Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1300

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf hotlips » 23. okt 2015, 17:33

Urtekussen skrev:Kvinde på mit arbejde i dag.
Hun fortæller om sit barn, som snart skal konfirmeres, og hvis der skal være stor fest, har hun disse og disse planer.
Jeg siger så noget i retning af "Ja, eller hvis h*n VIL konfirmeres"

"Det er ikke et valg! H*n er døbt, så bliver man også konfirmeret. Basta!"

Jeg synes dælme det er upassende at tvinge den over hovedet på sit barn. Der er vist en, som burde gå med sit barn til konfirmationsforberedelse.

det er det helt sikkert også..men et eller andet sted synes jeg det nu trods alt er mere ærligt end at sige" du må selv vælge..hvis du siger ja får du en kæmpe fest,en kvart milliard og så mange gaver at der er 4 butikker der er sikret overlevelse indtil næste årti,hvis du siger nej får du ingenting...men det er dit valg"...og så til en på 14.
2
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 214
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1988

Indlægaf Lurende Peber » 23. okt 2015, 21:35

hotlips skrev:det er det helt sikkert også..men et eller andet sted synes jeg det nu trods alt er mere ærligt end at sige" du må selv vælge..hvis du siger ja får du en kæmpe fest,en kvart milliard og så mange gaver at der er 4 butikker der er sikret overlevelse indtil næste årti,hvis du siger nej får du ingenting...men det er dit valg"...og så til en på 14.
Beløbet var knap så eksorbitant, men det var da den besked, jeg fik. Og sagde nej tak.
Prins Ib er nogen gange et bekosteligt bekendtskab.
5
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11748

Indlægaf Dirtylittledevil » 24. okt 2015, 10:24

Stramme korte cowboyshorts. Altid upassende og ødelæggende for mænds sexappeal gennem årtier.

kl.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
12
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1300

Indlægaf hotlips » 24. okt 2015, 11:48

Lurende Peber skrev:
hotlips skrev:det er det helt sikkert også..men et eller andet sted synes jeg det nu trods alt er mere ærligt end at sige" du må selv vælge..hvis du siger ja får du en kæmpe fest,en kvart milliard og så mange gaver at der er 4 butikker der er sikret overlevelse indtil næste årti,hvis du siger nej får du ingenting...men det er dit valg"...og så til en på 14.
Beløbet var knap så eksorbitant, men det var da den besked, jeg fik. Og sagde nej tak.
Prins Ib er nogen gange et bekosteligt bekendtskab.

hvad du end valgte ændrer det ikke på det er urimeligt og manipulerende og at det er virkelig klamt at forsøge at bestikke teenagere til at sige ja til religion, det hører ingen steder hjemme i et civiliseret samfunf.
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 524
Likede indlæg: 2440

Indlægaf Bøtte » 26. okt 2015, 20:57

Jeg synes godt du kan skrive til hende, at da det jo er en vigtig kage, synes du I skal mødes til en kop kaffe og en snak om indhold, opbygning og udseende.
7
S :lun:
V :lun:
Akehurst2
Kort karma: 273
Likede indlæg: 4556

Indlægaf Akehurst2 » 27. okt 2015, 08:40

Forstår egentlig ikke helt, at dem, der træner har adgang til at styre musikken i mit fitnesscenter, for det kan de tydeligvis ikke administrere.

At man ikke kan tænke så langt som til, at det er måske ikke er alle, der gider have tung hiphop for fuld drøn bragende ud i højtalerne er faktisk virkelig upassende.
0
Brugeravatar
Garfield
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1308

Indlægaf Garfield » 27. okt 2015, 08:57

Akehurst2 skrev:Forstår egentlig ikke helt, at dem, der træner har adgang til at styre musikken i mit fitnesscenter, for det kan de tydeligvis ikke administrere.

At man ikke kan tænke så langt som til, at det er måske ikke er alle, der gider have tung hiphop for fuld drøn bragende ud i højtalerne er faktisk virkelig upassende.

Det lyder da også som en helt usandsynligt ringe idé... Så ros for kreativitet til dem, der har besluttet det.
2
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 162
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2548

Indlægaf Mi55y » 27. okt 2015, 15:30

Har lige afleveret en kammerat til afsoning i dag. Da vi ankom, var der intet personale i modtagelsen. Da der var gået en halv time, ringede vi til dem. De ville sende en ned. Hun kom så og meddelte, at vi måtte vente lidt længere, for de var lige i gang med MUS-samtaler. 20 min. senere kommer der endelig en - som meddelte at vi lige måtte vente lidt længere, for han skulle lige hente nogle andre afsonere ved toget. Jeg meddeler så min kammerat, at jeg ville køre hjem, da vi nu havde ventet 50 min. Vagten siger så på vej ind i sin bil: Ej, det har I i hvert fald ikke!

Synes det er ret uartigt at holde MUS-samtaler, når nu de truer med bål og brand, hvis man ikke møder til tiden... Og at han så samtidig også lige skal tvivle på mit udsagn, det gjorde mig da bare endnu mere irriteret!
3
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 214
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1988

Indlægaf Lurende Peber » 27. okt 2015, 15:48

Skumfidusen skrev:...og gæt, hvem der er sammen igen. I får TRE gæt. Vinderen er den der først har vundet.
:lol: Kanske han venter på en passende lejlighed til at hælde sand i hende :devil:
Men nok mere sand(!)synligt at han bare lige vil trykke den af et par gange :engel:
0
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8423
Kontakt:

Indlægaf Ado » 27. okt 2015, 16:07

Jeg synes det er lidt upassende, at nogle af lærerne på min arbejdsplads, ikke slog i bordet overfor deres elever/kursister i dag.

Jeg havde tilbudt at blive og hjælpe dem i køkkenet, da de selv skulle ud og lave noget mad til et arrangement i eftermiddag. Og eleverne kom. Og var skide søde. Den tid de var der. Og så skred de ud for at ryge og vendte aldrig tilbage.
Det var sgu ikke meningen. Så jeg endte med at stå med hele lortet selv. Noget de egentlig skulle have gjort.

Der forstår jeg ikke, at man ikke lige henter dem og siger: "Hey! Kan I så komme tilbage og afslutte det I havde gang i".
6
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10273

Indlægaf DetSorteCirkus » 27. okt 2015, 17:18

(Eller måske nærmere urimelige)

De få, der inde på Tripadvisor skriver, at morgenmaden på hotellet, hvor jeg lige nu bor, ikke er i orden eller højst ok.
Man giver 5 euro pr. dag og får rundstykker og knækbrød, blødkogte æg, yoghurt med fire typer drys, tre slags pålæg, to typer ost, honning, Nutella, syltetøj, smør frugt, juice, mineralvand og te og kaffe.

Jeg har set et overdådigere udvalg på store luksushoteller, men der kostede det altså heller ikke 5 euro.
Hvad f..... forestiller folk sig, at man kan få til den pris? Jeg er i hvert fald imponeret.
12
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10301

Indlægaf icelady » 28. okt 2015, 08:32

Følgende PB, fordi jeg tillod mig at kommentere, at jeg personligt ikke synes det var demokratisk at udelukke folk fra vores land, udelukkende baseret på deres tro:

såen en skide perkerlover som dig skal da bare fltte fissen og så skride ud på motorvejen og blive gruppevoldtæget af de skide perkere du elekser mere end danskerne her har vi demokrait og det skal de sortsmuksede satme ike aendre på.

Jamen tak, hr super velbegrundede og yderst saglige næsten-mere-udenlandsdansker-end-dansker, for dit ekstremt empatiske ønske. :rulle:

Seriøst; når den uge oprinder, hvor jeg IKKE få en eller anden svinsk PB bliver dælme en god uge.
10
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 162
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2548

Indlægaf Mi55y » 28. okt 2015, 08:46

http://www.bt.dk/danmark/raser-over-mis ... i-skam-jer

En ting er, at det kan diskuteres, om flaget ligger på jorden eller ej (i mine øjne hænger det på et rækværk), men at at hænge en stakkels rådmand ud, som blot har talt ved arrangementet i et par minutter, synes jeg godt nok er upassende... Jeg sætter hermed ikke længere mine fødder på Canblau!
2
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10301

Indlægaf icelady » 28. okt 2015, 08:48

Liseletpåtå skrev:
Ej men for f.... da :nerve:

Jeg begynder snart at spamme dig med blomster og hjerter, for at give dig en modvægt til alle tosserne :kys:

Jamen jeg aner vitterlig ikke hvorfor jeg tiltrækker de der "social-klasse 47"-agtige typer. Når jeg læser de opslag, hvor folk har skrevet til mig, igennem, er der jo folk, der skriver 100 gange værrere.
Måske det skyldes, at jeg ikke farer i flint og skriver i en hård tone :gruble:

Hvis det er tilfældet er det faktisk sørgeligt, at vi er nået så langt ud.
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
ExCoastal
Kort karma: 40
Likede indlæg: 346

Indlægaf ExCoastal » 28. okt 2015, 20:41

Det er som regel mig, der står for fjernelse af diverse insekter derhjemme, og selvom vi har net på døre og vinduer, så kommer der kryb ind fra tid til anden.

Så da jeg hørte skrig og skrål fra køkkenet i går aftes, tænkte jeg ikke videre over det. Sikkert bare en edderkop. Det var det også, men absolut den største, som jeg nogensinde har set derhjemme. . Den blev forsigtigt fanget og sat udenfor, det var synd, at slå et så stort insekt ihjel. Og sikkert også ulækkert...

Billedet er ikke mit, men den ligner på en prik.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2

Tilbage til "Generelt"