Oh well, så må jeg jo cykle. Det skulle jo også være så sundt

Allmost_Famous skrev:Den medarbejder, som ekspederede mig i Rema i går... Jeg skulle købe lidt forskellige småting, herunder en pose musli. Da hun bippede den ind, gav hun sig til at krumme den ene side sammen på posen, og jeg spurgte undrende hvorfor hun gjorde det. Det viste sig så, at posen var lidt åben i den side. Jeg var sådan lidt paf, og det har hun tydeligvis set, for hun spurgte om der var et problem. Jeg påpegede, at posen var åben, og det havde jeg altså ikke set. Så gloede hun sådan lidt trodsigt på mig (sådan opfattede jeg det i hvert fald), og spurgte hvad jeg så havde tænkt mig. Jeg spurgte om ikke, jeg kunne hente en anden pose i stedet, hvortil hun rullede øjne og spurgte "Så du vil IKKE have den her alligevel?". Det var altså upassende...
Firebird skrev:Jamen så er vi tre. Sidder og føler mig uncool på den ufede måde.
D.itsen skrev:Jeg har heller ikke fået vinterdæk på endnu. Det har ikke givet mening, temperaturen har været til sommerdæk. Det er ikke skide nemt at skifte i rette tid når det har været 10 grader og regn (Hvor sommerdæk er bedst) for to dage siden, og nu er der 30 cm sne.
flicka skrev:D.itsen skrev:Jeg har heller ikke fået vinterdæk på endnu. Det har ikke givet mening, temperaturen har været til sommerdæk. Det er ikke skide nemt at skifte i rette tid når det har været 10 grader og regn (Hvor sommerdæk er bedst) for to dage siden, og nu er der 30 cm sne.
Ditto her. Det er lige før, jeg gruer at for at tage på arbejde mandag, for jeg kan ikke få vinterdæk på, før jeg køber nogen. Jeg tror, det nærmest er umuligt at få dæk på mandag, når alle skal have nye dæk eller have skiftet dæk mandag.
Jeg føler mig lidt som et fjols - men jeg havde sgu ikke regnet med sne til over knæene. DMI's varsler plejer seriøst at være "Ulven kommer!", så jeg tror der er mange, der heller ikke havde regnet med så meget sne.
D.itsen skrev:flicka skrev:D.itsen skrev:Jeg har heller ikke fået vinterdæk på endnu. Det har ikke givet mening, temperaturen har været til sommerdæk. Det er ikke skide nemt at skifte i rette tid når det har været 10 grader og regn (Hvor sommerdæk er bedst) for to dage siden, og nu er der 30 cm sne.
Ditto her. Det er lige før, jeg gruer at for at tage på arbejde mandag, for jeg kan ikke få vinterdæk på, før jeg køber nogen. Jeg tror, det nærmest er umuligt at få dæk på mandag, når alle skal have nye dæk eller have skiftet dæk mandag.
Jeg føler mig lidt som et fjols - men jeg havde sgu ikke regnet med sne til over knæene. DMI's varsler plejer seriøst at være "Ulven kommer!", så jeg tror der er mange, der heller ikke havde regnet med så meget sne.
Der er 1 cm der hvor jeg bor. Har bare lige 100 km hjem igennem kaos.... Jeg venter lige nogle timer med at køre
flicka skrev:D.itsen skrev:flicka skrev:D.itsen skrev:Jeg har heller ikke fået vinterdæk på endnu. Det har ikke givet mening, temperaturen har været til sommerdæk. Det er ikke skide nemt at skifte i rette tid når det har været 10 grader og regn (Hvor sommerdæk er bedst) for to dage siden, og nu er der 30 cm sne.
Der er 1 cm der hvor jeg bor. Har bare lige 100 km hjem igennem kaos.... Jeg venter lige nogle timer med at køre
Det lyder fornuftigt. For her i Roskilde er alt nærmest gået i stå. Jeg blev nødt til at gå med hundene på vejen, fordi de er de eneste steder her i området, der er nogenlunde ryddede og farbare. Sneen ligger højere end hundene, så vi kan virkelig seriøst ikke bare gå på fortovet. Folk har også nærmest opgivet at rydde deres fortorve for sne. Og for at gøre det bedre, så er det begyndt at sne igen.
D.itsen skrev:flicka skrev:D.itsen skrev:flicka skrev:D.itsen skrev:Jeg har heller ikke fået vinterdæk på endnu. Det har ikke givet mening, temperaturen har været til sommerdæk. Det er ikke skide nemt at skifte i rette tid når det har været 10 grader og regn (Hvor sommerdæk er bedst) for to dage siden, og nu er der 30 cm sne.
Det lyder fornuftigt. For her i Roskilde er alt nærmest gået i stå. Jeg blev nødt til at gå med hundene på vejen, fordi de er de eneste steder her i området, der er nogenlunde ryddede og farbare. Sneen ligger højere end hundene, så vi kan virkelig seriøst ikke bare gå på fortovet. Folk har også nærmest opgivet at rydde deres fortorve for sne. Og for at gøre det bedre, så er det begyndt at sne igen.
Jeg går ud fra de store veje er farbare, men det er jo lige at komme ud til dem. Det er altså crazy