Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 500
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 6109

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Delfin » 24. nov 2015, 00:36

Persnikedy skrev:Da jeg gik ned til min mor tidligere idag var jeg utrolig glad for at jeg gik hjemmefra i rigtig god tid og at der stadig var lyst udenfor, for hold da kæft hvor var der mange som ikke havde ryddet fortovet foran deres hus ordenigt. Jeg var nød til at gå enten på vejen eller ude i græsset (yay, skjulte hundelorte :puke: ) for ikke at skøjte rundt.
Nogle steder kunne det tydeligt ses hvor den enes grund startede og den andens begyndte.

Ja det er slemt nogle steder. Jeg måtte forcere en del snevolde på vej til arbejde her til aften. Det hedder sig ellers, at der skal laves hul så man kan passere over vejen.
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1927

Indlægaf dykkersild » 24. nov 2015, 08:36

Da sneen faldt i lørdags - sagde jeg til manden; jeg tør vædde på at det hvide hus på hjørnet, fortsætter den dårlige stil fra sidste år. De har en hjørnegrund og rydder fra deres hoveddør, ned til fortovet, til højre og hen til deres bilindkørsel - resten røres ikke.

Og ganske rigtigt - jeg har skøjtet rundt i går og i dag - nu har jeg bestemt mig for at ringe på, fortælle hvor jeg bor, og at det så er mig der klager over dem til kommunen hver gang de ikke rydder. Jeg gider ikke endnu en sæson mere med det pis.
3
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1114
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10421

Indlægaf Fru Sunshine » 24. nov 2015, 09:45

Det er hamrende upassende, at min mand ikke gider flytte sin bil, så jeg kan komme i pakkeboksen.
Bare fordi han kun har morgenkåbe på.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 699
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 13697

Indlægaf icelady » 24. nov 2015, 10:58

Slettet
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1546
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 13916

Indlægaf kidkomb » 24. nov 2015, 11:02

Ice, jeg er ret sikker på, at det eneste forsvarlige er at lukke jeres del af landet ned og omplacere folk andre steder. Så meget fladpandethed på så lille et geografisk område kan umuligt være godt for nogen.
18
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 24. nov 2015, 11:06

kidkomb skrev:Ice, jeg er ret sikker på, at det eneste forsvarlige er at lukke jeres del af landet ned og omplacere folk andre steder. Så meget fladpandethed på så lille et geografisk område kan umuligt være godt for nogen.

:D

Jeg har selv tænkt tanken. Jeg ved ikke, om vi bare render ind i de værste af tumperne, eller hvad der sker.

Jeg kan sgu godt forstå det sætter sindene i kog: men det knækker for mig, når folk er ligeglade med loven. Og at hun så kommer med de meninger om mig...jamen så opgiver jeg sgu at snakke fornuft med folk. Så er de udenfor rækkevidde.
2
....

Firebird
Kort karma: 159
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1275

Indlægaf Firebird » 24. nov 2015, 11:10

icelady skrev:
kidkomb skrev:Ice, jeg er ret sikker på, at det eneste forsvarlige er at lukke jeres del af landet ned og omplacere folk andre steder. Så meget fladpandethed på så lille et geografisk område kan umuligt være godt for nogen.

:D

Jeg har selv tænkt tanken. Jeg ved ikke, om vi bare render ind i de værste af tumperne, eller hvad der sker.

Jeg kan sgu godt forstå det sætter sindene i kog: men det knækker for mig, når folk er ligeglade med loven. Og at hun så kommer med de meninger om mig...jamen så opgiver jeg sgu at snakke fornuft med folk. Så er de udenfor rækkevidde.

Send hende til sønderjylland. Vi har sindssygt mange DF vælgere i forvejen. Hun vil bestemt føle sig godt tilpas hernede :devil:
3
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
dykkersild

Indlægaf dykkersild » 24. nov 2015, 12:00

icelady skrev:
Slettet

Altså hvis folk kan få udgivet det, de publicerer på deres blogs - så kan du også få det samme med den der gruppe. Hver gang jeg tænker, nu kan det ikke blive værre, så kommer du med en ny post.

Du får altså max. point for ikke at slette samtlige brugere - men nu har du så måske fået øjnene op for andre metoder - det der plukflis lyder voldsomt - bitte, bitte små stykker eller :lol:
4
Brugeravatar
dykkersild

Indlægaf dykkersild » 24. nov 2015, 13:56

Hey jeg opføre mig altså pænt der inde. Og stalker kun Icelady på den rare måde :-D[/quote]

Jeg ville sgu også opføre mig ordentligt - hvis jeg blev truet med plukflis - hold nu kaje det er dagens sjoveste ord.
3
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 24. nov 2015, 14:06

dykkersild skrev:Hey jeg opføre mig altså pænt der inde. Og stalker kun Icelady på den rare måde :-D

Jeg ville sgu også opføre mig ordentligt - hvis jeg blev truet med plukflis - hold nu kaje det er dagens sjoveste ord.

Jeg er lidt forelsket i det ord. :blush2:
3
....

Brugeravatar
tjald62
Kort karma: 61
Geografisk sted: Randers NV
Likede indlæg: 651

Indlægaf tjald62 » 24. nov 2015, 16:03

dykkersild skrev:Hey jeg opføre mig altså pænt der inde. Og stalker kun Icelady på den rare måde :-D

Jeg ville sgu også opføre mig ordentligt - hvis jeg blev truet med plukflis - hold nu kaje det er dagens sjoveste ord.[/quote]

det plukfis må prøves en dag :banan: :banan: :afro:
0
Babsoman :ivrig: :slem:

Dagens ord: "anmeller"
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 127
Likede indlæg: 1569

Indlægaf Kattefjæs » 24. nov 2015, 16:05

Hvad ER en plukflis? :gruble:
0
Brugeravatar
Whoosh
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2952

Indlægaf Whoosh » 24. nov 2015, 16:14

Plukfisk der er blevet fucked up 2 gange?
1
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1161
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 10815

Indlægaf 2SHY » 24. nov 2015, 20:44

Det er upassende at spamme sin facebook side med musikvideoer. 8 stk på under en time er simpelthen bare for mange
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Karkluden
Kort karma: 255
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2519

Indlægaf Karkluden » 24. nov 2015, 20:47

... Jeg tænker ret ofte, at der simpelthen ER hold i mange af mine fordomme om Randers. Jeg får dem i hvert fald væsentligt oftere bekræftet end afkræftet. Det er nok lidt upassende.
3
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.

Tilbage til "Generelt"