Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 900
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 15520

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Delfin » 29. jun 2020, 17:07

Purple Haze skrev:
Misantropen skrev:
Aima skrev:Hyggeracisme for fuld udblæsning i kommentarsporet på dette opslag. Shit, hvor er nogle mennesker idioter, altså.

https://www.facebook.com/20585151626421 ... 12961/?d=n

Hvad stod der?

Jeg tror alle kommentarer er fjernet :gruble:

Der står:
Det tog satme da noget tid at finde alle medarbejderne på billede - fedt midtpunkt -
Men det ser stærkt ud.

Og som forsvar, da det blev påpeget det er en nederen kommentar:
det er da bare dumt det der!.
Manden er sort, og sådan er han født.. Det kan og vil ingen mennesker sgu da lave om på.. Jeg kan sgu da ikke gøre for han sidder ved et sort førerhus. .

De er pisse dygtige de folk der, og hvem fanden kan ikke lige se det lidt sjove i lidt "sort" humor..

Jeg havde sgu nok også trukket lidt på smilebåndet hvis de havde kastet en kineser op på motorhjelme. For dem tegner mange børn jo gule..

Lad vær med at skab et problem der ikke er der..! Jeg forsvandt engang i sneen som barn, meget frygtelig oplevelse..
Men takke være min bror og hans kæmpe blærer, så fik han pisset sig frem med gule striber i den hvide sne.. Men jeg føler mig ikke stødt !!

Ja det svar til racismeindlægget er tåbeligt.
Racismeindlægget er svar til den første kommentar om at lede efter den sidste mand på billedet: "jeg antager at din kommentar er ment i "sjov", men den er meget stødende og upassende, da du laver sjov på bekostning af et andet menneske grundet en anden etniske baggrund. Emnet om hygge racisme har været et omdiskuteret emne i medierne, og det er vigtigt at tænkte på andres følelser før man udtaler sig"

og så kommer det der latterlige indlæg, som altså ikke er svar til det om den sorte medarbejder, men til den, der råber op om racisme.

Untitled.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
14 11 14
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 676
Likede indlæg: 13967

Indlægaf sigge » 17. aug 2020, 15:48

Jeg havde et lille intermezzo med en (efter min mening) upassende kvinde i supermarkedet i dag. Hun stod bag mig i køen, lidt tættere på end jeg brød mig om ift. corona, men jeg er for konfliktsky til at sige noget. Jeg stod så ved “hold afstand”-mærket for enden af båndet og ventede på, at kunden foran mig blev færdig med at betale, da jeg havde lagt mine varer op. Kvinden bag mig siger, “går du ikke lige frem?” Hvortil jeg svarer, “nej. Jeg praktiserer det med at holde afstand. Når der er genopblusning, og man har forældre i risikogruppen så...” Hvortil kvinden vrisser “årh, hold dog op!” og går helt tæt på mig og kaster sine varer på båndet. Jeg ville lidt ønske, at jeg havde sagt til hende, at jeg ikke syntes, det var mig, der skulle holde op. Men den sætning kom jeg først på bagefter. Desuden flyttede kunden foran mig sig i det samme, så jeg gik frem til næste mærke.
11
You can't spell awesome without me.
pisimodvind
Kort karma: -14
Likede indlæg: 155

Indlægaf pisimodvind » 17. aug 2020, 15:50

sigge skrev:Jeg havde et lille intermezzo med en (efter min mening) upassende kvinde i supermarkedet i dag. Hun stod bag mig i køen, lidt tættere på end jeg brød mig om ift. corona, men jeg er for konfliktsky til at sige noget. Jeg stod så ved “hold afstand”-mærket for enden af båndet og ventede på, at kunden foran mig blev færdig med at betale, da jeg havde lagt mine varer op. Kvinden bag mig siger, “går du ikke lige frem?” Hvortil jeg svarer, “nej. Jeg praktiserer det med at holde afstand. Når der er genopblusning, og man har forældre i risikogruppen så...” Hvortil kvinden vrisser “årh, hold dog op!” og går helt tæt på mig og kaster sine varer på båndet. Jeg ville lidt ønske, at jeg havde sagt til hende, at jeg ikke syntes, det var mig, der skulle holde op. Men den sætning kom jeg først på bagefter. Desuden flyttede kunden foran mig sig i det samme, så jeg gik frem til næste mærke.

Det har ellers været en af glæderne ved Corona, at folk ikke træder helt op i røven på dig i køen
Samt alle de der upassende krammere, man kan undgå
3
Brugeravatar
Dmitra
Kort karma: 1385
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 20556
Kontakt:

Indlægaf Dmitra » 1. sep 2020, 08:54

PT er der Corona-regler overalt, så det gælder selvfølgelig også Herlev Hospital.

Tag deres elevatorere, i de små må der være 3 af gangen, de store må der være 8.

Vi ved alle der vil være nogen der pisser på de regler, men jeg synes i særdeleshed det er dårlig stil en sygehusansat maser sig med som nummer 4 i en af de små elevatorere. :rulle:

Uagtet hvad jeg selv mener om de regler.
6
As-salama-lama alaykum, you big hater
86451132020. :lun:
Proud anarchocapitalist in the making
Brugeravatar
Afskylia
Kort karma: 47
Likede indlæg: 893

Indlægaf Afskylia » 21. sep 2020, 07:15

Jeg har været til 18 års fødselsdag i weekenden. Fasteren på 50+ giver fødselaren en et gavekort til en tatovering. De skal have en slags venindetatovering på armen hvor der skal stå YOLO. ( jeg er så gammel at jeg måtte google hvad det betød :) ) Pigen har ikke et brændende ønske om tatoveringer men virker til at være glad for at hende og fasteren ”har noget sammen”.

Jeg synes det er upassende at en voksen dame giver sådan en gave til en letpåvirkelig pige som ikke føler hun kan sige nej eller helt kan overskue konsekvenserne af tatovering og så YOLO! Come on.. :stoned:
24
Jadajada
Kort karma: 69
Likede indlæg: 1340

Indlægaf Jadajada » 21. sep 2020, 09:10

Afskylia skrev:Jeg har været til 18 års fødselsdag i weekenden. Fasteren på 50+ giver fødselaren en et gavekort til en tatovering. De skal have en slags venindetatovering på armen hvor der skal stå YOLO. ( jeg er så gammel at jeg måtte google hvad det betød :) ) Pigen har ikke et brændende ønske om tatoveringer men virker til at være glad for at hende og fasteren ”har noget sammen”.

Jeg synes det er upassende at en voksen dame giver sådan en gave til en letpåvirkelig pige som ikke føler hun kan sige nej eller helt kan overskue konsekvenserne af tatovering og så YOLO! Come on.. :stoned:

:rock:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8

Tilbage til "Generelt"