begge mine brødre og mine forældre var med til en familiefest.
Øv hvor bliver jeg ked af at høre at der findes så mange røvhuller. Kan slet ikke forstå hvordan man man opføre sig sådan når det ikke er på baggrund af en eller anden kontrovers.
Det er tilbagestående dumt, at nogle familier kun accepterer dem, som har samme mentalitet som dem selv. Men jeg valgt dem fra nu. Permanent. Hellere en lille familie med kvalitetsmennesker end sådan noget uforskammet hø.
Men jeg undrer mig over, hvorfor. Altså...hvordan kan man få sig selv til det?