Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 635
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 12461

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf icelady » 13. dec 2015, 18:23

Slettet
18
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 241
Likede indlæg: 1841

Indlægaf Pityt » 13. dec 2015, 18:40

Men det bliver du da nødt til. Ellers anmeller de dig. Luk henne nu ind i grubben igen :P
12
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 13. dec 2015, 18:45

Pityt skrev:Men det bliver du da nødt til. Ellers anmeller de dig. Luk henne nu ind i grubben igen :P

Jeg skal såmænd nok svare ham.

Men hun kommer ikke ind i grubben igen...og en anmellelse tager jeg med sindsro. :ninja:
12
....

Brugeravatar
tjald62
Kort karma: 59
Geografisk sted: Randers NV
Likede indlæg: 584

Indlægaf tjald62 » 13. dec 2015, 19:20

Allmost_Famous skrev:Jeg ville ELSKE at være en flue på væggen når hr. og fru Selvtægt marcherer ind på den lokale politistation og forlanger at tale med nogen vedrørende hende damen på Facebook, som ikke vil lade dem forbryde sig mod loven i gruppen :klap:

Me too :lol:
0
Babsoman :ivrig: :slem:

Dagens ord: "anmeller"
Firebird
Kort karma: 159
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1284

Indlægaf Firebird » 13. dec 2015, 19:24

Hvis det ikke lige var fordi Randers bashing tilsyndeladene ikke er comme il faut mere, kunne jeg fint finde på at bruge en halv sides debat, på at gøre mig lystig på plukflis vegne. Især når den ligger så meget til højrebenet som den gør. Men!!!!

jar har jo ik lov te a drllle ander mennsker mæ for lit jerne å få majet tid.

SUK. Jeg bliver ekstremt træt på dine vegne Ice.
5
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 13. dec 2015, 20:08

Firebird skrev:Hvis det ikke lige var fordi Randers bashing tilsyndeladene ikke er comme il faut mere, kunne jeg fint finde på at bruge en halv sides debat, på at gøre mig lystig på plukflis vegne. Især når den ligger så meget til højrebenet som den gør. Men!!!!

jar har jo ik lov te a drllle ander mennsker mæ for lit jerne å få majet tid.

SUK. Jeg bliver ekstremt træt på dine vegne Ice.

Personligt kan folk lave al det fis med Randers og randrusianere, de vil. :D

Jeg ser det som sjov, og i værste tilfælde som "Jamen de folk ved jo ikke bedre."

Og tak; jeg plejer at tænke mit og så er jeg videre i teksten ang de mere eller mindre kloge PBer, jeg får. :)
1
....

Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 13. dec 2015, 20:10

Pernille skrev:
Do dælaneme da blød' hva?

:lol:

Eller ham fra Bækkestien "Do da ik for smart, do" :lol:
0
....

Guldfisk
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Indlægaf Guldfisk » 13. dec 2015, 20:12

D.itsen skrev:
Sevii skrev:
D.itsen skrev:
Sevii skrev:Dejligt upassende man betaler for at sidde i stillezonen og så kommer der to ind, der ikke engang har betalt for at sidde her, for at tale højlydt.

Jeg kan ligeså godt sige efter en lang dag, at jeg faktisk hader sådan nogle mennesker.
Øv.
Det er ikke hårdt at pendle. Det er hårdt at pendle med egoister. :rulle:

Og du gjorde dem selvfølgelig opmærksom på at de sad i en stillezone, ikke?

Ja, det gjorde jeg. Også mange andre samt en kontrollør, men det stoppede dem ikke.

Der er bare så mange der tydeligt er skide irriteret over sådan noget, men ikke siger noget. Det er ret underholdende :D De fleste der snakker i stilezonerne, bliver stille når man beder dem om det. Men træls at det ikke var tilfældet med dem du oplevede. Og ja, det er fandme upassende

Det mindede mig lige om en oplevelse i en stillekupe.
To personer sidder og hvisker sammen (altså en længere samtale), og en mand tysser så på dem - med tsch-lyd.
Det leder så til, at den ene af hviskerne kaster sig ud i en længere forklaring om, at det er uhøfligt at tysse på dem, og han kunne bare have bedt pænt osv.
2
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1409
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 12210

Indlægaf kidkomb » 13. dec 2015, 20:14

Jeg VED bare, at næste gang jeg skal benytte mig af vendingen "slået til plukfisk", så er det ikke det der kommer ud af munden på mig.
I skulle skamme jer!! :sur:
9
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1113
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10479

Indlægaf Fru Sunshine » 13. dec 2015, 21:31

kidkomb skrev:Jeg VED bare, at næste gang jeg skal benytte mig af vendingen "slået til plukfisk", så er det ikke det der kommer ud af munden på mig.
I skulle skamme jer!! :sur:

Plukflis er da også meget værre end plufisk.
Det MÅ det være
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 336
Likede indlæg: 5969

Indlægaf Flora » 13. dec 2015, 22:12

Jeg satser på næste gang jeg får brug for det udtryk (ikke at jeg nogensinde har haft brug for det før, men det kan jo komme... :genert:) at sige "slå en putfis". Og så tror jeg vist nok man ved hvad klokken har slået! :ad!: :shock:
3
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 666
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2984

Indlægaf Fillie » 13. dec 2015, 22:50

Det er upassende, at man som medlem af en facebookgruppe eller bruger på et forum tror, man skal bestemme i forhold til, hvilket indhold der må postes, for det er alene administrors rolle. En god administrator har et vedkommende og velbeskrevet regelsæt og følger det med objektivitet og fairness samt kommer brugerne i møde, når der gives saglig kritik, men er dette ikke tilfældet i gruppen eller på forummet, eller kan man ikke nå til enighed med administrator, må man videre. Det er så tåkrummende pinligt at stampe i jorden og true med alt muligt, der alligevel ikke kan lade sig gøre. Jeg har selv været administrator på en facebookgruppe, som i en periode var den mest aktive for katteinteresserede herhjemme, så jeg kender folks utidige indblanding om stort og småt til hudløshed. Jeg kan afsløre, at jeg ikke savner det. ;)
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 745
Likede indlæg: 5980

Indlægaf ManicNinja » 13. dec 2015, 22:53

icelady skrev:Kan I huske plukflis-damen? Hun har en mand. :pompom:

dav. du har skrevt og smit min kone ud af faceboook grubben og det er ikk i orden. hun har ike gjort noget galt og jeg vil osse støte hende i at skrive hvem mannen er men det kan hun ik fordi du har smit henne ud. du ska lade henne kome ind i grubben igen ellers går vi til politi imorn og anmeller dig.

Suk....

I dette tilfælde må man sige, at ordsproget "Krage søger mage" vist er meget rammende....

Edit: Jeg orker næsten ikke at svare. :genert:

Kan du ikke bare anmelde begge til Sprogpolitiet? De får livsvarigt - mindst. Og så er dén potte ligesom ude ...
5
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
vUlpeS
Kort karma: 152
Geografisk sted: Bagest i køen
Likede indlæg: 1586

Indlægaf vUlpeS » 14. dec 2015, 00:02

dav. du har skrevt og smit min kone ud af faceboook grubben og det er ikk i orden. hun har ike gjort noget galt og jeg vil osse støte hende i at skrive hvem mannen er men det kan hun ik fordi du har smit henne ud. du ska lade henne kome ind i grubben igen ellers går vi til politi imorn og anmeller dig.

Suk....

I dette tilfælde må man sige, at ordsproget "Krage søger mage" vist er meget rammende....

Jeg forestiller mig lidt, at politianmeldelsen kommer til at foregå omtrent således:
https://youtu.be/A1XV1c9EUFo
Altså... Du ved... Ingen grund til at være nervøs, hvis det trykker dig, at de måske "anmæler dig til krinalpolitet". Tror jeg.
0
Profesionales sin iguales, modestia aparte.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1102
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9899

Indlægaf 2SHY » 14. dec 2015, 00:11

vUlpeS skrev:

Suk....

Jeg forestiller mig lidt, at politianmeldelsen kommer til at foregå omtrent således:
https://youtu.be/A1XV1c9EUFo
Altså... Du ved... Ingen grund til at være nervøs, hvis det trykker dig, at de måske "anmæler dig til krinalpolitet". Tror jeg.

Oh... My... Freaking.. God... :nerve: :nerve: :nerve:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:

Tilbage til "Generelt"