Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 104
Likede indlæg: 1198

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Kattefjæs » 15. okt 2015, 10:35

Mi55y skrev:Men for forkølelse gælder det vist, at man smitter mest dagen(e) før, forkølelsen bryder ud... Selvfølgelig smitter det også via vanddråber i forbindelse med snot og nys, men det er alligevel de færreste voksne, jeg kender, der ikke kan finde ud af det der med at holde sig for munden og spritte hænder jævnligt, når man er syg. Men har man det dårligt med kvalme, hovedpine osv., så skal man da helt sikkert tage sig en dag derhjemme.

Hehehe, det havde jeg en kollega engang som ikke kunne finde ud af... Hun var det sureste, bitreste løg altid, og hun blev så meget værre når hun var syg. Hun lavede stort set ikke andet end at brokke sig over at hendes mand var en lort og deres børn var skideirriterende, og når hun blev syg nægtede hun at tage en sygedag for hun havde jo så traaavlt, men brugte så hele dagen på at brokke sig ekstra meget, sidde og hyle, og selvfølgelig læsse sine opgaver over på andre. :lol2:

Og så blev hun sådan helt hævngerrig, som om hun tænkte at hvis hun skulle lide under sygdom, så skulle vi andre fandme også, så hun hostede og nøs ud over det hele og gjorde ikke noget forsøg på at være bare lidt diskret eller forsigtig. Og så sagde hun sådan helt sukkersødt "Åååh, jeg håber viiirkelig ikke at du bliver syg nu!" mens hendes kropssprog bare skreg "Jeg håber du dør af AIDS". :lol: :klap:

Hvis hun havde en dårlig dag af andre årsager, så virkede det også altid som om hun prøvede at gøre andre i dårligt humør også så hun ikke skulle lide alene. Hun var lidt tegneserie-agtig selv på en god dag, men det gik totalt over gevind når hun var syg eller hvis et eller andet gik hende på. :lol:

Det var sgu egentlig lidt upassende og jeg var OK med at det kun var en midlertidig ansættelse..... :cool:
5
Brugeravatar
HappyQ
Kort karma: 112
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 762

Indlægaf HappyQ » 15. okt 2015, 13:45

Det er upassende at jeg har fået influenza og mundbetændelse, jeg kan kun få vand ned :(
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 229
Likede indlæg: 1391

Indlægaf Filipai » 15. okt 2015, 14:01

Ikke at få svar på en jobsamtale. Det er 2,5 uge siden nu, og vi var 4 der var kaldt ind, hvor 2 skulle videre til anden runde. Jeg har INTET hørt. Og det virkede på dem som om det var rimeligt hurtigt de ville have hyret en.
0
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3304

Indlægaf Hunkat » 15. okt 2015, 14:38

Jeg synes kraftedme det er upassende at melde ud, SYV dage før en tur over atlanten, at nå ja, det der værelse jeg er blevet lovet. Det kommer jeg altså lige til at skulle dele med tre andre, total fremmede.

Fuck hvor er jeg sur. Alt i nærheden er selvfølgelig booket eller prisen skyhøj. Jeg er simpelthen så tæt på at melde afbud og så må de fandme mærke konsekvenserne. Røvhuller. Det er total mangle på respekt for andre menneskers tid og penge.
5
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 770
Likede indlæg: 10224

Indlægaf DetSorteCirkus » 15. okt 2015, 18:17

DetSorteCirkus skrev:Jeg forhøjer med håndværkere, der hverken overholder aftaler eller giver besked.
Det er nu 14 dage siden, at jeg blev bedt om at aflevere nøgle eller være hjemme to dage i tidsrummet 7-15. De kom aldrig. Dagen efter fik jeg besked om, at de ville komme den næste dag. De kom stadig ikke. Jeg mener, at der siden da har været en morgen, hvor de uanmeldt bankede på mit stuevindue (plejer man i øvrigt ikke at henvende sig via hovddøren?), men hvor jeg var i bad og derfor ikke kunne lukke op. Siden har jeg intet hørt fra dem, og jeg er SÅ glad for, at de ikke har min nøgle.

Og nu har de toppet sig selv, ser det ud til.
Det ligner, at stilladset er ved at blive pakket sammen, og de har stadig ikke været her.
Hvis jeg har ret i min antagelse, skal jeg personligt gøre mit til, at vi i det mindste ikke kommer til at betale for maling af mit vindue. Hvordan kan man få sig selv til at aflevere sådan noget ukomplet klamp?
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 389
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3857

Indlægaf Delfin » 15. okt 2015, 18:21

Jeg vidste ikke lige, hvor jeg skulle lægge det, men i mine øjne er den her overskrift upassende.
Lidt for kæk på bodegamåden: "Svensk prins har bollet modelkonen tyk!"

http://www.tvguide.dk/nyheder/76053/Sve ... /left-main
4
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 770
Likede indlæg: 10224

Indlægaf DetSorteCirkus » 15. okt 2015, 18:24

Delfin skrev:Jeg vidste ikke lige, hvor jeg skulle lægge det, men i mine øjne er den her overskrift upassende.

Hvis jeg skal være ærlig, tror jeg, at det er en fejl. Det har givetvis været en arbejdstitel, så at sige.
TV-guiden er mig bekendt et relativt moderat sladdermedie, og jeg tvivler faktisk på, at selv EB eller BT ville skrive sådan.
2
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Delfin

Indlægaf Delfin » 15. okt 2015, 18:33

DetSorteCirkus skrev:
Delfin skrev:Jeg vidste ikke lige, hvor jeg skulle lægge det, men i mine øjne er den her overskrift upassende.

Hvis jeg skal være ærlig, tror jeg, at det er en fejl. Det har givetvis været en arbejdstitel, så at sige.
TV-guiden er mig bekendt et relativt moderat sladdermedie, og jeg tvivler faktisk på, at selv EB eller BT ville skrive sådan.

Jeg undrede mig også lidt. Deres overskrifter lægger tit op til noget meget spændende, hvorefter det viser sig ikke at leve op til sensationen, men jeg har ikke set noget i den retning tidligere. Jeg tjekkede EB, fordi der henvises til den, men de bruger en anden overskrift.
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5892

Indlægaf Dikus » 15. okt 2015, 19:51

Delfin skrev:
DetSorteCirkus skrev:

Jeg undrede mig også lidt. Deres overskrifter lægger tit op til noget meget spændende, hvorefter det viser sig ikke at leve op til sensationen, men jeg har ikke set noget i den retning tidligere. Jeg tjekkede EB, fordi der henvises til den, men de bruger en anden overskrift.

:lol: Surt at være den, der poster sådan en arbejdstitel :D
1
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5892

Indlægaf Dikus » 15. okt 2015, 19:52

Prins Carl Philip og prinsesse Sofia skal være forældre.

Det ligner den rigtige titel :D
0
Brugeravatar
Delfin

Indlægaf Delfin » 15. okt 2015, 22:25

Jeg er ikke ene om at reagere, mon ikke den journalist får røde ører, når det går op for vedkommende. :lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 814
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8378
Kontakt:

Indlægaf Ado » 16. okt 2015, 05:59

Nu har kvinden i singlegruppen været på banen igen igen. Hun tiggede først lækkert vegetarmad til udbringning i aftes. Da det ikke lykkedes, var hun klar igen et par timer senere, hvor hun manglede en sofa. Og det fik hun. Og et par minutter efter, var hun i gang igen: "Hvem kan levere dem til mig?"

Jeg er så upassende. For i stedet for at glæde mig over folks hjælpsomhed, irriteres jeg over hendes utømmelige griskhed.
10
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
HappyQ
Kort karma: 112
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 762

Indlægaf HappyQ » 16. okt 2015, 06:27

Tak for grønt Whoosh og Dikus det varmede.
1
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Daflo
Kort karma: 31
Likede indlæg: 343

Indlægaf Daflo » 16. okt 2015, 08:17

Ado skrev:Nu har kvinden i singlegruppen været på banen igen igen. Hun tiggede først lækkert vegetarmad til udbringning i aftes. Da det ikke lykkedes, var hun klar igen et par timer senere, hvor hun manglede en sofa. Og det fik hun. Og et par minutter efter, var hun i gang igen: "Hvem kan levere dem til mig?"

Jeg er så upassende. For i stedet for at glæde mig over folks hjælpsomhed, irriteres jeg over hendes utømmelige griskhed.

Hvad svarede hun på dit link til hungry.dk? :D
0
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 814
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8378
Kontakt:

Indlægaf Ado » 16. okt 2015, 09:12

Daflo skrev:
Ado skrev:Nu har kvinden i singlegruppen været på banen igen igen. Hun tiggede først lækkert vegetarmad til udbringning i aftes. Da det ikke lykkedes, var hun klar igen et par timer senere, hvor hun manglede en sofa. Og det fik hun. Og et par minutter efter, var hun i gang igen: "Hvem kan levere dem til mig?"

Hvad svarede hun på dit link til hungry.dk? :D

Hun trykkede bare på like. :D
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".

Tilbage til "Generelt"