Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Pjeps
Kort karma: 261
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 2101

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Pjeps » 17. aug 2015, 14:46

Det er fanme upassende at verdens største hundelort ligger lige uden for min gadedør, det er mindst ligeså upassende at de stakler der har trådt i den, har tørret kort af i trappesten og omkringliggende fliser, så nu er lorte bjerget spredt ud over 1m2. :sur:
1
:ninja:
Akehurst2
Kort karma: 273
Likede indlæg: 4558

Indlægaf Akehurst2 » 18. aug 2015, 15:27

Hvis man sidder i en bil, så er det fint med et blinklys - jeg kan godt regne ud at bilen drejer inklusive alle passagerer.

Sådan virker det ikke på cykel, din upassende dame. Jeg kan ikke gætte, at du da følges med ham der foran dig, der pænt gav tegn til at han stoppede. Du skal selv give tegn! :sur:
5
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1151
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9693

Indlægaf kidkomb » 23. aug 2015, 15:31

Screenshot_2015-08-23-17-19-20.png
Jeg synes rent faktisk at det er vildt upassende at han ikke bare giver barnet den plastikhandske på?? Jeg kan sgu da heller ikke passe dem, de er nærmest en meter for store, men vil man gerne have slik, så går det vel nok at butikken ikke føre dem i flere størrelser? Wtf, hvad er det for noget at lære sit barn? Istedet for at klare sig med hvad der er (sådan er det på mange tidspunkter i livet og de skulle købe slik for crying out loud!) så brokker han sig (han skrev selv at han var irritabel, så det har nok ikke været på den høflige måde) over at der ikke er taget hensyn til hans behov. Så barnet lærer hans adfærd. Øv!
At ejeren så ikke er velforvaret heller er en anden side af sagen. To klaphatte og et stakkels, stakkels barn!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
22
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1302

Indlægaf hotlips » 23. aug 2015, 17:13

selvfølgelig skal ejeren heller ikke flippe sådan ud,men hvis jeg havde en biks så ville jeg også få et føl på tværs hvis nogen kom med den der "så hænger jeg dig bare ud på facebook" trussel,og især over noget der ikke er andet end at de ikke bryder sig om hvordan tingene nu er i den butik,det er da hamrende provokerende at true folk på den måde.

i vores bland selv har jeg selv set små børn slikke på skeerne fordi forældrene ikke holder øje med dem,og jeg kan sq godt forstå hvis man forsøger sig med andre løsninger hvis de oplever det et par gange,udover det er røvulækkert så risikerer de store bøder eller at få lukket butikken.
5
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11751

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. aug 2015, 17:21

Jeg synes efterhånden pr. automatik at forældre der går på Facebook og sidder og tuder og brokker over hvad deres stakkels pode nu har været udsat for af frygteligheder, er megatrælse. Vi skal virkelig ud i noget med børn der er blevet pisket og spændt efter en hestevogn i fuld galop på en rideskole, før jeg gider få medlidenhed med dem.
10
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2072

Indlægaf Tibbler » 23. aug 2015, 17:26

Kvinde skrev:Jeg synes efterhånden pr. automatik at forældre der går på Facebook og sidder og tuder og brokker over hvad deres stakkels pode nu har været udsat for af frygteligheder, er megatrælse. Vi skal virkelig ud i noget med børn der er blevet pisket og spændt efter en hestevogn i fuld galop på en rideskole, før jeg gider få medlidenhed med dem.

Enig - Det er meget ofte, at jeg sidder og ryster på hovedet over nogle forældres urimelige reaktioner og forventninger.
2
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 23. aug 2015, 19:55

Log_Lady skrev:Jeg var nær ved at tabe kæben af forarget forbløffelse forleden, da jeg var i Illum. En mor og hendes datter kom løbende hen mod toiletterne (jeg sad lige i nærheden og ammede min baby i Illums ammerum), men datteren kom til at tisse på gulvet. Herregud, det kan jo ske! Og så tager man som forælder naturligvis en bunke papirhåndklæder og tørrer tisset op igen. Men det gjorde moren her ikke - efter at hun og datteren kom ud fra toilettet, hvor jeg går ud fra, at moren fik hjulpet datteren med at vaske sig, gik de bare videre og lod en stor pøl af tis ligge på gulvet, som andre så kunne have fornøjelsen af at vade i. Det er dælendyleme dårlig stil.

Og det er der jeg græmmer mig i dén grad, for det lærer hun lige sin datter :boo:
2
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 258
Likede indlæg: 4272

Indlægaf Flora » 23. aug 2015, 21:13

^^ man kan håbe det var en forglemmelse i virvaret. Var det ikke det, så ja.....mega dårlig stil.
0
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1285

Indlægaf Thestral » 24. aug 2015, 06:28

Jeg synes det er pænt upassende at min internetudbyder har 1-2 uger reperationstid men fordi vi er så mange i området der har problemer kan han presse mig ind på onsdag.
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10303

Indlægaf icelady » 24. aug 2015, 10:20

Jeg synes det er hamrende upassende, folk for det første ikke gider læse regler for FB-grupper, men dernæst lader deres harme gå ud over os, der håndhæver reglerne.

Der var en, der ville sælge noget i den lokale by´s grupppe... det sletter jeg, da køb/salg ikke er tilladt i gruppen.
Så får jeg da ellers en harm PB tilbage på min begrundelse for, hvorfor opslaget er slettet med følgende ordlyd:

"det er da for groft at mit opslag blir slettet for jeg harbrug for at komme af med de ting så jeg kan få nogle penge til mad. Men du er sikert en ligeglad regelrytter, der ikke kan se ud over egen fede næserod! Det er faneme enlatterlig regel når der hele tiden kommer folk der søger modeller men det blir ik slettet så kan i satme ox rendemig! idiotiske tumper."

(vedkommende er så blevet smidt ud. Det sprog gider vi ikke. )
5
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 24. aug 2015, 10:48

Kæææmpe stor og upassende teenage-bums på min næse!! Hævet, rød, øm og usandsynlig iøjefaldende :ad!: :cuss: :ninja:
0
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11751

Indlægaf Dirtylittledevil » 24. aug 2015, 11:00

kidkomb skrev:Kæææmpe stor og upassende teenage-bums på min næse!! Hævet, rød, øm og usandsynlig iøjefaldende :ad!: :cuss: :ninja:

Åhr hvor træls!
Jeg er selv udsat for noget lignende for tiden. Mine læber er hævede i tide og utide pga jeg får en allergisk reaktion overfor alt muligt frugt.
Oveni det har jeg nogle små røde prikker langs læberne, jeg tænker det er bumser men de holder sig bare på det stadie hvor de er små og røde.
Så hvis jeg selv skal sige det, ligner jeg en der lige har fået pumpet læberne op og stadig er fyldt med røde mærker efter kanylen :/
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 24. aug 2015, 11:08

Kvinde skrev:
kidkomb skrev:Kæææmpe stor og upassende teenage-bums på min næse!! Hævet, rød, øm og usandsynlig iøjefaldende :ad!: :cuss: :ninja:

Åhr hvor træls!
Jeg er selv udsat for noget lignende for tiden. Mine læber er hævede i tide og utide pga jeg får en allergisk reaktion overfor alt muligt frugt.
Oveni det har jeg nogle små røde prikker langs læberne, jeg tænker det er bumser men de holder sig bare på det stadie hvor de er små og røde.
Så hvis jeg selv skal sige det, ligner jeg en der lige har fået pumpet læberne op og stadig er fyldt med røde mærker efter kanylen :/

Ej, årh, det er træls! Jeg er lidt taknemmelig for min Rudolf alligevel så. I det mindste er den så stor og rød, at jeg kan joke med den, for ingen kan overse den :lol:
Håber dit snart går væk!
1
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10303

Indlægaf icelady » 24. aug 2015, 12:02

Denne opdatering:

https://www.facebook.com/SorenDurrComedy/photos/a.160527074010113.43526.106904399372381/997141523681993/?type=1

Normalt er jeg vild med mandens sorte humor...men i det her tilfælde synes jeg bare han er upassende.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9231

Indlægaf Fru Sunshine » 24. aug 2015, 12:35

icelady skrev:Denne opdatering:

https://www.facebook.com/SorenDurrComedy/photos/a.160527074010113.43526.106904399372381/997141523681993/?type=1

Normalt er jeg vild med mandens sorte humor...men i det her tilfælde synes jeg bare han er upassende.

Det er godt nok smagløst.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Generelt"