Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 388
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3829

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Delfin » 16. aug 2015, 16:31

Det er forbandet upassende, at man ikke gider gøre sig den lillebitte ulejlighed at svare i salgsannoncer.

Altså afslutte en dialog mener jeg
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Slowpoke
Kort karma: 22
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 103
Kontakt:

Indlægaf Slowpoke » 16. aug 2015, 16:33

Delfin skrev:Det er forbandet upassende, at man ikke gider gøre sig den lillebitte ulejlighed at svare i salgsannoncer.

Hvad vil du da sælge? Måske jeg kan smide et svar :)
1
Jeg gik muligvis under brugernavnet cosgrove før i tiden... muligvis.
Brugeravatar
Delfin

Indlægaf Delfin » 16. aug 2015, 16:44

Slowpoke skrev:
Delfin skrev:Det er forbandet upassende, at man ikke gider gøre sig den lillebitte ulejlighed at svare i salgsannoncer.

Lidt af hvert.

Jeg fik et bud. Mit bud lød på at mødes på halvvejen, og så blev der bare stille. Jamen hvor svært er det at sige, nej tak, hvis man ikke vil give prisen ? Bare sådan almindelig høflighed du ved.
1
Brugeravatar
Delfin

Indlægaf Delfin » 16. aug 2015, 17:14

Slowpoke skrev:

Hvis du vil byde mit aldeles uægte tæppe op, som var det den dyrebareste håndvævede silkeskat, så kan jeg nok godt udrede en lille dusør til dig
0
Brugeravatar
Slowpoke
Kort karma: 22
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 103
Kontakt:

Indlægaf Slowpoke » 16. aug 2015, 17:20

Delfin skrev:
Slowpoke skrev:

Hvis du vil byde mit aldeles uægte tæppe op, som var det den dyrebareste håndvævede silkeskat, så kan jeg nok godt udrede en lille dusør til dig

Håndvævet silkekat :lun: ... mine øjne er trætte :forvirret2:
2
Jeg gik muligvis under brugernavnet cosgrove før i tiden... muligvis.
Brugeravatar
Delfin

Indlægaf Delfin » 16. aug 2015, 17:31

Slowpoke skrev:
Delfin skrev:
Slowpoke skrev:

Håndvævet silkekat :lun: ... mine øjne er trætte :forvirret2:

:-D
0
HappyHippo
Kort karma: 48
Likede indlæg: 716

Indlægaf HappyHippo » 16. aug 2015, 18:00

Ninjawho skrev:
HappyHippo skrev:Upassende at der findes store vingummi-edderkopper hos den lokale bland-selv. Og jeg åbenbart ikke så hvad jeg tog, men bare "noget vingummi".

Jeg synes at det er upassende, at du har bland-selv-slik, og jeg ikke har noget :(

Jeg købte 3kg så har rigeligt! Minus de 5 edderkopper, der røg ud :tie:
0
Brugeravatar
Daflo
Kort karma: 31
Likede indlæg: 342

Indlægaf Daflo » 16. aug 2015, 21:06

Det er upassende at folk kan tilføje en til de særeste grupper på facebook uden accept.
10
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1145
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9626

Indlægaf kidkomb » 16. aug 2015, 21:11

Daflo skrev:Det er upassende at folk kan tilføje en til de særeste grupper på facebook uden accept.

Åh, ja, det har også irriteret mig voldsomt, hver eneste gang det er sket.
Hvad sker der for, at man aktivt skal gå ind i obskure grupper og melde sig ud af noget, man aldrig selv har sagt ja til? Og det kan jo være hvad som helst af tvivlsomme grupper, så man på sin tidslinje helt ufrivilligt kan blive associeret med holdninger, man overhovedet ikke har :forvirret2:
4
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Anigav
Kort karma: 20
Likede indlæg: 143

Indlægaf Anigav » 16. aug 2015, 22:01

Min søster og svoger + børn er på ferie i Spanien og har netop smidt billeder op på FB fra det tyrefægtning de har været inde og se. Jeg kan slet ikke beskrive hvor upassende jeg finder dem lige nu! At de støtter op om dyremishandling under at det jo er "en del af den spanske kultur" og så endda lige viser deres børn, at det er okay at behandle dyr sådan :tie: Jeg er ret så forarget.
5
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1145
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9626

Indlægaf kidkomb » 16. aug 2015, 22:28

Anigav skrev:Min søster og svoger + børn er på ferie i Spanien og har netop smidt billeder op på FB fra det tyrefægtning de har været inde og se. Jeg kan slet ikke beskrive hvor upassende jeg finder dem lige nu! At de støtter op om dyremishandling under at det jo er "en del af den spanske kultur" og så endda lige viser deres børn, at det er okay at behandle dyr sådan :tie: Jeg er ret så forarget.

Ej, nej, nej :tie: :trist: -det ville godt nok få mig til, at tale med meget store bogstaver til min søster. Det er bare ikke dét man har lyst til, at vise børn er ok.... For det er det på ingen måde.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1268

Indlægaf Thestral » 17. aug 2015, 04:11

Anigav skrev:Min søster og svoger + børn er på ferie i Spanien og har netop smidt billeder op på FB fra det tyrefægtning de har været inde og se. Jeg kan slet ikke beskrive hvor upassende jeg finder dem lige nu! At de støtter op om dyremishandling under at det jo er "en del af den spanske kultur" og så endda lige viser deres børn, at det er okay at behandle dyr sådan :tie: Jeg er ret så forarget.
:8: :whine:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
HappyHippo
Kort karma: 48
Likede indlæg: 716

Indlægaf HappyHippo » 17. aug 2015, 08:33

Min søster er også lidt upassende og egoistisk. Hun synes fx at det er ok at slå hajer ihjel bare fordi hajer er faaarlige, og helst ser et hajfrit hav, så hun kan surfe i fred :rulle:
1
Nurse
Kort karma: 2
Likede indlæg: 48

Indlægaf Nurse » 17. aug 2015, 10:20

Folk som ikke kan komme til tiden er skide upassende! :sur:
Jeg skal have besøg af to veninder i dag. Vi har aftalt, at de skal komme kl. 11. I morges ser jeg så, at en af dem har skrevet, at hun først kommer kl. 12, da hun er kommet sent i seng (det har hun skrevet i nat) :forvirret: Fint nok, de skal så komme kl. 12 i stedet for. Den er nu 12.20, og ingen af dem er dukket op endnu. Og jeg har ikke hørt fra nogen af dem :cuss: . Har fanme lyst til ikke at lukke dem ind, hvis de nogensinde altså dukker op.
5
Brugeravatar
Anigav
Kort karma: 20
Likede indlæg: 143

Indlægaf Anigav » 17. aug 2015, 10:28

kidkomb skrev:

Ej, nej, nej :tie: :trist: -det ville godt nok få mig til, at tale med meget store bogstaver til min søster. Det er bare ikke dét man har lyst til, at vise børn er ok.... For det er det på ingen måde.

Min søster er en voksen kvinde, så synes faktisk at det ville være en anelse upassende, hvis jeg begyndte at snakke med store ord, i det her tilfælde. Hun vil få min mening, hvis hun fortæller om det, når de kommer hjem. hvilket jeg tvivler på at hun gør, eftersom hun allerede kender den. Så jeg nøjes bare med at synes hun er helt enormt upassende, og så håbe at hendes børn fortæller om det, så jeg kan forklare dem, hvor forkert det er.
3

Tilbage til "Generelt"