Indlægaf Kommodedyret » 21. dec 2015, 19:06
Jeg oplevede i øvrigt noget ubehageligt i går.
En dame lod sin galde gå ud over mig, da jeg var ude at købe ind.
En vare var blevet skannet forkert ind, og mens kasseassistenten og jeg prøvede at finde ud af det, så begyndte hun at skælde og smælde, fordi hun var blevet utålmodig. Hun gik hen til en anden kasse, men fortsatte med at stå og råbe efter mig.
Jeg var helt paf, og kunne sagtens se at hun var uden for pædagogisk rækkevidde, men det var stadig virkelig ubehageligt. Hun stod og skulede ondt på mig da jeg forlod forretningen.
Heldigvis var kasseassistenten rigtig sød, og hun fortalte om hvor ofte voksne mennesker taber fatningen og raser ud på de stakkels medarbejdere. Det er sgu synd for dem, og pinligt for de fjolser som ikke kan opføre sig pænt. Virkelig pinligt. Man skal bare blive hjemme hvis man ikke kan styre sig over for andre mennesker. Så vigtige er julegaver og julemad sgu heller ikke, at man skal rage rundt i offentligheden og køre sine aggressioner af på uskyldige medborgere.
Dumme dame, jeg kunne bare mærke på hende at hun kanaliserede sin aggression ud på mig, og hvis jeg havde forsvaret mg verbalt så havde hun sikkert angrebet mig fysisk. Skræmmende.
Jeg håber at hun kan undskylde sin med en eller anden form for julestress, for det er da ikke fedt at have den slags psykopater rendende rundt.
At hun så lignede Linse Kesler totalt, og var fuldstændig ommøbleret i fjæset af botox, ja det gjorde sgu ikke sympatien større for mit vedkommende. Man tænker bare at det er den slags typer der benytter sig af vold og har rod i sine prioriteter.
Nå, det blev lidt langt, men altså, det må være årets juleidiot for mit vedkommende.
Senest rettet af
Kommodedyret 21. dec 2015, 19:07, rettet i alt 1 gang.
6
Closure, closure, closure closure closure