Pølsemix skrev:Modesty Blame skrev:Hvis du ikke kan argumentere for din sag, hjælper det ikke, at du beskylder mig for at blive emotionel.
Hvordan skal jeg ellers tolke det, når du blive ved med at køre rundt i et mantra om at jeg påstår at overvægtige ikke selv ved at de er overvægtige![]()
Jeg har redegjort for det, og en debattør har endda birdraget med et meget personligt og sobert eksempel på det, så hvis du ikke forstår det nu må der være noget andet som blokerer dit udsyn.
Dette kombineret med din mistolkning af mit første indlæg som du UDELUKKENDE baserede på din fars kærestes opførsel foranlediger mig derfor til at konkludere at du tager det for personligt.
Det er lidt svært at tolke dine indlæg anderledes, end at du tror, at overvægtige ikke ved, at de er overvægtige, når du bliver ved med at skrive det.
Det bliver ikke til noget andet, bare fordi du skriver, at det er en hjælp for den overvægtige, at man prikker hul på en bobbel, så han eller hun kan erkende, at det er et problem. Det er nogle andre ord, men de betyder det samme. Jeg, og uden tvivl et meget stort flertal af overvægtige, ved godt, at overvægt er et problem. Vi er ikke dumme, bare fede.
Det er jo ikke ligefrem fordi jeg lagde skjul på, at jeg har en personlig aktie i det - det var jo åbenlyst fra mit første indlæg, men den der nedladende "du er for personligt involveret", den holder ikke.