Muddi skrev:Min mor og søster er totalt upsssende
I november spurgte min søster, om jeg ikke havde taget på. I fredags på vej til Sjælland, hvor hun skulle have benzin på, kommer hun ud fra butikken, med chokolade til mine nevøer, en pose Piratos og en cola. Hun siger så, at hun altså ikke har købt nogen cola til mig, for det kan jeg jo ikke tåle. Jeg spørger hvad hun mener, og får svaret: “du er jo blevet tyk af at drikke cola”.
Igår aftes var jeg hjemme ved mine forældre og spise. Da jeg skulle til at hjem, siger min mor, om jeg ikke skulle tabe mig, for det har jeg da ikke gjort, og at jeg, engang, når vi så overvægtige mennesker sagde, at sådan ville jeg aldrig ende. Da jeg så påpegede, at jeg altså ikke var overvægtig, sagde hun, at jeg da havde fået meget fedt rundt om maven. Og at jeg i øvrigt også var blevet tyk i hovedet. Jamen tak da. Altså vi snakker højest fem kg, jeg har taget på, jeg er sgu ikke smælder fed.
Hold da op nogle fæhoveder, om det så havde været 100 kg du vejede for meget, så siger man ikke sådan til folk, andet end hvis de selv spørger "er jeg blevet fed" så kan man måske nævne... ja.
Er sikker på du ser godt ud.