Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Pityt » 6. dec 2015, 10:07

Persnikedy skrev:
DetSorteCirkus skrev:Endnu er DF'er blamerer sig :rulle:
http://politik.tv2.dk/2015-12-05-dfer-f ... uleglaeden

"FLYGTNINGEHJÆLP ØDELAGDE JULEGLÆDEN"

Der er vist en der som har glemt julens bud om næstkærlighed og at gøre noget godt for andre :rulle:

Jo jo...men det var jo lige før Søren Banjomus :8: Du må da kunne forstå, at det er uacceptabelt...man fucker ikke med Søren B....så er julen jo ØDELAGT :whine:
:lol:
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 6. dec 2015, 10:14

Pityt skrev:
Persnikedy skrev:

Der er vist en der som har glemt julens bud om næstkærlighed og at gøre noget godt for andre :rulle:

Jo jo...men det var jo lige før Søren Banjomus :8: Du må da kunne forstå, at det er uacceptabelt...man fucker ikke med Søren B....så er julen jo ØDELAGT :whine:

Utroligt der skal så lidt til når man tænker på hvad julen efter pålydende betyder for mange DF'ere :gruble:.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på om det ikke blot er ment som endnu en af deres mange skrækkampagner der skal få en lavere fællesnævner til at tro julen faktisk er i fare?

Men okay ja, Søren Banjomus kan jo dateres helt tilbage til yule, så de har nok ret denne gang :shock:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4213

Indlægaf Persnikedy » 6. dec 2015, 10:16

Pityt skrev:
Persnikedy skrev:

Jamen jeg føler skam også dybt med hende, det er svært at holde den rigtige off key i sangstemmen når nogle snakker og det kan total ødelægge ens fortolkning af instrument-musens skille ma dinga dinga dus.

1
Fab-Yule-Ous
computermus
Kort karma: 44
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 913

Indlægaf computermus » 6. dec 2015, 10:26

Nu er jeg nok lidt upassende, men hvis der ikke skal mere til at ødelægge hendes juleglæde/stemning, hvor meget er den så værd ? Jeg kan da også føle at nogen gør mig i dårligt humør eller direkte sur, men så er det tit fordi der er noget i vedkommende som minder mig om noget i mig selv som jeg helst var foruden.
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3565

Indlægaf Lemonella » 6. dec 2015, 10:41

Jeg ved egentligt ikke, hvem der er mest upassende. En bekendt jeg har, eller mig selv.
Denne bekendte, har en irriterende vane med altid, at påpege over for mig, at jeg forurener med alle de fyrfadslys jeg tænder her i den kolde mørke tid.
Jeg får sådan en lyst til, at bede hende flette næbbet og tænke lidt over, hvor meget hun selv er med til, at forurene, når hun mindst 2 gange om året flyver til Thailand.
4
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10277

Indlægaf DetSorteCirkus » 6. dec 2015, 10:51

Søren Banjomus som punkt i Indfødselsretsprøven NU! Billede
6
Je suis un tableau noir.
computermus
Kort karma: 44
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 913

Indlægaf computermus » 6. dec 2015, 13:11

DetSorteCirkus skrev:Søren Banjomus som punkt i Indfødselsretsprøven NU! Billede

Super ide. Og så tager vi lige et punkt der hedder samtlige julekalendere fra 1972 og frem :ivrig: :D
2
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4298

Indlægaf Rapfisk » 6. dec 2015, 22:53

Kommentarerne til denne fornuftige blog: http://paavrangen.dk/kaere-gifte-mand-gaa-hjem/
3
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Indlægaf Kommodedyret » 7. dec 2015, 08:19

Mit første og eneste besøg hos frisørskolen.
Jeg skulle bare have klippet spidser, så tænkte "hvad kan gå galt?". Men det kunne en del, åbenbart.

Da jeg kommer derhen finder jeg ud af at det er en mand der skal klippe mig, det har jeg ikke prøvet før, men tænker at han jo sikkert er professionel, så det ikke er noget problem.
Det er det heller ikke, men under klipningen opdager jeg at der sidder en tørklædeklædt kvinde og glor på mig med foragt og væmmelse malet i ansigtet (hun var der for at få klippet sin søn). Det var SÅ ubehageligt.

Utroligt sure medarbejdere/frisører, der blev ikke talt dansk, så man anede ikke hvad der blev sagt når de snakkede sammen om mit hår (eller hvad det var), ret ubehageligt.

Da jeg kommer hjem opdager jeg at mit hår er skævt. Utroligt at det kan lade sig gøre når det har taget ham 1,5 timer at klippe de skide spidser. Men jeg gider ikke engang klage, har minus lyst til at komme tilbage.

Never ever igen, SÅ nederen et sted, så hellere rende rundt og ligne en høstak.
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1303

Indlægaf hotlips » 7. dec 2015, 15:32

Det er 30 min siden lægevagten åbnede,"du er nu nr 26 i køen"...man tror jo knap sine egne ører.
1
Smiling_Goat
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5917

Indlægaf Smiling_Goat » 7. dec 2015, 15:32

Min nabo er lidt speciel og går nogle gange helt amok med sit anlæg. Fra fredag inkl. I dag har han så haft sine børn hjemme - hvilket han selvfølgelig skal have lov til, det er ikke det. De larmer helt afsindigt og der bliver ikke tysset på dem, overhovedet. De råber for at råbe, løber rundt i lejligheden så det hele ryster, de hopper vist også ned fra sofaen nogle gange.. Men der skal selvfølgelig være plads til dem.

Det komiske opstår så, da vi, for at få lidt ro fra børnelarmen skruer op for anlægget (hvilket helt bogstaveligt er første gang. Jeg har hele tiden forsøgt at vise hensyn ved at holde volumen nede osv. Men jeg kan jo efterhånden konstatere, at det ligesom kun går den ene vej, og så gider jeg egentligt heller ikke) og bliver overdøvet af selvsamme nabo, som vi forsøger at overdøve. Han har skruet helt op for radioen eller sådan noget. I hvert fald spiller musikken så højt, at det lyder som om, vi selv har tændt radioen - det var "living on a prayer" a Mick Jagger.

Så.. Nu hører vi deres radio i stedet. Det er udmærket musik i en glimrende kvalitet og vi slipper for børneråb (som jo startede denne lydkonkurrence)

Og det upassende er jo selvfølgelig os alle. Vi er voksne mennesker for pokker.
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10277

Indlægaf DetSorteCirkus » 8. dec 2015, 22:29

Knap så glidende overgang på News.

"Og vi har flere gode nyheder til jer, end at malariadødeligheden falder! I Herning vandt håndboldkvinderne nemlig over Serbien."

Proportioner, søde ven, proportioner.
14
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3883

Indlægaf Delfin » 8. dec 2015, 22:47

At mit lægehus har afskaffet lægerne ved telefonen om morgenen til fordel for, at man kan ringe hele formiddagen og blive visiteret til, om man allernådigst kan få kontakt til en læge. Samme telefonnummer er tidsbestilling. I formiddags sad jeg i kø i 10 min for at bestille en tid.
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9716

Indlægaf kidkomb » 9. dec 2015, 00:57

Smiling_Goat skrev:Min nabo er lidt speciel og går nogle gange helt amok med sit anlæg. Fra fredag inkl. I dag har han så haft sine børn hjemme - hvilket han selvfølgelig skal have lov til, det er ikke det. De larmer helt afsindigt og der bliver ikke tysset på dem, overhovedet. De råber for at råbe, løber rundt i lejligheden så det hele ryster, de hopper vist også ned fra sofaen nogle gange.. Men der skal selvfølgelig være plads til dem.

Det komiske opstår så, da vi, for at få lidt ro fra børnelarmen skruer op for anlægget (hvilket helt bogstaveligt er første gang. Jeg har hele tiden forsøgt at vise hensyn ved at holde volumen nede osv. Men jeg kan jo efterhånden konstatere, at det ligesom kun går den ene vej, og så gider jeg egentligt heller ikke) og bliver overdøvet af selvsamme nabo, som vi forsøger at overdøve. Han har skruet helt op for radioen eller sådan noget. I hvert fald spiller musikken så højt, at det lyder som om, vi selv har tændt radioen - det var "living on a prayer" a Mick Jagger.

Så.. Nu hører vi deres radio i stedet. Det er udmærket musik i en glimrende kvalitet og vi slipper for børneråb (som jo startede denne lydkonkurrence)

Og det upassende er jo selvfølgelig os alle. Vi er voksne mennesker for pokker.

No no. No no no no. Bon Jovi. Både Jagger-fans og Bovi- fans bliver ikke glad for den forteelse. Sikkert heller ikke de herrer selv. Fy! :lol:
15
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3445

Indlægaf HappyPaww » 9. dec 2015, 07:26

Delfin skrev:At mit lægehus har afskaffet lægerne ved telefonen om morgenen til fordel for, at man kan ringe hele formiddagen og blive visiteret til, om man allernådigst kan få kontakt til en læge. Samme telefonnummer er tidsbestilling. I formiddags sad jeg i kø i 10 min for at bestille en tid.

Det synes jeg da ikke er galt. Men jeg har også oplevet læger med den tredobbelte ventetid, eller hvor man slet ikke kunne komme igennem den ene time de havde tidsbestilling...
1

Tilbage til "Generelt"