Purple Haze skrev:Misantropen skrev:Aima skrev:Hyggeracisme for fuld udblæsning i kommentarsporet på dette opslag. Shit, hvor er nogle mennesker idioter, altså.
https://www.facebook.com/20585151626421 ... 12961/?d=n
Hvad stod der?
Jeg tror alle kommentarer er fjernet
Der står:
Det tog satme da noget tid at finde alle medarbejderne på billede - fedt midtpunkt -
Men det ser stærkt ud.
Og som forsvar, da det blev påpeget det er en nederen kommentar:
det er da bare dumt det der!.
Manden er sort, og sådan er han født.. Det kan og vil ingen mennesker sgu da lave om på.. Jeg kan sgu da ikke gøre for han sidder ved et sort førerhus. .
De er pisse dygtige de folk der, og hvem fanden kan ikke lige se det lidt sjove i lidt "sort" humor..
Jeg havde sgu nok også trukket lidt på smilebåndet hvis de havde kastet en kineser op på motorhjelme. For dem tegner mange børn jo gule..
Lad vær med at skab et problem der ikke er der..! Jeg forsvandt engang i sneen som barn, meget frygtelig oplevelse..
Men takke være min bror og hans kæmpe blærer, så fik han pisset sig frem med gule striber i den hvide sne.. Men jeg føler mig ikke stødt !!
Ja det svar til racismeindlægget er tåbeligt.
Racismeindlægget er svar til den første kommentar om at lede efter den sidste mand på billedet: "jeg antager at din kommentar er ment i "sjov", men den er meget stødende og upassende, da du laver sjov på bekostning af et andet menneske grundet en anden etniske baggrund. Emnet om hygge racisme har været et omdiskuteret emne i medierne, og det er vigtigt at tænkte på andres følelser før man udtaler sig"
og så kommer det der latterlige indlæg, som altså ikke er svar til det om den sorte medarbejder, men til den, der råber op om racisme.