Løftebolden??
Den vejer 12kg!
Få mig lige til at lyde som om jeg står og sveder med en tennisbold med håndtag

Urtekussen skrev:Jeg tror også bare det er den berømte dråbe af mange.
Det tæller blandt andet:
At fortælle mig, at jeg ikke skulle blive for tyk
Som første respons på en annonceret graviditet: "Det er jo et stort ansvar"
Konstant fortælle os hvordan vi skal passe vores børn
Give mig den rædsomme stempelkande
Urtekussen skrev:Her har vi i øvrigt et billede af det super svinske toilet, som (indrømmet) måske ikke tåler besøg af en kritisk harpic-reklame, men ellers synes jeg ikke det er så slemt
Smiling_Goat skrev:Urtekussen skrev:Her har vi i øvrigt et billede af det super svinske toilet, som (indrømmet) måske ikke tåler besøg af en kritisk harpic-reklame, men ellers synes jeg ikke det er så slemt
Nu fortæller du, at du bakser med det. De har sådan nogle WC-sticks i Fakta (de ligner lidt tavlesvampe,) har du prøvet sådan en? Jeg havde også et hyr med mit wc. Jeg skrubbede og skrubbede, men det forsvandt bare ikke. Så så jeg den der stick og tænkte: "Hvorfor ikke? Jeg har prøvet alt andet." Kalken kom af helt uden besvær. Det var virkelig nemt.
Beklager OT, jeg ville bare lige hjælpe
Flora skrev:Urtekussen skrev:Her har vi i øvrigt et billede af det super svinske toilet, som (indrømmet) måske ikke tåler besøg af en kritisk harpic-reklame, men ellers synes jeg ikke det er så slemt
Ej, det er da ikke slemt overhovedet. Slet ikke noget der berettiger man kommer anstigende med "krise-syre". Kan sgu godt forstå du synes det er upassende.
D.itsen skrev:Flora skrev:Urtekussen skrev:Her har vi i øvrigt et billede af det super svinske toilet, som (indrømmet) måske ikke tåler besøg af en kritisk harpic-reklame, men ellers synes jeg ikke det er så slemt
Ej, det er da ikke slemt overhovedet. Slet ikke noget der berettiger man kommer anstigende med "krise-syre". Kan sgu godt forstå du synes det er upassende.
Så hvis toilettet havde været meget grimt, så havde det været ok de kom med syren?
Maoam skrev:Det er upassende at have sko, der virkelig stinker af sved, og ikke ville gøre noget ved dem, fordi man ikke selv kan lugte det. Jeg har tidligere sat min kærestes brors sko uden for. I går regnede det, så de har stået i gangen med døren lukket, så må vi lufte ud hele dagen, når han er gået.
Det er upassende at smaske.
Det er upassende selv at gå i skabene, når man er gæst, og tømme den pose chips, jeg havde tænkt mig at have til jeg var alene hjemme om aftenen.
Det er upassende ikke at slukke lyset efter sig, når man går i seng som den sidste.
Min kærestes bror irriterer mig.
Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Maoam skrev:Det er upassende at have sko, der virkelig stinker af sved, og ikke ville gøre noget ved dem, fordi man ikke selv kan lugte det. Jeg har tidligere sat min kærestes brors sko uden for. I går regnede det, så de har stået i gangen med døren lukket, så må vi lufte ud hele dagen, når han er gået.
Det er upassende selv at gå i skabene, når man er gæst, og tømme den pose chips, jeg havde tænkt mig at have til jeg var alene hjemme om aftenen.
Det er upassende ikke at slukke lyset efter sig, når man går i seng som den sidste.
Garfield skrev:Maoam skrev:Det er upassende at have sko, der virkelig stinker af sved, og ikke ville gøre noget ved dem, fordi man ikke selv kan lugte det. Jeg har tidligere sat min kærestes brors sko uden for. I går regnede det, så de har stået i gangen med døren lukket, så må vi lufte ud hele dagen, når han er gået.
Yikes, det er én person! Indtil sidste linie troede jeg, det var en liste af ting forskellige personer havde gjort, som du fandt upassende...
Til dét med skoene: https://www.matas.dk/matas-sko-deospray-150-ml_640675 og så liiige et godt langt pift i skoene hver gang. Man kunne derudover smide en dåse med i gaver til ham..
Garfield skrev:Maoam skrev:Det er upassende at have sko, der virkelig stinker af sved, og ikke ville gøre noget ved dem, fordi man ikke selv kan lugte det. Jeg har tidligere sat min kærestes brors sko uden for. I går regnede det, så de har stået i gangen med døren lukket, så må vi lufte ud hele dagen, når han er gået.
Yikes, det er én person! Indtil sidste linie troede jeg, det var en liste af ting forskellige personer havde gjort, som du fandt upassende...
Til dét med skoene: https://www.matas.dk/matas-sko-deospray-150-ml_640675 og så liiige et godt langt pift i skoene hver gang. Man kunne derudover smide en dåse med i gaver til ham..
ManicNinja skrev:Garfield skrev:Maoam skrev:Det er upassende at have sko, der virkelig stinker af sved, og ikke ville gøre noget ved dem, fordi man ikke selv kan lugte det. Jeg har tidligere sat min kærestes brors sko uden for. I går regnede det, så de har stået i gangen med døren lukket, så må vi lufte ud hele dagen, når han er gået.
Kan sagtens forstå, lugten generer. Er selv meget lugtfølsom og er decideret ved at knække mig, hvis nogen lugter af sved, dårlig ånde, har det samme tøj på flere gange uden at vaske og lign. Men at give sådan en spray i gave ville jeg klart se som upassende og nærmest på grænsen til mobning. Ville helt bestemt tage snakken med personen (eller lade bror og bror tage den indbyrdes). Men dérfra og så til lige at gøre den slags lidt følsomme emner til noget "høhø, vi griner af på gaveniveau" synes jeg godt nok, der er et stykke.