Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dmitra
Kort karma: 1513
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 21919
Kontakt:

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Dmitra » 11. jun 2020, 06:24

Det var i øvrigt ret givet sådan en "smart i en fart"-kommentar, for hele stilen var jo den der typiske facerstil, men desudagtet var den over grænsen og jeg er glad for jeg fulgte hvad min indre følelse påbød mig.
2
Guy Fawkes, the only man to enter the Parliament with honest intentions.

AnCap
Patience
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1744

Indlægaf Patience » 11. jun 2020, 06:30

Dmitra skrev:Det var i øvrigt ret givet sådan en "smart i en fart"-kommentar, for hele stilen var jo den der typiske facerstil, men desudagtet var den over grænsen og jeg er glad for jeg fulgte hvad min indre følelse påbød mig.

Det er simpelthen så stærkt at du gjorde det - og hvor er det dejligt at det blev taget imod som det gjorde af Red Barnet.
4
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
Dmitra
Kort karma: 1513
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 21919
Kontakt:

Indlægaf Dmitra » 11. jun 2020, 06:42

Patience skrev:
Dmitra skrev:Det var i øvrigt ret givet sådan en "smart i en fart"-kommentar, for hele stilen var jo den der typiske facerstil, men desudagtet var den over grænsen og jeg er glad for jeg fulgte hvad min indre følelse påbød mig.

Det er simpelthen så stærkt at du gjorde det - og hvor er det dejligt at det blev taget imod som det gjorde af Red Barnet.

Det er bare typisk mig, for selvom jeg synes det var på sin plads og jeg ikke kunne gøre andet og det er så superfedt at det blev taget imod som det gjorde - ja så vågner jeg i dag med den der "det var nok en smart i en fart kommentar", som om mit indre vil undskylde eller forklare hans kommentar. Jeg overtænker nogle gange. Men jeg tror det var en sådan kommentar, jeg skal bare holde fast i at selv hvis det var, så var den yderst upassende.
Og jeg synes det er så fint at han får det at vide at uanset "hvor smart i en fart" han vil være fremover, så skal han helst lige huske at hjerne trods alt er koblet til samtidig med.
7
Guy Fawkes, the only man to enter the Parliament with honest intentions.

AnCap
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 751
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 11619

Indlægaf Mi55y » 27. jun 2020, 07:54

Skulle have veninde + søn til brunch kl 9. Kl 8 skriver hun, at den bliver 9.30. Her 9.55 er de ikke dukket op endnu. Så jeg står med et fuldt opdækket bord og ingen gæster.
7
S - 09.10.18 :love2:
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 2495
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 34696
Kontakt:

Indlægaf Ado » 27. jun 2020, 08:13

Mi55y skrev:Skulle have veninde + søn til brunch kl 9. Kl 8 skriver hun, at den bliver 9.30. Her 9.55 er de ikke dukket op endnu. Så jeg står med et fuldt opdækket bord og ingen gæster.

Åh, sådan noget kan gøre mig arrig. Det er så respektløst.
14
Jeg dømmer dig, hvis du ikke trimmer. :sur:
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 2495
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 34696
Kontakt:

Indlægaf Ado » 27. jun 2020, 08:14

Varmen er upassende. Og det er den sammen med solopgangen kl. midt om natten. Man kan jo ikke sove.
3
Jeg dømmer dig, hvis du ikke trimmer. :sur:
Brugeravatar
Ladysparrow
Kort karma: 318
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 5419

Indlægaf Ladysparrow » 27. jun 2020, 15:50

Feriedanskere her i Skåne er upassende. Vælger totalt at ignorere alt der hedder social afstand. Køkultur glemmes åbenbart når man rammer det svenske.

Jeg var ved at gå helt op i limningen da vi skulle handle i Ystad. Kan godt mærke at jeg bor på landet i Skåne og er i det daglige forskånet for turister. Hvad de danskere så laver herovre i det forfærdelige Sverige er mig en gåde, mon de går 14 dage i karantæne når det vender hjem til andedammen?

Vi har været overrendt af Danskere siden lockdown i Danmark, så bliv dog hjemme.
2
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 445
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 13984

Indlægaf Hunkat » 27. jun 2020, 15:52

Mi55y skrev:Skulle have veninde + søn til brunch kl 9. Kl 8 skriver hun, at den bliver 9.30. Her 9.55 er de ikke dukket op endnu. Så jeg står med et fuldt opdækket bord og ingen gæster.

Ej, jeg håber du fik en virkelig god grund og en undskyldning.
0
L'enfer, c'est les autres

I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Kerrigan
Kort karma: 229
Likede indlæg: 4917

Indlægaf Kerrigan » 27. jun 2020, 15:57

Ladysparrow skrev:Feriedanskere her i Skåne er upassende. Vælger totalt at ignorere alt der hedder social afstand. Køkultur glemmes åbenbart når man rammer det svenske.

Jeg var ved at gå helt op i limningen da vi skulle handle i Ystad. Kan godt mærke at jeg bor på landet i Skåne og er i det daglige forskånet for turister. Hvad de danskere så laver herovre i det forfærdelige Sverige er mig en gåde, mon de går 14 dage i karantæne når det vender hjem til andedammen?

Vi har været overrendt af Danskere siden lockdown i Danmark, så bliv dog hjemme.

De kan heller ikke finde ud af det her i Danmark. Jeg må ofte bede andre om at holde afstand.
0
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Brugeravatar
Ladysparrow
Kort karma: 318
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 5419

Indlægaf Ladysparrow » 27. jun 2020, 16:02

Kerrigan skrev:
Ladysparrow skrev:Feriedanskere her i Skåne er upassende. Vælger totalt at ignorere alt der hedder social afstand. Køkultur glemmes åbenbart når man rammer det svenske.

De kan heller ikke finde ud af det her i Danmark. Jeg må ofte bede andre om at holde afstand.

Det er bare ubehageligt og i dag var det kombineret med halvfulde mennesker inden middagstid. Jeg kan slet ikke finde ud af at sige fra, men får bare lyst til at flygte ud, helt irrationelt i Know. Men jeg kommer sgu ikke meget ud.
0
Brugeravatar
Kerrigan
Kort karma: 229
Likede indlæg: 4917

Indlægaf Kerrigan » 27. jun 2020, 16:05

Ladysparrow skrev:
Kerrigan skrev:

Det er bare ubehageligt og i dag var det kombineret med halvfulde mennesker inden middagstid. Jeg kan slet ikke finde ud af at sige fra, men får bare lyst til at flygte ud, helt irrationelt i Know. Men jeg kommer sgu ikke meget ud.

Åh, ekstra træls. :træt2:
De fleste respekterer det dog når man påpeger det, måske fordi jeg oftest render rundt med en barnevogn.
1
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 27. jun 2020, 17:01

Hunkat skrev:

Hun nævnte det ikke med et ord. Men jeg prøver ikke at overføre min egen tids-nazisme til andre, så jeg sagde ikke noget.
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1393
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 15049

Indlægaf 2SHY » 27. jun 2020, 17:16

Mi55y skrev:
Hunkat skrev:

Hun nævnte det ikke med et ord. Men jeg prøver ikke at overføre min egen tids-nazisme til andre, så jeg sagde ikke noget.

Hvornår dukkede hun op? Fuck jeg var blevet pisse sur over sådan noget!
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 27. jun 2020, 17:35

2SHY skrev:
Mi55y skrev:
Hunkat skrev:

Lige efter jeg havde postet herinde. Universet lytter nogle gange :-D
1
Sorenspige
Kort karma: 562
Likede indlæg: 4411

Indlægaf Sorenspige » 27. jun 2020, 17:44

Mi55y skrev:
2SHY skrev:
Mi55y skrev:
Hunkat skrev:

Lige efter jeg havde postet herinde. Universet lytter nogle gange :-D

Men det er godt nok stadig dårlig stil at komme 1/2 time for sent uden at undskylde det.
8

Tilbage til "Generelt"