Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1220
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 10395

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf kidkomb » 2. nov 2015, 15:25

Skumfidusen skrev:
kidkomb skrev:Det giver en månedsløn på knap 179.000kr for en fuldstidsstilling.... Hvad laver du i grunden? (Og kan jeg komme til det, hvadbehager?!)

Nu sælger vi vores løsninger på abonnement, så jeg udfakturerer kun meget få timer :). Det giver en mere jævn indtjening, men det tager virkelig lang tid at løbe i gang når ens kunder er offentlige. Efter 1 år uden løn og 2 med meget beskeden løn var sidste år første gang vi reelt tjente penge i forretningen og i år går det rigtig godt. Det beløb du har regnet frem er faktisk ikke helt skævt i forhold til hvad jeg kunne tjene på en god måned da jeg solgte timer i sin tid og stort set solgte alt min tid. Jeg er it-konsulent og har arbejdet med både programmering og implementering af især CRM-løsninger.

Dét hverv kommer jeg aldrig til, at kunne bestride :lol: -eller, måske i en verden af retards :P
Well, jeg ønsker dig flere gode måneder så :D
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 708
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 6289

Indlægaf Dikus » 3. nov 2015, 00:04

Ej men tænk hvor lækkert det ville være, hvis man kunne beholde de penge, man udfakturerer for :love:
1
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 121
Likede indlæg: 1495

Indlægaf hotlips » 4. nov 2015, 11:06

Rakel skrev:At optage 4 pladser - en selv, en til tasken og to til krykken og så ovenikøbet brokke sig over at blive kørt hjem fra lægen af Falck.

Vi andre står pænt op i lægens venteværelsen siden damen ikke ønsker at flytte tingene.

Hvorfor smider i ikke bare hendes ragelse ned på gulvet?
1
Marott
Kort karma: 86
Likede indlæg: 416

Indlægaf Marott » 5. nov 2015, 17:57

Dikus skrev:Ej men tænk hvor lækkert det ville være, hvis man kunne beholde de penge, man udfakturerer for :love:

Årh ja! :love: eller bare halvdelen. Hej Hej Spanien:love:
1
Marott
Kort karma: 86
Likede indlæg: 416

Indlægaf Marott » 5. nov 2015, 18:03

Jeg har været på kursus og fyren ved siden af mig valgte at smide sin sportstaske op på bordet, så den stod som en mur mellem os. Jo jo, det var da virkelig en indbydelse til at ville samarbejde med ham.

Men det havde jeg ikke behøvet være bekymret over, for han gik hjem, da vi skulle sidde 2 pg 2, for det gad han ikke spilde sin tid med. :8:
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 890
Likede indlæg: 12290

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. nov 2015, 21:39

Marott skrev:Jeg har været på kursus og fyren ved siden af mig valgte at smide sin sportstaske op på bordet, så den stod som en mur mellem os. Jo jo, det var da virkelig en indbydelse til at ville samarbejde med ham.

Men det havde jeg ikke behøvet være bekymret over, for han gik hjem, da vi skulle sidde 2 pg 2, for det gad han ikke spilde sin tid med. :8:

Wow, det lyder som om han bare gør alt det jeg hemmeligt længes efter at gøre, når jeg er på kursus med mennesker jeg ikke kender :genert: (men jeg opfører mig altså ordentligt)
0
The more I eat the butter I feel
Modesty Blame
Kort karma: 88
Likede indlæg: 1072

Indlægaf Modesty Blame » 7. nov 2015, 11:27

Jeg er så træt af, at medierne kalder voldtægtsforbrydere for "sex-stalkeren" eller "sexkrænkeren" eller når de kalder en voldtægt for en sex-et eller andet. Og hvorfor er jeg så det? Fordi, sex er noget godt. Voldtægt er noget meget skidt. Og for offeret handler overfaldet næppe om sex, så meget som det handler om et overgreb. De bruger ordet for at trække læsere, og jeg synes virkelig, det er ulækkert.
16
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2217

Indlægaf Tibbler » 7. nov 2015, 11:30

Modesty Blame skrev:Jeg er så træt af, at medierne kalder voldtægtsforbrydere for "sex-stalkeren" eller "sexkrænkeren" eller når de kalder en voldtægt for en sex-et eller andet. Og hvorfor er jeg så det? Fordi, sex er noget godt. Voldtægt er noget meget skidt. Og for offeret handler overfaldet næppe om sex, så meget som det handler om et overgreb. De bruger ordet for at trække læsere, og jeg synes virkelig, det er ulækkert.

Altså nu ved jeg godt, at din formulering er meget generel. Men ham, de skriver om lige i disse dage, har vel ikke voldtaget nogen - eller har jeg bare ikke sat mig godt nok ind i sagen? :gruble:
Hvad vil du så kalde ham?
0
Modesty Blame
Kort karma: 88
Likede indlæg: 1072

Indlægaf Modesty Blame » 7. nov 2015, 11:34

Tibbler skrev:
Modesty Blame skrev:Jeg er så træt af, at medierne kalder voldtægtsforbrydere for "sex-stalkeren" eller "sexkrænkeren" eller når de kalder en voldtægt for en sex-et eller andet. Og hvorfor er jeg så det? Fordi, sex er noget godt. Voldtægt er noget meget skidt. Og for offeret handler overfaldet næppe om sex, så meget som det handler om et overgreb. De bruger ordet for at trække læsere, og jeg synes virkelig, det er ulækkert.

Altså nu ved jeg godt, at din formulering er meget generel. Men ham, de skriver om lige i disse dage, har vel ikke voldtaget nogen - eller har jeg bare ikke sat mig godt nok ind i sagen? :gruble:
Hvad vil du så kalde ham?

Jeg havde faktisk kun læst overskriften, da jeg gik i gang med indlægget. Men ham ville jeg kalde en stalker. Jeg bliver pikeret over det, hver gang jeg ser det. I dag blev jeg bare så træt af det, at jeg skrev et indlæg også.
1
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 862
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8974
Kontakt:

Indlægaf Ado » 7. nov 2015, 11:38

Folk fra yderfløjene er generelt bare enormt upassende, når de diskuterer politik. Dem der er allermest politik korrekte og som vil have r-u-m-m-e-l-i-g-h-e-d er oftest dem, der ikke kan rumme andres meninger. Jeg brækker mig en lille smule.
2
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 205
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3713

Indlægaf HappyPaww » 7. nov 2015, 11:50

Helt enig. Allermest når de bruger udtrykket om pædofile o.lign.
0
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2449

Indlægaf Karkluden » 7. nov 2015, 12:14

HappyPaww skrev:

Helt enig. Allermest når de bruger udtrykket om pædofile o.lign.

Enig. Jeg læste lige forleden dag en vending a'la: "han dyrkede sex med sit spæde barnebarn". Øh. Nej. Men det er netop også, fordi "at dyrke sex" for mig er noget man gør frivilligt, og fordi man gerne vil, og som (forhåbentlig..) er lækkert og dejligt og rart. Man dyrker fandeme ikke sex med et spædbarn. Man forgriber sig på det - eller altså, det skal man ikke, men dem der gør sådan noget klammo noget, de forgriber sig.
5
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 239
Likede indlæg: 1919

Indlægaf Guilded_Lily » 7. nov 2015, 13:54

Det er fandme svært at gøre rent og vande blomster, når vandet kommer og går som det passer det. Kom nu, vandværksmand - jeg beklager, det er lørdag!
0
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1273
Likede indlæg: 7353

Indlægaf Wizzze » 7. nov 2015, 14:44

Mode er et vidt begreb, og folk må generelt klæde sig som de vil, og iføre sig det tilbehør som de finder nødvendigt, men det her er sgu upassende :tie:

Billede

http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/nu ... on/5812351

:badr:
4
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 205
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3713

Indlægaf HappyPaww » 7. nov 2015, 15:28

^ Jeg tror og håber det er en rigtig plat joke...
3

Tilbage til "Generelt"