Hvis jeg ikke i sidste sekund havde følt, at jeg skulle op på fortovet, så havde han squ kørt mig ned!
Fucking psycho!
(Disclaimer: Det er normalt i området, at mange går ture, og der er normalt ingen biler udover de parkerede (det er en blind vej). Så de fleste går ikke på række på fortovet men ved siden af hinanden (typisk en eller begge på vejen) men trækker op på fortovet, når der kommer en bil i den side af vejen, man går på (i vores tilfælde ville det være de modkørende biler).
Der var god plads til modkørende, og der er absolut ingen grund til, at han skulle køre LIGE bag mig i den forkerte vejbane! Jeg havde egentlig ikke tænkt, at jeg skulle op på fortovet, fordi han ikke kørte mod os men kom bagfra (jeg kunne høre bilen, fordi der er stille i området) og derfor havde god plads - men det er squ alligevel meget heldigt, at min hjerne alligevel reagerede. Selv min kæreste sagde, at det var tæt på, at jeg var blevet kørt ned, for han kørte pisse tæt på kanten - i den modsatte vejbane vel og mærke - og ikke mindst hurtigt.

Og ja, jeg har taget mig tid til at tegne scenariet, for jeg er fucking pissed.