Dmitra skrev:Delfin skrev:Haha ja det kan da godt være. Ej men det er selvfølgelig ikke i orden, og da slet ikke hvis det er normen hos jer.
Jeg har da bestemt også mødt dårlige læger herovre (særligt privat), men generelt har det været ok at ringe som bosted.
Derimod er de, når vi taler psykiatrisk, i den grad uvillige til at lytte til personalets viden og observationer, og i særdeleshed når vi taler for tidlige udskrivninger, selvom de får rammerne for bostedet at vide.
Jeg ved ikke om det decideret er normen men det er udbredt, og oplever det samme indimellem også når jeg selv styrer det hele, hvilket jeg jo gør oftest i og med jeg er flyttet for over 1 år siden. I dag var kun fordi jeg havde svært at trække vejret og tale og forklare samtidig, ellers havde jeg ringet selv og så havde han måske været anderledes, eller måske er han bare et røvhul generelt.
Jeg tænker det måske også kan spille ind til er på landet i Nordjylland, det er som om, generelt, bare i forhold til Aalborg at folk er lidt mere gammeldaws stadig.
Jeg ved det ikke.
Det undrede mig bare, fordi det ikke er noget jeg/kolleger generelt møder, men der er sikkert også idioter mellem herovre.