Jadajada skrev:Ado skrev:Så det der med blinklys er bare en dille?
Internettet, kaffe, sex, blinklys og den slags. Døgnfluer!
Åhh, jeg får svært ved at undvære kaffe.
Jadajada skrev:Ado skrev:Så det der med blinklys er bare en dille?
Internettet, kaffe, sex, blinklys og den slags. Døgnfluer!
Jadajada skrev:Undskyld mig, men det er sgu da mere vigtigt at have, om ikke øjenkontakt, så dog holde øje med, en der er på vej ind i en rundkørsel som man selv skal passere.
Når man selv er på vej ud af en rundkørsel er det da helt ligemeget hvad dem der er på vej ind i rundkørslen efter der hvor man selv kører ud, gør.
Jeg laver gerne en skitse hvis det skulle være for kringlet.
limitededition skrev:Da jeg var nede at træne forleden, var der en kvinde og hendes 3 børn som var i bad. De to største børn sad og ventede på moren og det mindste barn (2-3 år). Hun lå og hylede, fordi hun ikke ville vaskes. Jeg finder mine ting frem og skal have sko osv på, da jeg hører moren sige til datteren, at hun skal holde op med at hyle, for "hvad tror du ikke damen tænker om dig?" ...Jeg var helt paf, og tænkte at det eneste jeg tænker, er at jeg gerne vil bede om at være holdt udenfor den samtale der. Jeg passer bare mig selv, men jeg skulle alligevel lige blandes ind i deres diskussion.
At jeg heller ikke forstod hvorfor hun i det hele taget skulle i bad i fitness centeret er så en anden ting. Tænker ikke et så lille barn har trænet
Lykke skrev:limitededition skrev:Da jeg var nede at træne forleden, var der en kvinde og hendes 3 børn som var i bad. De to største børn sad og ventede på moren og det mindste barn (2-3 år). Hun lå og hylede, fordi hun ikke ville vaskes. Jeg finder mine ting frem og skal have sko osv på, da jeg hører moren sige til datteren, at hun skal holde op med at hyle, for "hvad tror du ikke damen tænker om dig?" ...Jeg var helt paf, og tænkte at det eneste jeg tænker, er at jeg gerne vil bede om at være holdt udenfor den samtale der. Jeg passer bare mig selv, men jeg skulle alligevel lige blandes ind i deres diskussion.
At jeg heller ikke forstod hvorfor hun i det hele taget skulle i bad i fitness centeret er så en anden ting. Tænker ikke et så lille barn har trænet
Tror du ikke bare det er sagt i afmagt?
limitededition skrev:Da jeg var nede at træne forleden, var der en kvinde og hendes 3 børn som var i bad. De to største børn sad og ventede på moren og det mindste barn (2-3 år). Hun lå og hylede, fordi hun ikke ville vaskes. Jeg finder mine ting frem og skal have sko osv på, da jeg hører moren sige til datteren, at hun skal holde op med at hyle, for "hvad tror du ikke damen tænker om dig?" ...Jeg var helt paf, og tænkte at det eneste jeg tænker, er at jeg gerne vil bede om at være holdt udenfor den samtale der. Jeg passer bare mig selv, men jeg skulle alligevel lige blandes ind i deres diskussion.
Delfin skrev:limitededition skrev:Da jeg var nede at træne forleden, var der en kvinde og hendes 3 børn som var i bad. De to største børn sad og ventede på moren og det mindste barn (2-3 år). Hun lå og hylede, fordi hun ikke ville vaskes. Jeg finder mine ting frem og skal have sko osv på, da jeg hører moren sige til datteren, at hun skal holde op med at hyle, for "hvad tror du ikke damen tænker om dig?" ...Jeg var helt paf, og tænkte at det eneste jeg tænker, er at jeg gerne vil bede om at være holdt udenfor den samtale der. Jeg passer bare mig selv, men jeg skulle alligevel lige blandes ind i deres diskussion.
De har ikke bad i lejligheden?
Det var lettere at hive alle i bad, når hun alligevel var i gang?
Bortset fra mulige svar er jeg med dig. Jeg gider heller ikke være bussemand i andre forældres børneopdragelse.
limitededition skrev:Delfin skrev:limitededition skrev:Da jeg var nede at træne forleden, var der en kvinde og hendes 3 børn som var i bad. De to største børn sad og ventede på moren og det mindste barn (2-3 år). Hun lå og hylede, fordi hun ikke ville vaskes. Jeg finder mine ting frem og skal have sko osv på, da jeg hører moren sige til datteren, at hun skal holde op med at hyle, for "hvad tror du ikke damen tænker om dig?" ...Jeg var helt paf, og tænkte at det eneste jeg tænker, er at jeg gerne vil bede om at være holdt udenfor den samtale der. Jeg passer bare mig selv, men jeg skulle alligevel lige blandes ind i deres diskussion.
Bortset fra mulige svar er jeg med dig. Jeg gider heller ikke være bussemand i andre forældres børneopdragelse.
Det kan godt være du har ret - jeg tænker bare ikke det er en del af dealen med et fitness medlemskab, men nevermind, den del er lige meget, det var mere det andet jeg blev irriteret over
Delfin skrev:limitededition skrev:Da jeg var nede at træne forleden, var der en kvinde og hendes 3 børn som var i bad. De to største børn sad og ventede på moren og det mindste barn (2-3 år). Hun lå og hylede, fordi hun ikke ville vaskes. Jeg finder mine ting frem og skal have sko osv på, da jeg hører moren sige til datteren, at hun skal holde op med at hyle, for "hvad tror du ikke damen tænker om dig?" ...Jeg var helt paf, og tænkte at det eneste jeg tænker, er at jeg gerne vil bede om at være holdt udenfor den samtale der. Jeg passer bare mig selv, men jeg skulle alligevel lige blandes ind i deres diskussion.
Aima skrev:Jeg er lidt i tvivl om, om denne her måske er mere egnet i WTF-tråden, men på min tjenervagt i restauranten her til aften, fik jeg en klage. Jeg var simpelthen for grim til at man kunne have mig gående og servere mad. Faktisk var det så slemt, at gæsten og dennes veninde måtte rykke udenfor så de kunne spise uden at blive distraheret af væmmelsen mit frygtelige udseende afstedkom hos dem.
Den var alligevel ny.
Aima skrev:Jeg er lidt i tvivl om, om denne her måske er mere egnet i WTF-tråden, men på min tjenervagt i restauranten her til aften, fik jeg en klage. Jeg var simpelthen for grim til at man kunne have mig gående og servere mad. Faktisk var det så slemt, at gæsten og dennes veninde måtte rykke udenfor så de kunne spise uden at blive distraheret af væmmelsen mit frygtelige udseende afstedkom hos dem.
Den var alligevel ny.
Den var alligevel ny.
Tilly skrev:Aima skrev:Jeg er lidt i tvivl om, om denne her måske er mere egnet i WTF-tråden, men på min tjenervagt i restauranten her til aften, fik jeg en klage. Jeg var simpelthen for grim til at man kunne have mig gående og servere mad. Faktisk var det så slemt, at gæsten og dennes veninde måtte rykke udenfor så de kunne spise uden at blive distraheret af væmmelsen mit frygtelige udseende afstedkom hos dem.
Den var alligevel ny.
Jeg håber da du /en kollega bad dem om at gå?
Det er da godt nok en langt ude opførsel!